SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:18 schreef Mangostine het volgende:
Ik sloot hem, met het jubelbericht dat wij eindelijk de perfecte meisjesnaam hebben gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Logi, uit jouw lijstje vind ik Isabel mooi (zonder -la), en Nora.
Pien staat er zo apart tussen
En voor een jongen Luca.
Wat vind je van Florian of Fabian?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:03 schreef Mangostine het volgende:
wij gaan voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Logi, uit jouw lijstje vind ik Isabel mooi (zonder -la), en Nora.
Pien staat er zo apart tussen
En voor een jongen Luca.
Wat vind je van Florian of Fabian?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha ja sommige nl namen vind ik echt heel leuk, maar aangezien het bij een portugese naam moet passen zal pien het waarschijnlijk niet worden.
Florian vind ik er mooi maar ken een zwaar irritant kind dat D.orian heet
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Daar had mijn partner het idd ook al overquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:06 schreef MeNicole2 het volgende:
Matteo hadden wij ook bij Matthias maar we waren bang dat het afgekort ging worden naar Teo!
lol Mattiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:10 schreef MeNicole2 het volgende:
Maar ja aan de andere kant nu heet ie Matthias en zeggen we zelf Matty
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:08 schreef Logician78 het volgende:
[..]Dat is een compleet andere naam, Florians zijn gewoon hele leuke kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha ja sommige nl namen vind ik echt heel leuk, maar aangezien het bij een portugese naam moet passen zal pien het waarschijnlijk niet worden.
Florian vind ik er mooi maar ken een zwaar irritant kind dat D.orian heet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |