SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Speciaal voor Toefjes.quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
[ Bericht 0% gewijzigd door Rijst op 17-07-2012 00:02:48 ]
jij viel toch niet op Anita's en zou er toch niet doenquote:
De bierwijven terughalen zekerquote:Op maandag 16 juli 2012 23:14 schreef Kamikazie het volgende:
FUCK Toefjes ons plan is in het water gevallen.
Dan mag ik wel kijkenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
jij viel toch niet op Anita's en zou er toch niet doen?
Iets meer respect.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De bierwijven terughalen zeker
Want het is normaal avond eten? Dus? Wat denk je dat er in Aardappelen zit? Die dingen zitten vol kalorieen en koolhydraten. En koolhydraten (teveel) zijn slecht. In dat wat ik maak zitten minder koolhydraten dan in 2 aardappelen.quote:
Ik geef me overquote:Op maandag 16 juli 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Want het is normaal avond eten? Dus? Wat denk je dat er in Aardappelen zit? Die dingen zitten vol kalorieen en koolhydraten. En koolhydraten (teveel) zijn slecht. In dat wat ik maak zitten minder koolhydraten dan in 2 aardappelen.
als je een bruin stokbrood pakt ja, wit zit ook veel met koolhydratenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Want het is normaal avond eten? Dus? Wat denk je dat er in Aardappelen zit? Die dingen zitten vol kalorieen en koolhydraten. En koolhydraten (teveel) zijn slecht. In dat wat ik maak zitten minder koolhydraten dan in 2 aardappelen.
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke ik hou al op. Ik voel me net VDM nu
Wel minder dan in aardappelen. Moet je eens testen met jodium. Rijst zit er ook vol mee en zo nog heel veel dingenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
als je een bruin stokbrood pakt ja, wit zit ook veel met koolhydraten
Gast, ik heb er nauwelijks gejat.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:16 schreef vandermar het volgende:
[..]Kijk eens naar DTM, die steelt er meer
ik steel geen topics meer
(haha nee en ook niet minder XD XD XD)
je kan ook gewoon de verpakking lezenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel minder dan in aardappelen. Moet je eens testen met jodium. Rijst zit er ook vol mee en zo nog heel veel dingen
Jij jat alleen van mijquote:Op maandag 16 juli 2012 23:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gast, ik heb er nauwelijks gejat.Ga maar alle 812 topics langs en kijk wie de meeste gejat heeft. Ik denk Rijst.
iddquote:Op maandag 16 juli 2012 23:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij jat alleen van mijen sowieso ja dat Rijst de meeste jat
geen oven hebben waar je een tijd in kan gevenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:18 schreef Rijst het volgende:
Even naar m'n oven toe lopen. Straks is m'n pizza verbrand
Niet editten hequote:
Denken dat een oven meteen koud wordt wanneer hij klaar is.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
geen oven hebben waar je een tijd in kan geven
hij koelt af, bij ons kan je een pizza er nog gewoon 15 min in laten liggen.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Denken dat een oven meteen koud wordt wanneer hij klaar is.
Je hebt het tegen marcie, geen tijd aan verspillen.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Denken dat een oven meteen koud wordt wanneer hij klaar is.
Why niet he, kimakizie?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hebt het tegen marcie, geen tijd aan verspillen.
Ik heb een hoger IQ dan jullie denken hoor. Ik doe op mijn sloffen Havo. Kon zo naar VWO.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat tegen jou domheid niet op valt te discussieren.
Ik heb ook nooit gezegd dat ik wel slim ben.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb een hoger IQ dan jullie denken hoor. Ik doe op mijn sloffen Havo. Kon zo naar VWO.
Maar ben slapen, jij bent ook niet de slimste
'Kon' kunnen we niks meequote:Op maandag 16 juli 2012 23:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb een hoger IQ dan jullie denken hoor. Ik doe op mijn sloffen Havo. Kon zo naar VWO.
Jou puntquote:
Oke, waarom doe je dan dom?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Gvd Toefjes, wat kinderachtig. Neem een voorbeeld aan Tim. Die heeft pas een lekkere dame als UI.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:29 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben genoodzaakt mijn usericon te veranderen. Geen GjV meer, maar de bierdames. Via deze weg zijn jullie immer gedwongen er naar te moeten kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Neee Toefjesquote:Op maandag 16 juli 2012 23:29 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben genoodzaakt mijn usericon te veranderen. Geen GjV meer, maar de bierdames. Via deze weg zijn jullie immer gedwongen er naar te moeten kijken.![]()
![]()
Mijn dank is groot.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:29 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben genoodzaakt mijn usericon te veranderen. Geen GjV meer, maar de bierdames. Via deze weg zijn jullie immer gedwongen er naar te moeten kijken.![]()
Ik wil weer een squad in Chuzzz maken maar ik weet nog niet wat. Misschien kan ik een squad maken met spelers die worden getransferd en misschien een UP krijgen
Nu moeten we zeker weer tot vrijdag wachten tot de volgende transfers, en dan zijn het waarschijnlijk weer alleen maar golds![]()
![]()
3 potjes gespeeld met
13 goals voor, 3 tegen. Waarvan twee in de laatste wedstrijd, die 4-2 werd.
Tot nu toe erg tevreden. Ik ga voor de verandering eens vroeg slapen. Salut!![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dit voegt gewoon nietquote:Op maandag 16 juli 2012 23:36 schreef Toefjes het volgende:
Kijken jullie liever naar GjV dan naar de bierdames?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Vanaf morgen moet ik ook om 12 uur slapen ook al is het vakantie. Dus dan ben ik hier niet meer zo langquote:Op maandag 16 juli 2012 23:36 schreef Lindgren. het volgende:
3 potjes gespeeld met
[ afbeelding ]
13 goals voor, 3 tegen. Waarvan twee in de laatste wedstrijd, die 4-2 werd.
Tot nu toe erg tevreden. Ik ga voor de verandering eens vroeg slapen. Salut!![]()
![]()
![]()
Waarom?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vanaf morgen moet ik ook om 12 uur slapen ook al is het vakantie. Dus dan ben ik hier niet meer zo lang![]()
Regel van je ouders dus... Hoe oud ben je?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nieuwe regel omdat ik te vaak laat op bed ga.![]()
Kom dan potje tegen mij, ik geef je batta jonguh.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
Regel van je ouders dus... Hoe oud ben je?![]()
Ik had je wel iets ouder ingeschat dan iemand die onderhevig is aan zulke regelsquote:Op maandag 16 juli 2012 23:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nieuwe regel omdat ik te vaak laat op bed ga.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja, en ik ben 22. Dus eigenlijk is dat best wel oud maar mijn broer gaat nu net uit huis en hij is 24.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
Regel van je ouders dus... Hoe oud ben je?![]()
Nee hoor, ik doe dat ook, simpelweg omdat ik niet elke dag om 3 uur 's middags wakker wil wordenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
Regel van je ouders dus... Hoe oud ben je?
RvP; Feyenoord
Eckte bazen gaan om 2 uur slapen en worden rond 11 uur wakker.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe dat ook, simpelweg omdat ik niet elke dag om 3 uur 's middags wakker wil worden![]()
Ja, het is ook omdat ik vaak te laat uit bed kom. Daar is wel wat aan te doen, gewoon de wekker op 10 uur ofzoquote:Op maandag 16 juli 2012 23:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe dat ook, simpelweg omdat ik niet elke dag om 3 uur 's middags wakker wil worden![]()
![]()
Dan druk ik altijd nog 2 uur lang op snoozequote:Op maandag 16 juli 2012 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, het is ook omdat ik vaak te laat uit bed kom. Daar is wel wat aan te doen, gewoon de wekker op 10 uur ofzoik ga 12 uur erop en 12 uur eruit
RvP; Feyenoord
Dan slaap je 12 uur per 24 uur, das echt ziek lang.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan druk ik altijd nog 2 uur lang op snoozeik ga 12 uur erop en 12 uur eruit
![]()
Mijn levenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Eckte bazen gaan om 2 uur slapen en worden rond 11 uur wakker.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Nee, ik lig dan gewoon wat op bed nog wel een paar uur. Boek lezen of even tv kijken. Even chillenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan slaap je 12 uur per 24 uur, das echt ziek lang.
RvP; Feyenoord
Dat heb ik ook vaak ja. Maar het is ook omdat ik misschien te veel achter internet zit (dat is wel vreemd want vorig jaar was dat ook al zo en toen werd er niks van gezegdquote:Op maandag 16 juli 2012 23:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan druk ik altijd nog 2 uur lang op snoozeik ga 12 uur erop en 12 uur eruit
)
![]()
Ik kom ook nog wel de deur uit, soms even voetballen, 's middags even fitness, ben ik ook wel 3 uur weg of 's avonds even hardlopen en met lekker weer in de zon liggen.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak ja. Maar het is ook omdat ik misschien te veel achter internet zit (dat is wel vreemd want vorig jaar was dat ook al zo en toen werd er niks van gezegd)
RvP; Feyenoord
Ze hebben nog altijd liever dat ik FIFA doe dan dronken in de kroeg hang.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:44 schreef Thorb het volgende:
Straks blokkeren je ouders je EA/FIFA-account![]()
![]()
Kinderslot op de routerquote:Op maandag 16 juli 2012 23:44 schreef Thorb het volgende:
Straks blokkeren je ouders je EA/FIFA-account
Ging over DarkSonicquote:Op maandag 16 juli 2012 23:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ze hebben nog altijd liever dat ik FIFA doe dan dronken in de kroeg hang.![]()
![]()
Die van mij ook, zeker omdat ik thuis altijd een dikke zooi maak danquote:Op maandag 16 juli 2012 23:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ze hebben nog altijd liever dat ik FIFA doe dan dronken in de kroeg hang.hele bende onderkotsen enzo, slapen onder de douche, slapen op de wc
ik heb zelfs een keer in de voortuin geslapen
RvP; Feyenoord
Nee, zo ver komt het niet mag ik hopen.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:44 schreef Thorb het volgende:
Straks blokkeren je ouders je EA/FIFA-account![]()
Je kunt dus niet zo tegen goed tegen drank VDMquote:Op maandag 16 juli 2012 23:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die van mij ook, zeker omdat ik thuis altijd een dikke zooi maak danhele bende onderkotsen enzo, slapen onder de douche, slapen op de wc
ik heb zelfs een keer in de voortuin geslapen
![]()
![]()
Snel het huis uit. Ik kan zoveel fifa'en als ik wilquote:Op maandag 16 juli 2012 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak ja. Maar het is ook omdat ik misschien te veel achter internet zit (dat is wel vreemd want vorig jaar was dat ook al zo en toen werd er niks van gezegd)
![]()
![]()
Dat kloptquote:Op maandag 16 juli 2012 23:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je kunt dus niet zo tegen goed tegen drank VDMik ben ook al een heel tijd niet meer dronken geweest
alleen met oud en nieuw en daarvoor met de examens
op vakantie ook vrijwel nuchter elke avond.
RvP; Feyenoord
Straks regelen ze een persoonlijk packs-limit voor je. 5 per dagquote:Op maandag 16 juli 2012 23:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, zo ver komt het niet mag ik hopen.
HI LA RISCHquote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Straks regelen ze een persoonlijk packs-limit voor je. 5 per dag![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Straks regelen ze een persoonlijk packs-limit voor je. 5 per dag
RvP; Feyenoord
Nieuw maandverbandje inleggen?quote:
Ik ga boek van Moszkowicz bestelleninteressante kerel!
RvP; Feyenoord
Twente haalt Castaignos
RvP; Feyenoord
![]()
RvP; Feyenoord
Nice. Dubbele link met Fernandez danquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
5 miljoen voor een speler die alleen op de bank heeft gezetenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nice. Dubbele link met Fernandez danInter pakt gewoon het dubbele lol
RvP; Feyenoord
Johan Derksen.quote:
Hij kiest deze week tussen Twente en Sporting. 5 miljoen kost hij.RvP; Feyenoord
Ja, zolang hij in de Eredivisie komt vind ik het goedquote:Op maandag 16 juli 2012 23:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
5 miljoen voor een speler die alleen op de bank heeft gezetenInter pakt gewoon het dubbele lol
Pascal is inmiddels de enige manager van FC Stoereboiis, en die is nog een maand weg op vakantie. En Thor en ik zitten er niet meer inquote:![]()
.
Dus tijd om FC Brigadier tot leven te wekken.![]()
EN DAN GAAN WE NU CLUBBENquote:Op maandag 16 juli 2012 23:53 schreef n0ir het volgende:
[..]
Pascal is inmiddels de enige manager van FC Stoereboiis, en die is nog een maand weg op vakantie. En Thor en ik zitten er niet meer in![]()
.
Dus tijd om FC Brigadier tot leven te wekken.![]()
![]()
Ik hoop dat hij naar de Premier League gaat.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Johan Derksen.
Hij kiest deze week tussen Twente en Sporting. 5 miljoen kost hij.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Enige chinese speler met 4*skillsquote:Op maandag 16 juli 2012 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kijk, nog een Chinese speler!
[ afbeelding ]
Waarom iemand er zoveel op zet voor 500 weet ik eigenlijk ook niet.![]()
Dan kan er nu niet geclubbed wordenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat is deze
[ afbeelding ]
Geen zin om m'n xbox aan te zetten. Ik doe het morgen wel.![]()
![]()
BraBelgie
Ok, dit wordt het.
Kosten: Ongeveer 380K. Hoelang zal het duren voordat Hazard een beetje is gesetteld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Da's over 1 minuutquote:Op maandag 16 juli 2012 23:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat is deze
[ afbeelding ]
Geen zin om m'n xbox aan te zetten. Ik doe het morgen wel.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
haterquote:Op maandag 16 juli 2012 23:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat is deze
[ afbeelding ]
Geen zin om m'n xbox aan te zetten. Ik doe het morgen wel.![]()
Maak zelf eenclubOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ja, als je een chinees elftal kon maken dan was die waarschijnlijk wat meer waardquote:Op maandag 16 juli 2012 23:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jammer genoeg is hij nog niks waard, net als bijna elke 4* non-shiny silver.![]()
![]()
Of ik join julliequote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:00 schreef Thorb het volgende:
Ik maak er wel snel ff 1, joinen we morgen de Brigadieren![]()
![]()
FC Tokkie?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:02 schreef Thorb het volgende:
Iemand een goede suggestie (nee geen Tokkies United)![]()
FC Brigadierquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:02 schreef Thorb het volgende:
De biermeisjesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:02 schreef Thorb het volgende:
Koning GJE FCOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Da fuqquote:Op maandag 16 juli 2012 23:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, en ik ben 22. Dus eigenlijk is dat best wel oud maar mijn broer gaat nu net uit huis en hij is 24.
Kom voor jezelf op joh, fucking 22 en dan om 12 uur naar bed worden gestuurd door je ouders..in de vakantie zelfs
Al wordt het ook wel tijd om uit huis te gaan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:59 schreef detennismaster het volgende:
BraBelgie
[ afbeelding ]
Ok, dit wordt het.
Kosten: Ongeveer 380K. Hoelang zal het duren voordat Hazard een beetje is gesetteld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen beast IF Fellaini ipv Witsel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi team verder![]()
![]()
Hoelang zal het duren voordat Hazard een beetje is gesetteld?]Fellaini lijkt mij aan de zijkant niet helemaal tot zijn recht komen. Jij denkt van wel?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Geen beast IF Fellaini ipv Witsel?
Mooi team verder![]()
Tnx
Valt geen zinnig woord over te zeggen. Paar weken denk ik, maar zo lang wil je vast niet wachten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:04 schreef detennismaster het volgende:
Hoelang zal het duren voordat Hazard een beetje is gesetteld?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Te lang. Hij blijft droppen tot Fifa 13.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:04 schreef detennismaster het volgende:
Hoelang zal het duren voordat Hazard een beetje is gesetteld?![]()
Mag niet van EAquote:
Castaignos bij Twente zou echt tof zijn trouwens
Puur voor FIFA dan
74 IF
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, ik denk dat ik dan gewoon schijt heb. Coins zijn over een paar maanden toch niks meer waard. Nog even een weekje doorsparen zodat ik zeker genoeg heb.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Valt geen zinnig woord over te zeggen. Paar weken denk ik, maar zo lang wil je vast niet wachten.
Tim: IF Fellaini > IF Witsel op LCM? Ik zou zeggen van niet. Of TOTS Dembele die kan ook nog.
[ Bericht 2% gewijzigd door detennismaster op 17-07-2012 00:17:19 ]Hier schreef Toefjes het volgende:
Die zou ik kopenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:06 schreef Tim86 het volgende:
Castaignos bij Twente zou echt tof zijn trouwens
Puur voor FIFA dan
74 IF [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, ik vind het ook vreemd maar er is niet veel aan te doen. Ik ging lang genoeg laat op bed omdat ik nooit echt vroeg naar school moestquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Da fuq
Kom voor jezelf op joh, fucking 22 en dan om 12 uur naar bed worden gestuurd door je ouders..in de vakantie zelfs
Al wordt het ook wel tijd om uit huis te gaan![]()
![]()
quote:Some ideas and suggestions to improve Ultimate Team for Fifa 13. Feel free to add some of your ideas.
The Most Important Ones:
Remove the 10k+ discard value for IF´s. It makes no sense. A players price should not be determined whether the card is black or not. It should be determined by how good the player is.
Take away the position cards and replace them with cards which has the choice of you putting a player anywhere. (almost) Explaining it all down below:
1. Ending of XX > YY
Why? It´s hard to find the exact cards, and some players arent currently able to play in certain positions that they are used to irl. Just make one card for each position.
Ex: CM card, using on the player, then he'll be a CM. (but he must be able to play in this position > Part 2)
2. Positions that the player is capable of playing.
In the game, you can see that every player have some positions that he is capable of playing
Ex: Wilshere. CDM - CM - RM - LM - CAM. Right now, you can turn him into a CDM, CM, CAM, CF, STR (unrealistic)
Add on the players bio/info (right stick) his capable positions. You can just use the RM card, done. He's a RM now. No more lacks of good players in certain positions in game, giving more options...
Players under the age of 21 should get links and chemistry together no matter league or nation, making those kinds of teams really fun to build and age finally getting important in UT. Under 21 tournaments should then also be added. (Possibly along with the H2H seasons)
Fix the pace stats! No way Mertesacker is 4 times as slow as Ronaldo in real life. The thing is, pace difference is so minuscule in irl, most of the best players are around as fast. Not exactly the same but they are all fast! Therefore almost all gold players should have atleast 60 + in pace. EA got it so wrong when it comes to the pace stats. FIX THIS! It would also make pace-abusing less common aswell as it would make pace less important.
Ability to save work rates and tactics in the actual FUT menu.
OR:
Work rate cards.
More formations and/or the ability to create custom formations in the actual FUT menu.
Skill/weak foot star rating should be "normal" stats instead (1-99)
It would then be possible to upgrade them when the player get an IF/upgrade.
80-99 weak foot/skill moves is the same as 5* star.
60-79 = 4 star
40-59 = 3 star
20-39 = 2 star
1-19 = 1 star
Cause it feels weird how a players weak foot/skill move rating for some reason cant be improved.
Others:
Remove the attribute boost cards.
Ability to create kits and badges / more kits and badges (national teams, 3rd kit etc).
Wager matches.
Winning streak multiplier.
Limit on consumables, maybe 5k?
More 5* star skill players.
Ability to cash in your UT12 coins for UT13 Packs, For example 100k could be 1 pack.
Remove the limit of items allowed in the trade- and consumable pile or atleast make it higher. Also a limit of max. 5 duplicates in the trade pile to eliminate price-fixing.
Ability to search on a certain formation/position card rather then spending several minutes trying to find the one you want.
Option to edit the kit numbers.
Remove the leaderbords due to the hackers.
Squad formation and contract cards.
Make injuries more rare and when they happen the player has to go off and be replaced, will make it more realistic and stop the bronze bench bs. Also when the player that gets injuried go off in a game dont always make him injuried for the next game.
More availible leagues such as the Ukranian and the Turkish league.
More availible players in the smaller leagues.
Change the current "rising and lowering your bid/sale in the trade pile", to the way it is in the career mode. Where you can press Y and then make the amount higher/lower quicker.
Ability to search on name for auctions.
Ability to search for rating, example: 77-82.
Ability to search for a special rating, example: min. heading 81.
Ability to search for age.
Ability to choose the weather.
An ability to search for inform players only.
Add assists, goals per shot, average match rating, etc. in the player stats.
Ability to see players skill move/weak foot star rating in the actual FUT menu.
Reset the stats tracked on a card when a new owner buys it.
Make the coin-reward for tournament matches the same as for single online matches.
Ability for the game to mutually end as a draw. For example if the kits turn out to be too similar, its snowing or raining and you cant see the ball, or its lagging really bad, one player can propose to end the match as a draw and the other can accept or decline.
A specific co-op mode. (2v2)
Ability to see players ingame stats in the actual FUT menu.
Obviously EA can't add all of these ideas, it would be impossible. But hopefully they will listen to the community for once and atleast add some of these ideas into FUT 13.
ik zie wager matches staan, goede post dus![]()
iets waardoor je direct om echt geld fut kan zou nog beter zijn tho
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik heb alles gelezen en ik ben het met de meeste dingen eens, maar dat van die posities niet want dan krijg je mensen die Agbonlahor op CB zetten met 9 chemistry en dat soort dingen.quote:![]()
en verder wel aantal leuke ideeën, zal dus waarschijnlijk wel niks van toegepast worden EA kennende
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
punt 2, je zou hem dan geen cb kunnen makenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb alles gelezen en ik ben het met de meeste dingen eens, maar dat van die posities niet want dan krijg je mensen die Agbonlahor op CB zetten met 9 chemistry en dat soort dingen.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb alles gelezen en ik ben het met de meeste dingen eens, maar dat van die posities niet want dan krijg je mensen die Agbonlahor op CB zetten met 9 chemistry en dat soort dingen.Kan dus niet, want Agbonlahore maken ze never nooit een CB van bij options.quote:In the game, you can see that every player have some positions that he is capable of playing
Ex: Wilshere. CDM - CM - RM - LM - CAM. Right now, you can turn him into a CDM, CM, CAM, CF, STR (unrealistic)
Add on the players bio/info (right stick) his capable positions. You can just use the RM card, done. He's a RM now. No more lacks of good players in certain positions in game, giving more options...Hier schreef Toefjes het volgende:
dat kan, voor 10k fee per keer dien ik als tussenpersoon.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:19 schreef Rijst het volgende:
Weetje wat vet zou zijn. Als je friendlys kon spelen om coins.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Boefjequote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat kan, voor 10k fee per keer dien ik als tussenpersoon.![]()
Het was ook geen goed voorbeeld, maar er zijn wel spelers die RB zijn die ook op CM kunnen (bijv. Danilo) Maar ik denk dat we volgend jaar gewoon hetzelfde krijgen en dat je nog steeds niet naar nationaliteit bij managers kan zoeken en dat je niet op specifieke formatiekaarten kan zoekenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[..]
Kan dus niet, want Agbonlahore maken ze never nooit een CB van bij options.![]()
![]()
Waarom zou iemand Agbonlahor als CB willen? Je kunt al die pace hebben maar met 56 defending schiet je er niet veel mee op44 marking, die staat de hele tijd uit positie.
Lijkt me wel leuk om daar tegen te moeten spelen eigenlijk![]()
Er zijn nu mensen die hem en Bent CDM maken en dan op CB zetten, alleen voor de pace en redelijke headingquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:25 schreef wieisboos het volgende:
Waarom zou iemand Agbonlahor als CB willen? Je kunt al die pace hebben maar met 56 defending schiet je er niet veel mee op44 marking, die staat de hele tijd uit positie.
Lijkt me wel leuk om daar tegen te moeten spelen eigenlijk
Overigens pik ik nu deze 0 weight speler op voor 600, ineens stond hij erop toen ik keek hoeveel Baptiste kost
http://www.futhead.com/12/player/2404![]()
Die commentsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zijn nu mensen die hem en Bent CDM maken en dan op CB zetten, alleen voor de pace en redelijke heading
Overigens pik ik nu deze 0 weight speler op voor 600, ineens stond hij erop toen ik keek hoeveel Baptiste kost
http://www.futhead.com/12/player/2404
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die mensen hebben vast 1 van zijn andere versies (Brentford en Shef. Wed) Op futhead lijkt het alsof iedereen goed is, zelfs spelers met 40 shooting hebben daar een goed long shotquote:![]()
![]()
Goede ideeen. Ze moeten alleen nog iets doen tegen quitters. Gedupeerde 2x zoveel coins geven ofzo.quote:
En als er 30sec geen input wordt gegeven zou de winnende ploeg de optie moeten krijgen om voor een 3 - 0 overwinning te gaan.![]()
Ik voel je pijn man. Ik word vandaag 23 maar ik lig na 12en stiekem met mn laptop in bed omdat mn ouders anders gaan zeikenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook vreemd maar er is niet veel aan te doen. Ik ging lang genoeg laat op bed omdat ik nooit echt vroeg naar school moestSta wel op de wachtlijst voor een woning trouwens...
![]()
Koef?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Congratulationsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:57 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik voel je pijn man. Ik word vandaag 23 maar ik lig na 12en stiekem met mn laptop in bed omdat mn ouders anders gaan zeikenSta wel op de wachtlijst voor een woning trouwens...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
gefeliciteerd, cosmofifa
RvP; Feyenoord
Geen Nilmar in FUT13quote:Nilmar werd in de afgelopen weken in verband gebracht met onder meer Barcelona en Valencia, maar de aanvaller vertrekt uit Spanje. De Braziliaan heeft een contract getekend bij Al-Rayyan uit Qatar, dat op de officiële website meldt dat Nilmar zich dinsdag zal melden voor de medische keuring. Als hij die doorstaat, zal hij zijn handtekening zetten onder een lucratief contract.![]()
![]()
Dat er geruchten zijn wil niet zeggen dat hij ook daadwerkelijk naar Barca kon, maar dit nieuws is al een weekje oudquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:08 schreef stoereboii het volgende:
[..]
naar barca kunnen en dan naar qatar gaan
Feli trouwens![]()
![]()
In verband gebracht wil toch zeggen dat er gesproken is. Ik zou dan zelfs financieel wat willen inleverenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat er geruchten zijn wil niet zeggen dat hij ook daadwerkelijk naar Barca kon, maar dit nieuws is al een weekje oud![]()
![]()
Nee dat wil zeggen dat iemand een stukje heeft geschreven waarin staat dat Nilmar naar Barca zou kunnen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]
In verband gebracht wil toch zeggen dat er gesproken is. Ik zou dan zelfs financieel wat willen inleveren![]()
Oh hahaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee dat wil zeggen dat iemand een stukje heeft geschreven waarin staat dat Nilmar naar Barca zou kunnen.![]()
Idd, anders zou het erop neer komen dat die voetballers eigenlijk alleen maar 24 uur per dag met andere club aan het praten zijn als je alle verhalen moet gelovenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee dat wil zeggen dat iemand een stukje heeft geschreven waarin staat dat Nilmar naar Barca zou kunnen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En die moet nou net weg bij Inter.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:15 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Allemaal gewoob, behalve julio cesarAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja op die Heerenveen forums lopen ook allerlei mensen te ragen omdat Hveen niet doortastend genoeg waren met die Singh. Terwijl je niet eens weet of Hveen daar wel mee bezig was.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd, anders zou het erop neer komen dat die voetballers eigenlijk alleen maar 24 uur per dag met andere club aan het praten zijn als je alle verhalen moet geloven![]()
Ze hebben Handanovic al gekocht en die wordt eerste keeper. Hij mocht niet eens meer mee op trainingskamp. Lekker stank voor dank na al die jarenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah, dan wil hij zelf ook wel wegquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze hebben Handanovic al gekocht en die wordt eerste keeper. Hij mocht niet eens meer mee op trainingskamp. Lekker stank voor dank na al die jaren![]()
Contract tot 2014.![]()
Dat waren ze dus wel toen het een paar maanden geleden in de media was. Singh is toen naar Nederland gekomen en is bij Feyenoord en Heerenveen geweest. Bij Fey ook een wedstrijd gekeken op de tribune, weet even niet meer zeker of dat bij Heerenveen ook zo was.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja op die Heerenveen forums lopen ook allerlei mensen te ragen omdat Hveen niet doortastend genoeg waren met die Singh. Terwijl je niet eens weet of Hveen daar wel mee bezig was.
Las ik laatst in een interview met hem..in Nusport geloof ik.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij was goed boos schijnbaar. Hoorde ineens dat Handanovic gekocht was en wist zelf van nietsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah, dan wil hij zelf ook wel weg![]()
Contract tot 2014.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rare actie dan van Inter.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij was goed boos schijnbaar. Hoorde ineens dat Handanovic gekocht was en wist zelf van niets
Mag ook wel wat veranderen daar na afgelopen seizoen.![]()
Ja en Cesar heeft ook wel hard gefaald in diverse topwedstrijden afgelopen anderhalf jaar, maar toch..normale communicatie is wel het minste dat je kan verwachten. Mooie bevestiging weer van het feit dat het een ongelooflijke kutclub is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Rare actie dan van Inter.
Mag ook wel wat veranderen daar na afgelopen seizoen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ze willen nog steeds graag Lucas halenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Rare actie dan van Inter.
Mag ook wel wat veranderen daar na afgelopen seizoen.![]()
![]()
Stil rondom Sneijder volgens mij..zou hem nog steeds graag eens in de EPL willen zien, maar ja..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja in Januari al volgens mij. Maar wie zegt dat Hveen nu concreet was, en misschien zijn ze wel ergens op afgeknapt oid.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat waren ze dus wel toen het een paar maanden geleden in de media was. Singh is toen naar Nederland gekomen en is bij Feyenoord en Heerenveen geweest. Bij Fey ook een wedstrijd gekeken op de tribune, weet even niet meer zeker of dat bij Heerenveen ook zo was.
Las ik laatst in een interview met hem..in Nusport geloof ik.![]()
Las ook dat Singh verkocht was toen hij bij Fey was geweest en zo onder de indruk was van het stadion enzo, maar het is 50-50 of dat de waarheid is. Klinkt ook als een standaard praatje als je bij een nieuwe club komtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja in Januari al volgens mij. Maar wie zegt dat Hveen nu concreet was, en misschien zijn ze wel ergens op afgeknapt oid.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Zitten wel geniale dingen bij, maar ook zulke belachelijk onrealistische en rare goals
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nvm, het is laatquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:38 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Denk je dat je een leuk spitsje hebt gevonden:
[ afbeelding ]
RvP; Feyenoord
Ahah.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
VDM snapte je niet omdat hij niet zag dat het een RW is, later ontdekte hij dat.
Mn collectie cheap IF's weer ff uitgebreid:![]()
![]()
Osborne naar Millwall trouwens
Ik kreeg net ineens dat ukash virus op mijn computer terwijl ik niks verkeerd deed
Ik ben nu wat laat omdat ik het aan het verwijderen ben.![]()
Smoesjesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kreeg net ineens dat ukash virus op mijn computer terwijl ik niks verkeerd deed
Ik ben nu wat laat omdat ik het aan het verwijderen ben.![]()
![]()
Laat je moeder het niet zien jong.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben nu wat laat omdat ik het aan het verwijderen ben.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wil dit team dat ik op de PS3 had weer maken op de 360
Alleen andere NIF LB en GK.
Maar kan al dagen geen Sarpong 4-1-2-1-2 (Sociedad versie) vinden, dat wordt een dure formatie kaart kopenof heeft iemand hem hier toevallig?
![]()
Kan je op RM niet tijdelijk een ander iemand neerzetten?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:24 schreef DutchSL het volgende:
Ik wil dit team dat ik op de PS3 had weer maken op de 360
[ afbeelding ]
Alleen andere NIF LB en GK.
Maar kan al dagen geen Sarpong 4-1-2-1-2 (Sociedad versie) vinden, dat wordt een dure formatie kaart kopenof heeft iemand hem hier toevallig?
Ik weet niet of het mogelijk is maar neem als keeper TOTS Courtois. Dat is een fucking beest!Hier schreef Toefjes het volgende:
Ik ben niet rijk op de 360 en Courtois heb ik op de PS3 gehad en vond ik helemaal niet goed.
De enige andere RM die past is Cani van Villarreal volgens mij.![]()
Het gaat om de TOTS versie. De NIF vond ik ook niet echt speciaal maar de IF is dat zeker wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:32 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben niet rijk op de 360 en Courtois heb ik op de PS3 gehad en vond ik helemaal niet goed.Hier schreef Toefjes het volgende:
Ik heb echt niks verkeerd gedaan. Als het goed is is het nu verwijderd maar ik moet nog een virusscanner downloaden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:15 schreef Thorb het volgende:
DarkSonic wordt rebels. Ik ga me voorbereiden op een shitload aan offtopic posts.![]()
Nogmaals, ik ben niet rijk, moet elke k omdraaien en ga geen IF's kopen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het gaat om de TOTS versie. De NIF vond ik ook niet echt speciaal maar de IF is dat zeker wel.![]()
Helemaal weggespeeld door een skiller net
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2e overwinning op rij met mn nieuwe team, 2 keer Benzema. Die gast scoort wel heel makkelijk, 2e goal was in de 16e minuut, waarop een ragequit volgde![]()
![]()
Hoe ziet het team eruit?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:08 schreef Toefjes het volgende:
2e overwinning op rij met mn nieuwe team, 2 keer Benzema. Die gast scoort wel heel makkelijk, 2e goal was in de 16e minuut, waarop een ragequit volgdeSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
ja, 2.5+2.5+1quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
geen idee maar zelfde competitie is 1, land is 1.5 en zelfde club 2.5quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:51 schreef Rijst het volgende:
Wanneer spreken we over exact een dubbele link?
en hij heeft 6 lijntjes uit staan dus als hij 2.5+2.5+1 heeft is het goed
Niet volgens mij. Comp + nat = 2,5 en comp + club is 2,5.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:51 schreef Rijst het volgende:
Wanneer spreken we over exact een dubbele link?![]()
Je bent ingeloot voor onderstaande opleiding.
Opleidingsnaam (landelijk) B Psychologie
Onderwijsinstelling Universiteit Leiden
phewgelukkig eindelijk weer naar school.
quote:mij is het ook pas uitgelegd, wist niet dat het zo simpel was.
Tegenstanders zijn avonds een stuk relaxter dan overdag. Met brons 3-0 achter, 3 x shhhh en alle replays mogen aanschouwen. Ben maar iets anders gaan doen.![]()
Morge
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Ligt er maar net aan wie je tegenkomtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:57 schreef Toefjes het volgende:
Tegenstanders zijn avonds een stuk relaxter dan overdag. Met brons 3-0 achter, 3 x shhhh en alle replays mogen aanschouwen. Ben maar iets anders gaan doen.![]()
![]()
Zwaarden? Waarquote:
Geen idee.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Nee ik vind Skyrim niet veel aan.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Derium, ik dacht al zwaarden spelen hoe kom je daar nou weer bijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:02 schreef Rijst het volgende:
Dat was Lowland_Zulu iddHoe heet jij ookal weer?
Leuk team, gebruik je luc ook als spits?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:02 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team speelt echt baas.🍆![]()
Jep zit op de bank.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:04 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Leuk team, gebruik je luc ook als spits?![]()
Zo krijgt Vertonghen toch geen 9 chem?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:02 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team speelt echt baas.![]()
Anita 2, Fer 1, Courtois 1.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zo krijgt Vertonghen toch geen 9 chem?![]()
Ik vond het al zo vreemd dat mijn Alex iedere wedstrijd geblesseerd raakte.Z'm fitness staat op 59. Hij kon nog wel scoren tegen Cuntainer.
[ Bericht 1% gewijzigd door Rijst op 17-07-2012 11:10:13 ]![]()
Goedemorgen
Casta naar twenteIs Castaignos nog iets of is het de zelfde als bij feyenoord?
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.![]()
Dit ontdek ik nu pasNooit geweten dat het zo makkelijk was, slechts een enkeling let namelijk maar op bronzen spelers. Allemaal binnengehaald voor <200 :
![]()
![]()
Die Casta bij Feyenoord was wel goed toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:28 schreef marcie216 het volgende:
Goedemorgen
Feyenoord Rotterdam![]()
Buy now?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:30 schreef Ajacied7 het volgende:
Dit ontdek ik nu pasNooit geweten dat het zo makkelijk was, slechts een enkeling let namelijk maar op bronzen spelers. Allemaal binnengehaald voor <200 : [ afbeelding ]
Ik koop er dan een paar voor 200, en die gaan er dan niet uit voor 250
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.![]()
mm, redelijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die Casta bij Feyenoord was wel goed toch?
ik vond de Jong veel, en veel beter. Maar hij was zeker niet slecht nee.Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Nee gewoon laatste seconden bieden, en als ze een goede formatie hebben en redelijke pace gaan ze er altijd wel uitquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Buy now?
Ik koop er dan een paar voor 200, en die gaan er dan niet uit voor 250![]()
Halloquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Nee hoor:quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:28 schreef marcie216 het volgende:
Goedemorgen
![]()
![]()
Heb nu zelfs Jon Taylor(KSI) voor 400 binnengehaald, echt geen drol die op de aflopende bronzen spelers let![]()
oh ik las het hier en dacht dat het al rond wasquote:
was jij net aan het bieden op die 91 koreaanse RBquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:39 schreef Ajacied7 het volgende:
Heb nu zelfs Jon Taylor(KSI) voor 400 binnengehaald, echt geen drol die op de aflopende bronzen spelers let?
Neequote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
was jij net aan het bieden op die 91 koreaanse RB?
![]()
![]()
Kom zo maar een potje tegen de baas.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:41 schreef Toefjes het volgende:
even kijken of de volgende tegenstander het bloed niet onder mijn nagels vandaan haalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo kun je inderdaad makkelijk winst maken, maar ik doe het toch liever andersquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:39 schreef Ajacied7 het volgende:
Heb nu zelfs Jon Taylor(KSI) voor 400 binnengehaald, echt geen drol die op de aflopende bronzen spelers let
Hopelijk krijgt Kandji een IF die bronze is (maar dan wel ST) 80 pace, 65 shooting en 75 heading![]()
![]()
Had het nog niet ontdekt en het is heel makkelijk, je hoeft niet eens te zoeken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo kun je inderdaad makkelijk winst maken, maar ik doe het toch liever anders
Hopelijk krijgt Kandji een IF die bronze is (maar dan wel ST) 80 pace, 65 shooting en 75 heading
Nu ook weer op mijn 2e account:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kom zo maar een potje tegen de baas.Nee, ik heb er geen zin meer in. Ik ga lekker piano spelen en misschien zo nog wat IF's uit bronzen pakjes halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:57 schreef Rijst het volgende:
Ik koop alles in op de xbox en zet alles over naar mn ps3 account. Zo maak ik 150k winst per dag.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:57 schreef Rijst het volgende:
Ik koop alles in op de xbox en zet alles over naar mn ps3 account. Zo maak ik 150k winst per dag.![]()
![]()
Paris Saint-Germain laat er geen twijfel over bestaan dat de ambities voor dit seizoen torenhoog zijn. Na Thiago Silva en Zlatan Ibrahimovic nadert ook Kaka een Parijse transfer.zal wel onzin zijn, maar toch.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: