heb je de spiegel in de badkamer al geprobeerd?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan echt geen foto's van mezelf maken, ik vind alles lelijk
want dan vindt ze haar eigen foto's niet lelijk, of watquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heb je de spiegel in de badkamer al geprobeerd?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:46 schreef PriemGirl het volgende:
En ik wist dus dat ik deze middag alleen zou zitten dus..... heb ik vanmoren mijn nagellak er af gehaald en floam meegenomen zodat ik straks kan lakken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
die lak zat ook echt nergens meer naar Priem
Was het 2NITE of IDK?
gezien de vele spiegelfoto's op het internet zal er wel een magisch effect in zoeen spiegel zitten waardoor vrouwmensen hun foto's mooi vinden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
want dan vindt ze haar eigen foto's niet lelijk, of wat
gelukkigquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar voel me wel een stuk beter dan gisteren
* PriemGirl aait schaarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar voel me wel een stuk beter dan gisteren
Dat kan toch heul niet, de TNT was daar toch ontploft?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig
Kun je een beetje zon naar Brabant sturen?
Heul zachtjes dan, anders ga ik aan je neus zittenquote:
desnoods met DHLquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat kan toch heul niet, de TNT was daar toch ontploft?
[..]
Heul zachtjes dan, anders ga ik aan je neus zitten
Jaloers I izquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |