SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
[ Bericht 2% gewijzigd door poker4lifee op 17-07-2012 12:22:58 ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:36 schreef TheFastOne het volgende:
Heeft iemand ervaring met bijvoorbeeld een Gerrard, Modric of Nasri in de spits?
Ik niet, maar waarom zou je dat doen? Je zet Modric toch ook niet op CDM (quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:36 schreef TheFastOne het volgende:
Heeft iemand ervaring met bijvoorbeeld een Gerrard, Modric of Nasri in de spits?
Mijn moeder gaat om 7 uur al naar haar werk en haar vriend gaat er ook vroeg uit (mijn ouders zijn sinds een paar jaar gescheiden) Het gaat nu wel offtopic omdat ik niks over FUT te melden heb.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ouwe bikkel. Je moet gewoon paar keer vroeg opstaan en dan je ouders wakker maken
Waarom blijf jij dan niet tot 2 uur liggen staken in je bed?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat om 7 uur al naar haar werk en haar vriend gaat er ook vroeg uit (mijn ouders zijn sinds een paar jaar gescheiden) Het gaat nu wel offtopic omdat ik niks over FUT te melden heb.
Redelijk. Dankzij dat ding heb ik een 7.7 gehaald voor M&O en een 7.6 voor wiskunde op m'n eindexamen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zijn er mensen hier die verstand hebben van een TI-84 Plus?
Ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ligt eraan wat je wilquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ti84 veteraan meld zich!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik vind 2 uur wel heel laat, dat gaat alleen maar van mijn tijd af. Daarom probeer ik nu elke dag tussen 10 en 11 uur op te staanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom blijf jij dan niet tot 2 uur liggen staken in je bed?
Tijd is geld bronspacks!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind 2 uur wel heel laat, dat gaat alleen maar van mijn tijd af. Daarom probeer ik nu elke dag tussen 10 en 11 uur op te staan
http://www.linkkabel.nl/tut.htm#3quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ten eerste, hoe kan ik van die afkijkdingen maken?
Volgens mij heeft iemand hier ooit wat verteld over dat je hele verhalen kan schrijven met dat ding.
Ten tweede, hoe kan ik een simpele breuk maken?
Op mijn oude TI had je een soort ND knopje oid, nu kan ik geen breuken meer maken
http://www.linkkabel.nl/t(...)ator_installeren.htmquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgens mij heeft iemand hier ooit wat verteld over dat je hele verhalen kan schrijven met dat ding.
Op mijn oude TI had je een soort ND knopje oid, nu kan ik geen breuken meer maken
Je hebt een simpele manier waarbij je op je rekenmachine dingen intypt en je hebt een zeer lastige manier waarbij je eerste verschillende programma's moet installeren om via de PC teksten in je GR te zetten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja, maar ik bedoel, nu komen de getallen naast elkaar, bij mijn oude TI kon het ook onder elkaar. Staat ook in het boekje dat het onder elkaar kan dmv MathPrint oid, maar ik blijf maar hangen op die classicquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:57 schreef Thorb het volgende:
Breuk kan je gewoon het beste bijvoorbeeld (1/20) intypen. Met math frac/dec kan je een breuk in een gewoon getal omzetten of andersom.
Oh ik doe het tegenwoordig niet meer onder elkaar, duurt toch langerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel, nu komen de getallen naast elkaar, bij mijn oude TI kon het ook onder elkaar. Staat ook in het boekje dat het onder elkaar kan dmv MathPrint oid, maar ik blijf maar hangen op die classic
Misschien wordt daar wel mee gestopt omdat bovenbouwquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh ik doe het tegenwoordig niet meer onder elkaar, duurt toch langerAl was het wel makkelijk vroeger.
Oh ik zie het al math>num> D: n/d
Ook wat geleerd
Leen een 2e TI van iemand anders, als de docent het ene geheugen wist, wissel je hem gewoon om voor de andere met al je shit eropquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien wordt daar wel mee gestopt omdat bovenbouw
Nee, maar als jij examens gaat doen mag je bij economie sowieso niet meer je GRM gebruikenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien wordt daar wel mee gestopt omdat bovenbouw
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, maar als jij examens gaat doen mag je bij economie sowieso niet meer je GRM gebruiken
Overigens is het op de middelbare school gewoon toegestaan om er samenvattingen in te zetten, volgens mij.
Via die linkkabelmethode blijven samenvattingen erop staan als je geheugen wist dacht ik. Alleen wat je programmeert wat bij PGRM staat verdwijnt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Leen een 2e TI van iemand anders, als de docent het ene geheugen wist, wissel je hem gewoon om voor de andere met al je shit erop
Ik doe het meestal niet, maar laatst werd iemands GRM afgepakt, toen zijn ze het na gaan vragen en kreeg hij hem terug en mocht verderquote:
Zover ik weet mocht je alleen bij wiskunde wat in je GR hebben tijdens toetsen op onze school verder bij geen een ander vak.quote:
Mogen en kunnen is ook een verschil toch? Of wordt je hele rekenmachine uitgespit voor een toets?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zover ik weet mocht je alleen bij wiskunde wat in je GR hebben tijdens toetsen op onze school verder bij geen een ander vak.
Nee, maar als je gepakt werd was het fraude en een 1.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mogen en kunnen is ook een verschil toch? Of wordt je hele rekenmachine uitgespit voor een toets?
Ik ga het allemaal ontdekken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, maar als je gepakt werd was het fraude en een 1.
Bij ons mocht je alleen een GR gebruiken bij wiskunde en M&O, dus mocht je er ook iets inzetten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zover ik weet mocht je alleen bij wiskunde wat in je GR hebben tijdens toetsen op onze school verder bij geen een ander vak.
Bij ons dus nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, maar als je gepakt werd was het fraude en een 1.
Je krijgt toch geen letterlijke dingen meer en als je alles moet opzoeken kost het te veel tijd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga het allemaal ontdekken.
Als ik internet mag geloven is een toets met GR maken een gegarandeerde 10
Daarvoor bestaat de zoekfunctie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je krijgt toch geen letterlijke dingen meer en als je alles moet opzoeken kost het te veel tijd.
Snake en Mario speelde ik altijd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iemand die nog kwaliteits spelletjes heeft dan?
Klopt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Applicaties onder de knop APPS verdwijnen niet als ik het RAM reset toch?
Het is hbo.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb op het HBO voor sommige tentamens ook gewoon dingen in mijn rekenmachine gezet, dat heeft me wel geholpen om bepaalde toetsen te halen
Wil je erover pratenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:28 schreef StijnDa het volgende:
Bij ons mag je zo'n ding helemaal niet gebruiken. Sowieso geen enkele rekenmachine.
ik heb hem nergens slecht genoemd kneusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:30 schreef vandermar het volgende:
En Marcie, wat ben jij een anus. Castaignos slecht noemenof je insinueert het in ieder geval. Hij schiet er 15 in bij een Feyenoord dat voor geen meter draaide en daarbij was die jongen nog maar net 18 jaar. Castaignos schat ik qua potentie juist een stuk hoger in dan de Jong en het is een geweldige aankoop van Twente als hij daar naartoe gaat. Hij krijgt nu aanvoer vanaf de zijkant en hij is vrij kopsterk, daarnaast is hij snel en prikt ze er makkelijk in.
Nu verzin je er dingen bij.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik heb hem nergens slecht genoemd kneus
Ik vond de jong een betere spits. Dat zei ik. Verder vroeg ik of Caistaignos nog beter was geworden want dan kan het wel eens een hele goede aankoop zijn. Is hij nog net zoals bij Feyenoord, is het nog steeds goed maar wel minder dan de Jong.
Dus beter lezen mijn vriend
Wacht even dan, het ging erom dat ik nergens Castaignos slecht heb genoemd, dat is 1.quote:
Je insinueerde dat je Castaignos slecht vond bij Feyenoord. En van een jaar bankzitten en trainen met matige spelers word je echt niet beter.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wacht even dan, het ging erom dat ik nergens Castaignos slecht heb genoemd, dat is 1.
en ik zei dat ik de Jong beter vond, met de vraag erbij of Casta nog beter is geworden.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je insinueerde dat je Castaignos slecht vond bij Feyenoord.
Dit zei ik op de vraag of ik hem goed vond?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
mm, redelijk.
ik vond de Jong veel, en veel beter. Maar hij was zeker niet slecht nee.
haha maakt niet uit hoor, maar daarom zei ik al meteen : beter lezen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:38 schreef vandermar het volgende:
O, maar dat heb ik niet gelezen. Net als Rijst lees ik niet alles terug
Sorry marcie, vergeef me!
asjeblief
quote:
lol jij krijgt ook echt dag en nacht haat berichtjes hequote:
naar Tanzaniaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:46 schreef detennismaster het volgende:
Chelsea Hazard is nog steeds gewoon 80K.![]()
Ik wil mij BraBelgie team bouwen maar ga 1 augustus 3 weken naar Tanzania, dus misschien kan ik beter 21 augustus dat team bouwen en het gewoon als mijn finalteam zien. Ik kan nu nog sparen om misschien ook nog Kompany TOTS te maken.![]()
http://puu.sh/J6LD
Vind je het gek. Hij speelt verschrikkelijk!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol jij krijgt ook echt dag en nacht haat berichtjes he
Leuk team!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:46 schreef detennismaster het volgende:
Chelsea Hazard is nog steeds gewoon 80K.![]()
Ik wil mij BraBelgie team bouwen maar ga 1 augustus 3 weken naar Tanzania, dus misschien kan ik beter 21 augustus dat team bouwen en het gewoon als mijn finalteam zien. Ik kan nu nog sparen om misschien ook nog Kompany TOTS te maken.![]()
http://puu.sh/J6LD
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vind je het gek. Hij speelt verschrikkelijk!!
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:48 schreef Rijst het volgende:
[..]?
Jij kan niet eens normaal verdedigen.
Al heb ik de bal (dus bijna de hele wedstrijd) dan sta je me steeds met 2 man op te jagen. Alsof je een plakbandje op je R1 en X knop heb geplaktquote:
Ja, tuurlijk ik probeer balbezit te krijgen maar omdat jij alleen maar laf achterin en via de zijkant wat stomme trucjes doe. Slaat nergens op hoe behoudend jij speelt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Al heb ik de bal (dus bijna de hele wedstrijd) dan sta je me steeds met 2 man op te jagen. Alsof je een plakbandje op je R1 en X knop heb geplakt
Rijst behoudend? Die man verliest constant de bal omdat hij de bal altijd zo snel mogelijk naar voren wilt passenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk ik probeer balbezit te krijgen maar omdat jij alleen maar laf achterin en via de zijkant wat stomme trucjes doe. Slaat nergens op hoe behoudend jij speelt.
Ik heb nauwelijks balbezit terwijl dit normaal online gewoon 50% is. Jij speelt echt verschrikkelijk.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk ik probeer balbezit te krijgen maar omdat jij alleen maar laf achterin en via de zijkant wat stomme trucjes doe. Slaat nergens op hoe behoudend jij speelt.
Ik heb nauwelijks balbezit terwijl dit normaal online gewoon 50% is. Jij speelt echt verschrikkelijk.
Tnx, wel duur though.quote:
Nou niet tegen mij.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Rijst behoudend? Die man verliest constant de bal omdat hij de bal altijd zo snel mogelijk naar voren wilt passen
Ik ga nooit meer tegen die kutchinees spelen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:53 schreef vandermar het volgende:
Het is wel waar dat Rijst een irritante passer is. Ga dan gewoon ultra aanvallend en hoge druk, dan kan Rijst zijn spelletje niet spelendan moet hij sneller denken
Is dat een belediging?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:53 schreef vandermar het volgende:
Het is wel waar dat Rijst een irritante passer is. Ga dan gewoon ultra aanvallend en hoge druk, dan kan Rijst zijn spelletje niet spelendan moet hij sneller denken
Ik heb over het algemeen een hekel aan passersquote:
blufquote:
dan doe je echt wat fout, 5-6x tegen hem gespeeld ofzo en echt nooit last van gehad.quote:
tja ik pass online ook best veel maar sowieso nooit op eigen helft en altijd naar voren gericht. liever dat dan elke keer dom balverlies lijden door slechte passes als je van te voren al in kunt schatten dat het niet gaat werken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen een hekel aan passersbeetje alleen maar passen
het is een spel, niet echt lol. Maar zodra jij altijd tegen mij scoorde ging ik ultra aanvallend en volledig onder druk en scoorde ik meestal gelijk weer.
Ik laat jou altijd winnen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dan doe je echt wat fout, 5-6x tegen hem gespeeld ofzo en echt nooit last van gehad.
[..]
tja ik pass online ook best veel maar sowieso nooit op eigen helft en altijd naar voren gericht. liever dat dan elke keer dom balverlies lijden door slechte passes als je van te voren al in kunt schatten dat het niet gaat werken.
Dat doe ik alleen om sommige mensen op te fokken. Bij Cuntainer doe ik het graag.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:57 schreef marcie216 het volgende:
kan ik ook wel bevestigen. Alleen je can you hear me en ssshht enzo dat niet. Maar je spel is gewoon normaal, ondanks mijn kut spel
doe ik dat danquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen om sommige mensen op te fokken. Bij Cuntainer doe ik het graag.
Nooit problemen als ik tegen je speel inderdaad. Je bent wel erg wisselvalligquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:57 schreef Rijst het volgende:
Gekkegerrit bevestig even dat ik normaal speel
Mertensquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:54 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1472410
Als je alleen een team van belgie maakt is het niet veel, iemand misschien een leuk land erbij, geen brazilie
Het is gewoon triest.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen om sommige mensen op te fokken. Bij Cuntainer doe ik het graag.
ik vind hem altijd wel fijn, en bedankt!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mertens
Nee met Frankrijk kan het prima.
Of met Nederland.
[..]
Het is gewoon triest.
Falcao was toen echt op dreef. Kopduel van Lucioquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nooit problemen als ik tegen je speel inderdaad. Je bent wel erg wisselvallig, soms ben je fucking slecht, maar toen ik tegen jou moest in een single match speelde je 10x beter
Wat is deze, ik ben helemaal niet slecht.quote:
niet van mij iigquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat is deze, ik ben helemaal niet slecht.Ik heb van elke PS3'er gewonnen behalve Rijst. Ik heb tegen DutchSL, Toefjes, GuRBuH, Laucas en nog wel een paar gespeeld.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Falcao was toen echt op dreef. Kopduel van LucioMoest hem effe 3x zien voordat ik het geloofde. Wist ook niet toen dat ik tegen jou aan het spelen was
Ik heb nog nooit tegen jou gespeeld.quote:
Toefjes is niet zo heel erg goed hoor. Ik denk dat Reemi beter is. Ik win in ieder geval meestal van Toefjes.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:04 schreef Rijst het volgende:
Beste PS3er is denk ik Omnirocket. gevolgd door P4L en Toefjes.
inderdaadquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
1x tegen Poker gespeeld. 3-5-2 vs 3-5-2, zaadpot was 't.
kneusje die Rijst.quote:
lelijk team.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:10 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1472410
Wie kan het afmaken? Budget is nog ongeveer 25/30k
het is jouwquote:
Ja, omdat jij zo kktriest doet.quote:
SIF Griezmann?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Weet er nog iemand een goede LM (Spaanse league) heb nu IF affelay en David Villa maar vind beide "meh"..
?quote:
Wandt?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:07 schreef detennismaster het volgende:
22 augustus is mijn Goldteam klaar.
Ik krijg meer complimentjes dan jou lelijke dure kutteams zonder thema met overal maar gewoon een kutBBVA'erquote:
hhaaaa trollquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:14 schreef Thorb het volgende:
Ziektes nodig hebben om je emoties te uiten
@MrvanTrapz Griezman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |