ik vind het niksquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:47 schreef danic het volgende:
Mango, wat vind je van Engelse namen?
Ik vind Jill echt
Gewoon als Fa-Jen zou ik zeggen, geen nequote:Op woensdag 25 juli 2012 08:27 schreef Ynske het volgende:
Ik kwam net een geboortebord tegen met Fayèn erop, zou je t uitspreken als Fa-jenne?
Is dat de "klinkt een beetje als" betekenis?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:19 schreef Ilske het volgende:
Volgens mij schrijf je dat als Vajèn (meisje van the voice). Vond het best een leuke naam totdat ik de betekenis in het Turks hoorde....
En noem dan de derde Hesselquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:36 schreef oh-oh het volgende:
Tessel en Wessel vind ik beide leuke namen!
Ik ben zo blij dat ik met vriendinnen een beetje de ongeschreven afspraak heb dat de echt favoriete namen nooit besproken worden. Dan leg je elkaar onbewust nooit dat soort beperkingen op.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:14 schreef klumsy het volgende:
een vriendin heeft altijd geroepen dat als ze een zoontje zou krijgen ze dan Bram als naam zou willen
Het betekent 'vagina' in het Turks....toch een beetje jammer als je in Marmaris aan het strand je kind roept...quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is dat de "klinkt een beetje als" betekenis?
Ja, jammer hè! Wat heb je nu aan opties? Of liggen jij en manlief ver uit elkaar?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:03 schreef nytar het volgende:
echt? En ik vond het nog wel zo'n leuke naam!
Oh well, ik hoef me alleen te concentreren op jongensnamen...wat me niet best af gaat...
Acj, je bent daar toch met Hollanders onder elkaarquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:57 schreef Ilske het volgende:
[..]
Het betekent 'vagina' in het Turks....toch een beetje jammer als je in Marmaris aan het strand je kind roept...
Ik heb nog geen opties...maar mn man kwam gister met olaf en simon. Stonden vorige keer beide op mijn lijst bij de eerste, maar nu moeten ze bezinkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:24 schreef Ilske het volgende:
[..]
Ja, jammer hè! Wat heb je nu aan opties? Of liggen jij en manlief ver uit elkaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |