Alsof jij ook maar enig idee hebt van het verschil tussen feit/fictie/mening/onzin/hersenspinsel ...quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
je verward keiharde feiten met meningen.
je begrijpt het concept van mening echt niet he.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:24 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Alsof jij ook maar enig idee hebt van het verschil tussen feit/fictie/mening/onzin/hersenspinsel ...![]()
(Maar kom gerust aan met je feiten, kunnen we ff lachen...)
Ah... Je krabbelt al terug... Jammer, ik was wel benieuwd in welke bochten je je nu weer zou gaan wringen. Maar je indirecte excuses zijn geaccepteerdquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
je begrijpt het concept van mening echt niet he.
ben je nou een mongool of een slechte trol. tief toch opquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:31 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ah... Je krabbelt al terug... Jammer, ik was wel benieuwd in welke bochten je je nu weer zou gaan wringen. Maar je indirecte excuses zijn geaccepteerd(Wijs, want het was toch al een onhoudbare stelling van je...
)
Bekend psychologisch fenomeen: Zelfs nadat je op je rug bent gaan liggen toch nog ff snauwen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ben je nou een mongool of een slechte trol. tief toch op
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Bekend psychologisch fenomeen: Zelfs nadat je op je rug bent gaan liggen toch nog ff snauwen.
Geeft niks, als het jou oplucht, is het mij ook goed.
Goed, het zelfverklaard down kindje is inmiddels hopelijk gaan slapen...quote:
2013. herstel. wie wat waar hoe. linkje?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:45 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Goed, het zelfverklaard down kindje is inmiddels hopelijk gaan slapen...
Evengoed las ik net op de vorige pagina dat in 2013 de huizenprijzen mogelijk wat gaan dalen alvorens er in 2014 een (licht) herstel optreedt.
Wat heeft de 'starter' daaraan? Die kan na 1-1-2013 nog maar 70% van de hypotheek krijgen die hij nu kan krijgen schat ik zo. (Omdat bv zelfs de helft aflossingsvrij niet eens meer mag als je recht wilt houden op de HRA.)
Mijn stelling: Als je nu nog net een woning kan kopen en je doet het niet voor 1-1-2013, reken er dan maar gerust 10 jaar bij voor je weer de kans krijgt.. (Vermits je inkomen toeneemt in die tijd)
In verband met je gesteldheid, hier een linkje naar de (zoals aangegeven zich op de vorige bladzijde bevindende) post : Huizenmarkttopic #206: Waar alles daalt behalve de WOZ.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
2013. herstel. wie wat waar hoe. linkje?
ah abn amro. ja die heeft goede stats met hun voorspellingen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:54 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
In verband met je gesteldheid, hier een linkje naar de (zoals aangegeven zich op de vorige bladzijde bevindende) post : Huizenmarkttopic #206: Waar alles daalt behalve de WOZ.
Mijn glazen bol ligt ff bij de lommerd (moest ff een onderpand hebben voor een maatje van me die huurt...)quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ah abn amro. ja die heeft goede stats met hun voorspellingen.
laten we het 'nieuwsbericht' even analyseren. ze hebben het over 'herstel', wat meer marketingterm is dan een rationeel iets. wat is herstel? ik zou zeggen, groeien naar een gezonde sustainable situatie. abn ziet stijging als 'herstel'. daarnaast hebben ze al zoveel propaganda de wereld in geholpen in het verleden dat er echt geen enige reden is om aan te nemen dat ze het nu wel op basis van gefundeerde cijfers hebben voorspeld. zo wel dan zou ik die cijfers graag zien. zo niet dan is het gewoon lucht verplaatsing.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:00 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Mijn glazen bol ligt ff bij de lommerd (moest ff een onderpand hebben voor een maatje van me die huurt...)
Jij denkt dus dat de prijzen in 2013 niet gaan dalen? Maar omhoog gaan? Of wat voor conclusie probeer je nu weer krampachtig te verbergen?
En kan zijne koninklijke hoogheid wellicht ook nog ingaan op mijn stelling ipv allerlei zaken die niet gevraagd worden erbij te halen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
laten we het 'nieuwsbericht' even analyseren. ze hebben het over 'herstel', wat meer marketingterm is dan een rationeel iets. wat is herstel? ik zou zeggen, groeien naar een gezonde sustainable situatie. abn ziet stijging als 'herstel'. daarnaast hebben ze al zoveel propaganda de wereld in geholpen in het verleden dat er echt geen enige reden is om aan te nemen dat ze het nu wel op basis van gefundeerde cijfers hebben voorspeld. zo wel dan zou ik die cijfers graag zien. zo niet dan is het gewoon lucht verplaatsing.
ik ben niet je slaaf. zoek het lekker uitquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
En kan zijne koninklijke hoogheid wellicht ook nog ingaan op mijn stelling ipv allerlei zaken die niet gevraagd worden erbij te halen?
Dus je hebt geen enkel argument tegen:quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik ben niet je slaaf. zoek het lekker uit
quote:Mijn stelling: Als je nu nog net een woning kan kopen en je doet het niet voor 1-1-2013, reken er dan maar gerust 10 jaar bij voor je weer de kans krijgt.. (Vermits je inkomen toeneemt in die tijd)
wat loop je nou toch allemaal te zeuren man.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:11 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dus je hebt geen enkel argument tegen:
[..]![]()
Valt me een beetje tegen van je... Aan de andere kant is het lovenswaardig dat je zonder onzinargumenten te verzinnen nu eigenlijk onmiddelijk aangeeft dat je het ermee eens bent. Dat dan weer wel.
Tja, deelnemen aan een discussie is voor jou niet bepaald weggelegd he?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wat loop je nou toch allemaal te zeuren man.
wil je ook nog even linken naar waar dat staat, dat ik hier op jouw suggestieve onzin in moet gaan? ik ken die regel niet manquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Tja, deelnemen aan een discussie is voor jou niet bepaald weggelegd he?
Ik zal het je uitleggen... Ik poneer een stelling. Ben je het ermee eens dan hoef je niks te doen, ben je het niet eens, dan gooi je tegenargumenten in de strijd.
(Dat was de korte versie, als je het nog steeds niet begrijpt, kun je ook via DM (Direct Messaging) of PM (Personal Messaging) contact opnemen. Dat houdt het topic een beetje schoon)
CO neem ik aan? CO2 vergiftigt niet, tenzij er helemaal geen zuurstof meer is.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:45 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ik had eigenljik ingezet op een CO2 vergifteging.
Ja hoor, dat staat hier: Huizenmarkttopic #206: Waar alles daalt behalve de WOZ.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wil je ook nog even linken naar waar dat staat, dat ik hier op jouw suggestieve onzin in moet gaan?
tekenend.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:19 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja hoor, dat staat hier: Huizenmarkttopic #206: Waar alles daalt behalve de WOZ.
Wie heeft er wel zinnige tegenargumenten (of verwacht zelfs dat de huizenprijzen verder dalen dan je max. hypotheek gaat dalen?)quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:45 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Evengoed las ik net op de vorige pagina dat in 2013 de huizenprijzen mogelijk wat gaan dalen alvorens er in 2014 een (licht) herstel optreedt.
Wat heeft de 'starter' daaraan? Die kan na 1-1-2013 nog maar 70% van de hypotheek krijgen die hij nu kan krijgen schat ik zo. (Omdat bv zelfs de helft aflossingsvrij niet eens meer mag als je recht wilt houden op de HRA.)
Mijn stelling: Als je nu nog net een woning kan kopen en je doet het niet voor 1-1-2013, reken er dan maar gerust 10 jaar bij voor je weer de kans krijgt.. (Vermits je inkomen toeneemt in die tijd)
ONZ is iets verderop. Als je mijn stelling slecht onderbouwd vindt zal het vast een makkie voor je zijn om hem met feiten onderuit te halen. Toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ja joh ga gewoon door met je slecht onderbouwde suggestieve poep posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |