Einde contract of?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja... Maar ja, ik weet eigenlijk niet eens of ik in januari nog wel een dak boven mn hoofd heb... Het is gewoon een klote situatie zo.
waar heb je precies jeuk, als ik vragen mag? Of zit het overal?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:03 schreef Sorbootje het volgende:
Tandenpoetsen is het enige waar ik nog steeds misselijk van word. Verder is de misselijkheid echt weg. Lekker vervangen door jeuk.Mag ik m'n misselijkheid terug? Gisteren anti-jeuk-smeersel van de huisarts gekregen, maar helaas, weer de halve nacht wakker gelegen en tot bloedens toe liggen krabben.
J zn huis staat in Den oever, en daar woont punt 1 zijn exvrouw en punt 2 heb ik een dusdanige regeling met de kinderen dat 140km verderop wonen onmogelijk is.quote:
Ik wil je wel ff krabben hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:06 schreef Sorbootje het volgende:
Mango, vooral mijn bovenbenen en buik. En mijn borsten beginnen nu ook.
oh lekker, ook nog van die regio's waar het niet geoorloofd is om in het openbaar te krabben.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:06 schreef Sorbootje het volgende:
Mango, vooral mijn bovenbenen en buik. En mijn borsten beginnen nu ook.
Oh das minder ja. En hij jou kant op dan dat jullie samen iets kopen/huren?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
J zn huis staat in Den oever, en daar woont punt 1 zijn exvrouw en punt 2 heb ik een dusdanige regeling met de kinderen dat 140km verderop wonen onmogelijk is.
Ik heb hier mn werk, dat is zelfs nog verder naar beneden... Dus dan kom ik op een reis van bijna 200 km enkeltje uit...
Ik woon in een huis wat te koop staat.. Als het huis verkocht wordt, moet ik met een maand mn spullen pakken en weg zijn.
Maak me gek! MiauW!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:07 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik zal zaterdag een voedingsshirt aan doen, kun je d'r lekker makkelijk bij.
Krijg je geen voorrang in bemiddeling via een woningbouwvereniging?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
J zn huis staat in Den oever, en daar woont punt 1 zijn exvrouw en punt 2 heb ik een dusdanige regeling met de kinderen dat 140km verderop wonen onmogelijk is.
Ik heb hier mn werk, dat is zelfs nog verder naar beneden... Dus dan kom ik op een reis van bijna 200 km enkeltje uit...
Ik woon in een huis wat te koop staat.. Als het huis verkocht wordt, moet ik met een maand mn spullen pakken en weg zijn.
Wat moet, dat moet!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:08 schreef Mangostine het volgende:
[..]
oh lekker, ook nog van die regio's waar het niet geoorloofd is om in het openbaar te krabben.
Oh dat is idd een spannende situatie, al een plan B opgezet?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Om voorrang te krijgen moet je minstens mishandeld, dakloos, verslaafd, voorzien van uitkering en kansarm zijn tegenwoordig.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:09 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Krijg je geen voorrang in bemiddeling via een woningbouwvereniging?
Je ziet het Tico, het valt toch te proberen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Om voorrang te krijgen moet je minstens mishandeld, dakloos, verslaafd, voorzien van uitkering en kansarm zijn tegenwoordig.
Het gaat wel erg offtopic... Maar goed..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:08 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Oh das minder ja. En hij jou kant op dan dat jullie samen iets kopen/huren?
Lijkt me dat je dan nu echt wel knopen moet gaan doorhakken, maar kan me ook voorstellen dat je daar nu liever helemaal niet mee bezig bent. Succes!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het gaat wel erg offtopic... Maar goed..
Huren: Geen optie, ik heb geen recht op urgentie, want ingeschreven bij ouders. Als ik die inschrijving een onbekende woonplaats en verblijfplaats maak vervallen mn toeslagen. Op papier woon ik bij mn ouders en is dat helemaal geen probleem met straks 3 kinderen.![]()
Samen huren: Flink salaris samen, dus vrije segment, waar je 850 eu betaald voor een 3 kamer appartementen boven de 1000 voor de appartementen met voldoende slaapkamers. De iets goedkopere vrije sector woningen zijn wachtlijsten voor en moet je flink geld meenemen om weer bewoonbaar te maken. (Geld dat er niet is)
Kopen: J is eigenaar van het huis in Den oever dat op dit moment niet verkocht kan worden. Daardoor is er geen bank die een financiering verstrekt aan J.
Zelf kopen: Op dit moment misschien de beste oplossing, maar mijn inkomen is gewoon een normaal rond modaal inkomen (ik werk maar 4 dagen). Daarvoor kan ik wel wat huisjes vinden, we zijn ook al wezen kijken bij 1, maar dat was nog zoveel opknapwerk dat ik bijna gillend wilde wegrennen.
Zolang die huizenmarkt niet aantrekt, zit ik best redelijk safe. En ik ben onwijs verwent met waar ik nu woon. Het is een prachtig, echt prachtig huis.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:18 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Lijkt me dat je dan nu echt wel knopen moet gaan doorhakken, maar kan me ook voorstellen dat je daar nu liever helemaal niet mee bezig bent. Succes!
En hoe langer het te koop staat hoe minder mensen er belang bij hebben he ik me eens laten vertellen!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zolang die huizenmarkt niet aantrekt, zit ik best redelijk safe. En ik ben onwijs verwent met waar ik nu woon. Het is een prachtig, echt prachtig huis.
Het huis heeft meer dan een jaar leeggestaan.. En staat nu dik 1,5 jaar te koop. Voor een prijs, waar je in deze regio ook eengezinswoningen voor hebt. En dan is het maar een appartement op de bovenlaag, zonder lift met maar 2 slaapkamers. Het is nogmaals een prachtig huis, heel mooi afgewerkt, alles ziet er netjes onderhouden uit... Maar het is gewoon te duur in de markt gezet. De huizen zijn behoorlijk gedaald in waarde.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:20 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
En hoe langer het te koop staat hoe minder mensen er belang bij hebben he ik me eens laten vertellen!!
Dat is een risico wat ik zelf niet snel zou nemen. Zo enorm lang staat dat huis nog niet te koop toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:30 schreef Mangostine het volgende:
En Tico, krijgt J zijn huis niet verhuurd eventueel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |