heb je de spiegel in de badkamer al geprobeerd?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan echt geen foto's van mezelf maken, ik vind alles lelijk
want dan vindt ze haar eigen foto's niet lelijk, of watquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heb je de spiegel in de badkamer al geprobeerd?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:46 schreef PriemGirl het volgende:
En ik wist dus dat ik deze middag alleen zou zitten dus..... heb ik vanmoren mijn nagellak er af gehaald en floam meegenomen zodat ik straks kan lakken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
die lak zat ook echt nergens meer naar Priem
Was het 2NITE of IDK?
gezien de vele spiegelfoto's op het internet zal er wel een magisch effect in zoeen spiegel zitten waardoor vrouwmensen hun foto's mooi vinden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
want dan vindt ze haar eigen foto's niet lelijk, of wat
gelukkigquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar voel me wel een stuk beter dan gisteren
* PriemGirl aait schaarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar voel me wel een stuk beter dan gisteren
Dat kan toch heul niet, de TNT was daar toch ontploft?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig
Kun je een beetje zon naar Brabant sturen?
Heul zachtjes dan, anders ga ik aan je neus zittenquote:
desnoods met DHLquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat kan toch heul niet, de TNT was daar toch ontploft?
[..]
Heul zachtjes dan, anders ga ik aan je neus zitten
Jaloers I izquote:
die heeft vriendin afgelopen weekend opgehaald; maar ze is pas over anderhalve week weer thuis; dus dan krijg ik ze.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jaloers I iz![]()
Hoe zat het nou met de spotted?
Pahahahaha goeien attack welquote:
*past aftelkalender aan*quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
die heeft vriendin afgelopen weekend opgehaald; maar ze is pas over anderhalve week weer thuis; dus dan krijg ik ze.
Gewoon doen, het moet toch ooit eens weg! En who cares, iedereen heeft toch wel feestjesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
ik zit er aan te denken om mijn wall of shame af te breken in de achtertuin, even drie keer op en neer te lopen naar de emballage. Maar ik weet niet of dat helpt tegen de shame
ik denk dat je de grootte van de muur onderschatquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gewoon doen, het moet toch ooit eens weg! En who cares, iedereen heeft toch wel feestjes
pleur die troep in de auto en ga langs 4 supermarkten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat je de grootte van de muur onderschat
dan doe je vandaag een gedeelte en volgende week de rest?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat je de grootte van de muur onderschat
de auto is weg.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
pleur die troep in de auto en ga langs 4 supermarkten.
ik heb net geteld en ik kom op. 56,65quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:17 schreef PriemGirl het volgende:
Meh who cares skjoe... Wij kijken telkens of we ons record niet kunnen verbreken.. Afgelopen weekend een karige 32 euro aan leeggoed... Teleurstellend want het record staat op 48
mooie reden om het uit te stellen tot de auto er wel weer is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de auto is weg.
En ja ach, ik ga het gewoon doen ook
Verzamel ALL het statiegeldquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de auto is weg.
Vet !! goei recordquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb net geteld en ik kom op. 56,65!!!
welnee, de jumbo zit 300 meter verderop, ik loop ff op en neer met een karretje. Kan de hele wijk extra genietenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mooie reden om het uit te stellen tot de auto er wel weer is.
Welja gewoon gaan, ik snap echt het probleem niet hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de auto is weg.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welnee, de jumbo zit 300 meter verderop, ik loop ff op en neer met een karretje. Kan de hele wijk extra genieten
Nu je het zegt! Ook al op mijn toetsenbordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |