Hahaha, thanksquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ook al ga ik broke, ik doe alles wat je hartje begeert. Gefeliciteerd!
Die skullquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:48 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nachtmagazijn knallen ja?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Na je werk ontbijten met hotwings tuesday. Like every nigga supposed to.
No man, gewoon ochtend/middag-shiftjequote:
Ja, die is echt prachtig! Die bovenste sleeve ookquote:
Ochtendwerkenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
No man, gewoon ochtend/middag-shiftje. Zou me wel relaxt lijken, m'n ritme is toch fucked + nachttoeslag
.
11 Uur begonnenquote:
Avond/nachtwerkquote:
Je moet wel met mij eens zijn dat avond-/nachtwerk chill is. Elke dag uitslapen en dan ook gewoon nog stacks makenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik neem het terug, ik zie een paar lekkere zina's als ik Google Image op 'kahba'.
Exact. Gewoon gelijk na werk mn nest in, werkt veel beter.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Avond/nachtwerk
Als een luie neger uitslapen tot 3 uur en dan werken.
Nog nooit gedaan, maar ik zou het zo doenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Je moet wel met mij eens zijn dat avond-/nachtwerk chill is. Elke dag uitslapen en dan ook gewoon nog stacks maken. Het kan nog anno 2012.
Pics van de link?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wejema, site gevonden met allemaal nudepics enzo gesorteerd op land (uit het Midden-Oosten).
Bierproeverquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Gewoon een baan nemen waarbij je kan tappen. Problem solved.
Bierproever annex matrassentester.quote:
Ik wou heel flauw daadwerkelijk een pic van de link maken maar geen zin inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten wel een paar te chubby chicks tussen (die arabs houden daar ook wel van, zeg eerlijk).
Shirtjes 2 be printed:quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bierproever annex matrassentester.
Abject & Infaam
Erudiet & Eloquent
Lez do it.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Shirtjes 2 be printed:
Abject & Infaam
Erudiet & Eloquent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |