Die geak heft mien hond gebete jonguh!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:56 schreef Saisai het volgende:
[..]
Je goat toch geen mongol klappe jonguh!
quote:
Da was godverdomme een lieve hont jonguh!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:56 schreef Cigarette het volgende:
[..]
Die geak heft mien hond gebete jonguh!
Jou land is Nederland, anders ga je maar terug naar Turkije mafkees. Je weet niet eens hoe Turkije eruit ziet, het enige wat jij ervan kent zijn de turkse pizza's hier.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:30 schreef amenth het volgende:
dat de meeste nlers nou wegrennen als hun land beledigd wordt oke maar moet je niet op mij projecteren oke ik generaliseer hier beetje want sommige nlers kunnen wel oged vechten maar heb t meer oover de frieslanders enzo
Wegrennen? Nee. Er eens goed mee lachen en nog een paar extra grappen erover te maken lijkt me veel leuker. Het is maar een landje, niet de moeite waard om over te vechten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:30 schreef amenth het volgende:
dat de meeste nlers nou wegrennen als hun land beledigd wordt oke maar moet je niet op mij projecteren oke ik generaliseer hier beetje want sommige nlers kunnen wel oged vechten maar heb t meer oover de frieslanders enzo
Ditquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wegrennen? Nee. Er eens goed mee lachen en nog een paar extra grappen erover te maken lijkt me veel leuker. Het is maar een landje, niet de moeite waard om over te vechten.
"mien"!??! Je komt duidelijk niet uit brabant. Stop maar.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:56 schreef Cigarette het volgende:
[..]
Die geak heft mien hond gebete jonguh!
Verbaast me toch wel een beetje dat je niet eerst al je broertjes, neefjes en kennissen hebt opgebeld voordat je ze 'in elkaar sloeg'quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:30 schreef amenth het volgende:
Twente, klootzakquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:07 schreef Mrbalkenende het volgende:
[..]
"mien"!??! Je komt duidelijk niet uit brabant. Stop maar.
Dat vroeg ik me ook al af. En dan ook echt zo expliciet vermeldquote:Op maandag 16 juli 2012 23:53 schreef hugecooll het volgende:
Waarom moeten we rekening houden met het tijdsverschil van een willekeurige tijd gisteren
Ik las je komt duidelijk uit Brabantquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:19 schreef Mrbalkenende het volgende:
[..]
Nog een rede om jezelf nog net iets meer te gaan schamen.
Oja, klootzak
Schele klootzak.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:20 schreef Cigarette het volgende:
[..]
Ik las je komt duidelijk uit Brabant
Klootzak
wrom doe je zo naar mattie hij mag tog wel gwn trots zijn op se afkomst het betekend niks datie in nl woontquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:32 schreef Equites het volgende:
[..]
Jou land is Nederland, anders ga je maar terug naar Turkije mafkees. Je weet niet eens hoe Turkije eruit ziet, het enige wat jij ervan kent zijn de turkse pizza's hier.
Aan je taalgebruik te zien betekent het voor jou ook niks.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
wrom doe je zo naar mattie hij mag tog wel gwn trots zijn op se afkomst het betekend niks datie in nl woont
ik haal altyd hoogste cijfers voor nedelands in minj klas zelfs hoger dan die kaasjes maar kga egt niet szoveel moeite doen op ene internetforumquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aan je taalgebruik te zien betekent het voor jou ook niks.
Blinde schele sukkel!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:37 schreef Mrbalkenende het volgende:
[..]
nou..jij dan! Jij...jij...uhm...SUKKEL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |