Oh, niet gezien. Maar denk dat dat wel goedkomtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:32 schreef AnneX het volgende:
Zeg Lie... Heb je dit topic nog meegekregen?
betaallimiet bereikt in het buitenland, wat nu?
Beetje laat, misschien slaat het nergens op?
En je ging naar de oma's.
Hoe is het met opa, die niet zo geweldig meer functioneert...
OK.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, niet gezien. Maar denk dat dat wel goedkomt
Alle oma's en opa functioneren niet meer zo geweldig hoor. Maar ze zijn ook (bijna) 92, 90 en 86.
Alles gaat zijn gangetje eigenlijk. Ze kunnen niet zo veel.
Oh ja, en " iedereen wil oud worden" en "oud zijn niet "quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:48 schreef Bluezz het volgende:
Roept nog maar eens ten overvloede "ouderdom komt met gebreken"
(en soms begint het al vroeger ook)
Ja, daar doe je niks aan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:48 schreef Bluezz het volgende:
Roept nog maar eens ten overvloede "ouderdom komt met gebreken"
(en soms begint het al vroeger ook)
Ooit vertelde een oom me dat hij een orchitis had en dat het echt énorm groot en pijnlijk was en vervolgens pakte hij zijn riem beet en riep ik: nou, ik hoef het niet te zien hoor!!!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:52 schreef Bluezz het volgende:
Ja, dat heb je aan je kont hangen door je studie. Ik hoor de artsen bij ons hierover. ook vaak klagen over feestjes en mensen als ze ergens zijn.
Ik heb van mijn moeder geleerd om niet of zo min mogelijk te klagen over je pijntjes en dingetjes (hier doe ik het nog weleensquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, daar doe je niks aan.
De ene oma ging ook helemaal dramatisch doen 'ik hoop dat ik jullie nog weer zie, ja, want mijn hart..'
'Goede reis' is ze dan weer vergeten
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooit vertelde een oom me dat hij een orchitis had en dat het echt énorm groot en pijnlijk was en vervolgens pakte hij zijn riem beet en riep ik: nou, ik hoef het niet te zien hoor!!!!!
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:54 schreef LieLie het volgende:
Ja, daar doe je niks aan.
De ene oma ging ook helemaal dramatisch doen 'ik hoop dat ik jullie nog weer zie, ja, want mijn hart..'
'Goede reis' is ze dan weer vergeten
Mijn moeder deed dat ook, elk jaar vanaf haar 75e tot haar 90equote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]dramaqueen
Ik heb echt verplicht de verjaardag van mijn oma moeten bezoeken 'omdat het de laatste keer kan zijn!'. Minstens 20 jaar lang.
Deze oma heeft een totaal andere filosofie!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb van mijn moeder geleerd om niet of zo min mogelijk te klagen over je pijntjes en dingetjes (hier doe ik het nog weleens) in gezelschap en op je werk, mensen zijn je dan al snel zat.
En Kerstmis en Pasen en dus verjaardagen, idemquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]dramaqueen
Ik heb echt verplicht de verjaardag van mijn oma moeten bezoeken 'omdat het de laatste keer kan zijn!'. Minstens 20 jaar lang.
Uiteraardquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:58 schreef AnneX het volgende:
En Kerstmis en Pasen en dus verjaardagen, idem
We dachten altijd dat ze wel honderd zou worden. Maar nu met dat hart is de kans dat ze in de komende vier weken doodgaat denk ik wel groter dan over vier jaarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Uiteraard
Ze is geloof ik iets van 96 geworden.
Betreffende oma heeft twee enorme hartinfarcten doorstaan en na de eerste vertelden ze op de intensive care dat ze het ziekenhuis niet meer uitkwam en snel dood zou gaan. Dat heeft nog járen geduurd. Op het laatst heeft ze zelf de stekker er uit getrokken door alle medicatie te staken en niet meer te eten. Dat zwakke hart wilde maar niet stoppenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:01 schreef LieLie het volgende:
We dachten altijd dat ze wel honderd zou worden. Maar nu met dat hart is de kans dat ze in de komende vier weken doodgaat denk ik wel groter dan over vier jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |