SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Speciaal voor Toefjes.quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
[ Bericht 0% gewijzigd door Rijst op 17-07-2012 00:02:48 ]
jij viel toch niet op Anita's en zou er toch niet doenquote:
De bierwijven terughalen zekerquote:Op maandag 16 juli 2012 23:14 schreef Kamikazie het volgende:
FUCK Toefjes ons plan is in het water gevallen.
Dan mag ik wel kijkenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
jij viel toch niet op Anita's en zou er toch niet doen?
Iets meer respect.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De bierwijven terughalen zeker
Want het is normaal avond eten? Dus? Wat denk je dat er in Aardappelen zit? Die dingen zitten vol kalorieen en koolhydraten. En koolhydraten (teveel) zijn slecht. In dat wat ik maak zitten minder koolhydraten dan in 2 aardappelen.quote:
Ik geef me overquote:Op maandag 16 juli 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Want het is normaal avond eten? Dus? Wat denk je dat er in Aardappelen zit? Die dingen zitten vol kalorieen en koolhydraten. En koolhydraten (teveel) zijn slecht. In dat wat ik maak zitten minder koolhydraten dan in 2 aardappelen.
als je een bruin stokbrood pakt ja, wit zit ook veel met koolhydratenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Want het is normaal avond eten? Dus? Wat denk je dat er in Aardappelen zit? Die dingen zitten vol kalorieen en koolhydraten. En koolhydraten (teveel) zijn slecht. In dat wat ik maak zitten minder koolhydraten dan in 2 aardappelen.
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke ik hou al op. Ik voel me net VDM nu
Wel minder dan in aardappelen. Moet je eens testen met jodium. Rijst zit er ook vol mee en zo nog heel veel dingenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
als je een bruin stokbrood pakt ja, wit zit ook veel met koolhydraten
Gast, ik heb er nauwelijks gejat.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:16 schreef vandermar het volgende:
[..]Kijk eens naar DTM, die steelt er meer
ik steel geen topics meer
(haha nee en ook niet minder XD XD XD)
je kan ook gewoon de verpakking lezenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel minder dan in aardappelen. Moet je eens testen met jodium. Rijst zit er ook vol mee en zo nog heel veel dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |