lolwut?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:41 schreef honderdprocentjes het volgende:
Hier verdien ik 5 netto fooi en 1.50 fooi per uur.
Iets meer. Zo rond de ¤ 6,50 per uur.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:54 schreef Leandra het volgende:
Als er geen loonheffingkorting wordt toegepast op die ¤ 10,- bruto dan hou je daar netto net iets meer dan de helft van over.
TS kan misschien beter de LHK omzetten (bij kantoor aan, bij restaurant tijdelijk uit). En vragen of ze de kwartaaltabel willen hanterenquote:Dat wat je eventueel teveel aan belasting hebt betaald kun je volgend jaar terugkrijgen door aangifte te doen.
Als je flink veel gaat verdienen bij dat bijbaantje moet je dat gewoon doen. Als het gerommel in de marge is moet je het natuurlijk niet doen. Dan is het bijna vrijwilligerswerk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:36 schreef Bombshell het volgende:
Ik zit er ook over na te denken om wat extra uur naast mijn fulltime baan te gaan werken. Wat ik hoor is altijd dat ik dat beter niet kan doen belasting technisch gezien. Maar dat valt dus wel mee?
Gaat om 1 dagje dus dan kom je op 80 euro bruto. Wil dat twee keer per maand doen dan zit je op 160 euro per maand bruto.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je flink veel gaat verdienen bij dat bijbaantje moet je dat gewoon doen. Als het gerommel in de marge is moet je het natuurlijk niet doen. Dan is het bijna vrijwilligerswerk.
dit dus. enige verschil is dat je dat dan volgend jaar na je aangifte pas weer terug krijgt?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:32 schreef eriksd het volgende:
Maak je nou maar geen zorgen, uiteindelijk doe je volgend jaar belastingaangifte, wordt alles op 1 hoop geveegd en daarover met de schijven de te betalen/terug te krijgen belasting berekend.
Die mythe altijd dat een tweede baan meer belastingplicht oplevert
Het is maar voor 4 weken, dus?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:19 schreef Leandra het volgende:
Ik zou er niet vanuitgaan dat je dan ¤ 10 netto overhoudt van die ¤ 10 bruto.
Want men rekent dat gewoon alsof je het hele jaar 4 dagen pw ¤ 10 per uur verdient, en met ¤ 320 per week ga je wel wat belasting betalen.
Geen loonstrookje = zwartquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:43 schreef honderdprocentjes het volgende:
[..]
Het is maar voor 4 weken, dus?
En ik weet noet f het zwart is. Krijg nooit een loonstrookje maar mn restaurant is best groot en bekend in de stad dus i dont know?
En als je erom vraagt?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:43 schreef honderdprocentjes het volgende:
[..]
En ik weet noet f het zwart is. Krijg nooit een loonstrookje maar mn restaurant is best groot en bekend in de stad dus i dont know?
hoe krijg jij uitbetaald? Contant?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:43 schreef honderdprocentjes het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |