Vind ik ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:54 schreef Neroje het volgende:
Best een aardig item van Joep, hij kan het best
Twee jaar ouder in een paar dagen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:54 schreef OProg het volgende:
En Voigt is snel ouder aan het worden. Ineens al 42.
'Hombre, ...'quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:53 schreef One_of_the_few het volgende:
Joep spaans is toeristen niveau, no.
Dan is het nog maar 15 miljoen, Sky heeft toch meer?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:58 schreef rubbereend het volgende:
telt hij zeker Rabobank bij met het budget van het gehele van het wielerproject
Bij Radioshack is het geld volgens mij al een tijdje opquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:58 schreef thettes het volgende:
[..]
Radioshack, mss astana ofzo? Omega PHarma Quickstep zou kunnen..en BMC?
Idd dat wel. Op papier zou het budget januari 2012 wel erg hoog zijn geweest na die fusie met Leopard denk ik hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bij Radioshack is het geld volgens mij al een tijdje op
Garmin?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gokje: BMC, OPSQ, Radioshack, Astana en Katusha?
Valt wel mee. Voorjaar was goed, daarna steeds minder. En zelfs in het voorjaar was het zeker niet zijn oude niveau, waar hij sprintjes heuvelop voorheen met lengtes won op de andere toppers waren het nu moeizame zeges tegen Gerrans.quote:
Buiten RadioShack ga ik daar wel vanuit. Anders Garmin? Want andere ploegen neem ik aan van niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gokje: BMC, OPSQ, Radioshack, Astana en Katusha?
Ja prima zeg.quote:
Garmin heeft 1 van de kleinste budgetten in de WT. Het schijnt dat Gilbert, Hushovd en Evans met zijn drieën bij elkaar alleen al meer verdienen dan het hele budget van Garmin.quote:
Oh, dan zullen het die 5 wel moeten zijn. Al zal het me verbazen als RadioShack boven Sky staat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Garmin heeft 1 van de kleinste budgetten in de WT. Het schijnt dat Gilbet, Hushovd en Evans met zijn drieën bij elkaar alleen al meer verdienen dan het hele budget van Garmin.
Daarom ook de ....quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Valt wel mee. Voorjaar was goed, daarna steeds minder. En zelfs in het voorjaar was het zeker niet zijn oude niveau, waar hij sprintjes heuvelop voorheen met lengtes won op de andere toppers waren het nu moeizame zeges tegen Gerrans.
Cancellara, Schlecks, nog wat oude krijgers die in het verleden wel mooiedingen hebben gedaan... vergeleken met sky is dat best duur. Die hebben ook enkel wiggins en hagen en cav als echt dure mannen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, dan zullen het die 5 wel moeten zijn. Al zal het me verbazen als RadioShack boven Sky staat.
Radioshack is ontstaan uit een fusie uit 2 ploegen, ze hebben de beste renners behouden daarvan, dus ze hebben redelijk wat renners zijn die goed verdienen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, dan zullen het die 5 wel moeten zijn. Al zal het me verbazen als RadioShack boven Sky staat.
de contractverlenging van Froome zal ook niet goedkoop zijn geweestquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:07 schreef thettes het volgende:
[..]
Cancellara, Schlecks, nog wat oude krijgers die in het verleden wel mooiedingen hebben gedaan... vergeleken met sky is dat best duur. Die hebben ook enkel wiggins en hagen en cav als echt dure mannen.
Rogers lijkt me ook niet goedkoop.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de contractverlenging van Froome zal ook niet goedkoop zijn geweest
Hoorde van de week dat hij rond de miljoen zat, maar hoe betrouwbaar dat is weet ik ook niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar ook niet duur, in een interview zei hij dat bij lange na geen 1.2 miljoen ging verdienen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |