Natuurlijk, Robert Vunderink, goede schaatser op de lange afstand. Wanneer je dit niet weet......Tsja..jammer...quote:
Te makkelijkquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 07:05 schreef Pugg het volgende:
Als we beide warm zijn moet het bijna meerkamp zijn.
Blijft anders niets over.
Shit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 06:53 schreef Pugg het volgende:
Die is vrijwel dagelijks op de BBC![]()
Hardloper
Klopt. Bokste in Barcelona 92. Heeft verkering gehad met hetzelfde meisje als ik. Daarom kende ik hem. Verder zegt ie me niks.quote:
Mij ook niet. Was het een mooie dame?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Bokste in Barcelona 92. Heeft verkering gehad met hetzelfde meisje als ik. Daarom kende ik hem. Verder zegt ie me niks.
Best wel, zeg maar lekker ding. Maar we waren totaal verschillend. Ging meer om de sex.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:26 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Mij ook niet. Was het een mooie dame?
Ja. Waarom quoten jullie niet ?quote:
Tuurlijkquote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 14:23 schreef tong80 het volgende:
Won volgens mij voor Gerard Nijboer op de Marathon.
Ik denk dat ie zou zinken.quote:
Borduur daar maar op verder.quote:
Mag nog specifieker.quote:
Maar hij is wel goed iddquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:23 schreef Jodocus1 het volgende:
Wat een goeie, Tong..
Alle post gelezen, baanrennen mag nog specifieker.
Zeventiger jaren.... Bruno was de gangmaker van mijn toenmalige held: Gaby Minneboo....
Vooral een naam noemen die tong vaak plaatstquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:34 schreef Jodocus1 het volgende:
Er vanuitgaand dat Tong het goed rekent een nieuwe naam.
Hans Vultink.
???quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Vooral een naam noemen die tong vaak plaatst
Is een gang maker ook al een sport?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:23 schreef Jodocus1 het volgende:
Wat een goeie, Tong..
Alle post gelezen, baanrennen mag nog specifieker.
Zeventiger jaren.... Bruno was de gangmaker van mijn toenmalige held: Gaby Minneboo....
Neem het allemaal niet te serieus Pugg. Was gewoon een leuke.quote:Op donderdag 26 juli 2012 06:51 schreef Pugg het volgende:
[..]
Is een gang maker ook al een sport?
Gaan we dan nu ook coaches doen?
Zie het als een soort motorfietserquote:Op donderdag 26 juli 2012 06:51 schreef Pugg het volgende:
[..]
Is een gang maker ook al een sport?
Gaan we dan nu ook coaches doen?
Dus?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:26 schreef tong80 het volgende:
3 valse starts op de 100 meter op de spelen van barcelona. Thompson was zijn grootste concurrent kwijt en Hingsen hoefde de 1500 meter niet meer te lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus?9 kampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Andere teamsport.quote:
Juist, met Nashua tegen Cantu.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:21 schreef Pugg het volgende:
Italië- teamsport EC-2
moest haast zijn:
Basketbal ?
Als je honkbal bedoelde : Neequote:
Jiostquote:
Ja. Wereldster. Viel op zijn hoofd. Zwaar geblesseerd. Raakte verlamd en nu zielege man in roelstoel.quote:
Vriendje van Krajicek. Nog groter talent. Helaas mentale problemen.quote:
Seks , drug en drank .quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vriendje van Krajicek. Nog groter talent. Helaas mentale problemen.
Welke iemand andersquote:Op zondag 5 augustus 2012 06:44 schreef Pugg het volgende:
Ik weet het maar iemand anders moet ook een kans krijgen, toch
Weet je waar ie bekend door werd ?quote:
Op zoutvlaktes iddquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:16 schreef Pugg het volgende:
Jazeker, hij heeft records gebroken achter een motor.
Die naam heb ik deze week veelvuldig voorbij zien komen tijdens de OS. Kan het alleen even niet bij een sport thuisbrengenquote:
Ik moest ook ergens anders aan denken. Niet aan zeilen. Weet niet waar wel aan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:44 schreef chufi het volgende:
Eerste keer dat ik afgelopen week die naam voorbij zag komen , dacht ik aan de "Ready Steady Cook"
Wist ik. Kijk naar de Beeb en dan kan je het niet ontlopen.quote:
Wereldtopper. Brons op de spelen tegen Italië. Waterpolo ?quote:
Warmquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:58 schreef Pugg het volgende:
[..]
Klinkt als iets van schansspringen?
Meer afdaling. Ik reken hem goed.quote:
Duits is goedquote:
Nee, grotere sport.quote:
Es war gut.quote:
Volgens mij brak ie zijn been vlak voor Atlanta.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:16 schreef Waaghals het volgende:
volleybal, gouden medaille atlanta toch?
Zijn wiki zegt dat hij al in '92 zijn been brak en wel in het team van '96 zat. Ik vergeet die beelden nooit weer trouwens. Dat been bungelde maar een beetje en die schreeuw.....brrrrquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij brak ie zijn been vlak voor Atlanta.
Ja hij landde verkeerd en knikte dwars door.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Zijn wiki zegt dat hij al in '92 zijn been brak en wel in het team van '96 zat. Ik vergeet die beelden nooit weer trouwens. Dat been bungelde maar een beetje en die schreeuw.....brrrr
Vrienden mogen Fred zeggen tegen deze zwemmer uit België.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vrienden mogen Fred zeggen tegen deze zwemmer uit België.
Dat is het al jarenquote:Op maandag 20 augustus 2012 06:40 schreef Pugg het volgende:
Jawel maar het gaat een een tweetje worden,
Judoka
Schermen ?quote:
American Football ?quote:
Canadees/Franstalige ijshockeyer ?quote:
Bekende naam idd. Eddy Pauwels ? Judo ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, hij had een jongere broer die bekender is geworden
Atletiek ? Midden-lange-afstand ?quote:
Helemaal juist Bos , Tim overleed na een val in een Superprestige rit in Erpe-Mere 2004quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:29 schreef Bos81 het volgende:
Kevin Pauwels klinkt Belgisch, dus zal het wel in de richting van het Veldrijden gaan.
Olympisch Goud met Nico Rienks in de dubbel 2quote:
Roeien is correctquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Olympisch Goud met Nico Rienks in de dubbel 2
Te N in sportslepelquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Olympisch Goud met Nico Rienks in de dubbel 2
Juistquote:Op woensdag 22 augustus 2012 06:45 schreef Pugg het volgende:
[..]
met een T meer zijn achternaam een basketballer.
Canadeze bokser met Nederlandse roots ?quote:
Helemaal goed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:52 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
golf verongelukt met een vliegtuig volgens mij
Juistquote:Op maandag 27 augustus 2012 06:43 schreef Pugg het volgende:
Hallo.......................Naast Tom Okker een van de beste,
Tennis dus
Goedquote:
Sprinter idd 2 Spelen en Nederlands kamjpioen en zo.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:52 schreef Pugg het volgende:
Stond op de doden lijst van de December moorden in Suriname.
Ik meen atletiek.
Eén van de beste Nederlanders geweest. Tot zijn 40ste op het hoogste niveau gespeeld.quote:Op zondag 2 september 2012 20:29 schreef Bos81 het volgende:
Geen onbekende naam.
Ik denk Hockey, maar weet dat niet zeker![]()
Ja.quote:
Golf ?quote:Op vrijdag 7 september 2012 06:46 schreef Pugg het volgende:
Heel lauw, wel een bal maar dan een andere
Kogelstoten ?quote:
Cricket ?quote:
Of Addick, de voormalig voetballer van o.a. PSVquote:
Juistquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:58 schreef Pugg het volgende:
Die dame die net in een rolstoel tennis speelde?
Zolang ze niet bi is vind ik alles bestquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zolang ze niet bi is vind ik alles best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |