Dat zei hij niet toch? Hij bedoelde dat in de tijd van Armstrong het Virenque zou zijn, en nu dus Voeckler...quote:
Haha heeft toch zijn charmequote:Op woensdag 18 juli 2012 23:15 schreef Oidipous het volgende:
Zie die Voeckler puffen en gekke bekken trekken.
Idd. Die mannen leven van de media... Naja ze zijn natuurlijk niet de slimste, die coureurs.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:23 schreef Oidipous het volgende:
Niet erg sjiek van Cadel om zo met de pers om te gaan...
Verneukte nog even een kinderdroom door als eerste in de morgen te melden dat F. Schleck gepakt was!quote:
Le tour de Fifiquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:37 schreef Oidipous het volgende:
Ik krijg een beetje het RTL4 familiegevoel op deze manier... Volgende keer maar FiFi er weer op uit sturen. Die stukjes hadden tenminste wat inhoud.
Ik nog nooitquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:45 schreef jrk1990 het volgende:
Deze beelden heb ik pas 100 keer gezien bij dwdd en tdj....
Ja stelt me ook wel teleur... Beetje triest zelfs.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:47 schreef F_JD het volgende:
Jezus, wat een vervelende gast is die Vandenbroeck eigenlijk, in elk geval zo tegen Peter Vandermeersch (die zich daar gelukkig niks van aantrekt)
Veujkler normaalquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:50 schreef DeMessias het volgende:
Ik heb Boogerd nog niet Fuckler horen zeggen.
De rest wel haha.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:50 schreef DeMessias het volgende:
Ik heb Boogerd nog niet Fuckler horen zeggen.
Vandermeersch spreekt hem aan en hij draait gewoon weg om een bidonnetje te pakken. Arrogante kwast.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:50 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja stelt me ook wel teleur... Beetje triest zelfs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |