Ik heb even mijn kledingkast opgeruimd (althans, de la met t-shirts en topjes..) en daar zijn nogal wat kledingstukken uitgekomen die ik nooit meer draag of überhaupt nauwelijks heb gedragen.. Ze zijn allemaal in goede staat! Meestal wel gebruikt, maar niet zichtbaar.
Ik verkoop elk shirtje voor 5 euro, inclusief verzendkosten!! Tenzij je er bezwaar tegen hebt dat ik ze in een envelop stop, maar tot nu toe is dat altijd goed gegaan. Eventueel kan je ze passen en/of ophalen in Leeuwarden.
Elk shirtje heeft als maat S/M, wil je de exacte maat of pasvorm weten, laat je dat maar even weten. Ook als je wilt weten wat voor merk het exact is, als dat er niet bij staat, of andere vragen, dan hoor ik het wel.
Ik heb van elk shirtje 2 (soms 3 of 4) foto's genomen. 1 waar ik em aan heb, 1 op de grond en soms 1 van de achterkant. Ik heb ze even in spoilers gezet zodat het niet een hele pagina in beslag neemt... Een korte beschrijving staat er steeds boven.
1. Groen t-shirtje (met een leuke rand, al zeg ik het zelf ), van de Scapino:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2. Zwart shirtje met witte polkadots, van de Takko:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3. Paars/bruin shirtje met hartjes, van de Takko:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4. Feestelijk zwart met paars topje met gezicht in glitters, van Shoeby Fashion:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5. Roze shirtje met een 'bolletjesrand', H&M:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6. Rood topje, leuk voor ergens onder, van de markt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7. Rood wit gestreept topje, draag er meestal een wit of zwart topje of shirt onder (maar zo kan ook ), van Jensen Family Shop:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8. Lang paars zwart geblokt shirtje, Cool Cat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9. Rood shirtje met zwarte opdruk met glitters en touwtjes onder aan de zijkanten, Cool Cat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10. Zwart shirtje met, in het roze, voorop een knipoog en de tekst 'don't worry', achterop een blij gezicht met de tekst 'be happy', Pimkie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11. Paars shirtje met een blij zakje patat en de tekst 'Can I get some fries with that shake' in vrolijke kleuren, H&M:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12. Bruin haltertopje, van de H&M of C&A:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13. Lange blauwe (halter)top, valt groot (mij te groot), H&M:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14. Roze shirtje, erg leuk met een wit topje eronder (zit er niet bij), H&M:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.15. Zelfde als 14 in het blauw, leuk met een wit topje eronder (zit er ook hier niet bij), H&M:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.16. Roze/zwart/grijs/wit topje met band die je op je rug kan strikken (droeg er ook hier meestal een topje onder, maar zo kan ie ook wel gedragen worden ):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17. Rood/wit Aziatisch achtig shirtje, maatje S (absoluut géén M, dan is ie moeilijk uit te trekken), online van Sustilo:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Sjoesjuh op 17-07-2012 12:14:08 (links vervangen voor werkende..) ]
heerlijk! mensen die niet te beroerd zijn merk loze kleding te halen en er gewoon heel leuk mee uit zien! ik ben een mannetje maar mijn complimenten! (ps. al zou ik scapino, takko nooit wat kopen.)
Op dinsdag 17 juli 2012 12:07 schreef LifeonEarth het volgende: heerlijk! mensen die niet te beroerd zijn merk loze kleding te halen en er gewoon heel leuk mee uit zien! ik ben een mannetje maar mijn complimenten! (ps. al zou ik scapino, takko nooit wat kopen.)
Dankje Ik vind veel van de kleren ook nog wel leuk, maar ik heb gewoon te véél...
Tevens, voorlaatste zou ik niet weg doen staat je leuk en is mooi. Free kick.
Mja ik vind em ook wel leuk, maar met een vestje erover is ie minder mooi en een zwart shirt eronder is iets wat ik vroeger altijd deed (nu dus niet meer) en als het mooi weer is draag ik em ook nooit... Kortom: hij ligt altijd maar in m'n kast, overgeslagen te worden Maar nou heeft ie een (hopelijk) goede bestemming gevonden!
Wat vraag je ervoor als ik al je gedragen kledingstukken koop? :p
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende: De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
het is maar een troll-post (goed voor een note denk ik ook )
Edit: Zo te zien ook gekregen
[ Bericht 4% gewijzigd door Paardlants op 29-10-2012 23:26:34 ]
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende: De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.