Natuurlijk, Robert Vunderink, goede schaatser op de lange afstand. Wanneer je dit niet weet......Tsja..jammer...quote:
Te makkelijkquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 07:05 schreef Pugg het volgende:
Als we beide warm zijn moet het bijna meerkamp zijn.
Blijft anders niets over.
Shit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 06:53 schreef Pugg het volgende:
Die is vrijwel dagelijks op de BBC![]()
Hardloper
Klopt. Bokste in Barcelona 92. Heeft verkering gehad met hetzelfde meisje als ik. Daarom kende ik hem. Verder zegt ie me niks.quote:
Mij ook niet. Was het een mooie dame?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Bokste in Barcelona 92. Heeft verkering gehad met hetzelfde meisje als ik. Daarom kende ik hem. Verder zegt ie me niks.
Best wel, zeg maar lekker ding. Maar we waren totaal verschillend. Ging meer om de sex.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:26 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Mij ook niet. Was het een mooie dame?
Ja. Waarom quoten jullie niet ?quote:
Tuurlijkquote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 14:23 schreef tong80 het volgende:
Won volgens mij voor Gerard Nijboer op de Marathon.
Ik denk dat ie zou zinken.quote:
Borduur daar maar op verder.quote:
Mag nog specifieker.quote:
Maar hij is wel goed iddquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:23 schreef Jodocus1 het volgende:
Wat een goeie, Tong..
Alle post gelezen, baanrennen mag nog specifieker.
Zeventiger jaren.... Bruno was de gangmaker van mijn toenmalige held: Gaby Minneboo....
Vooral een naam noemen die tong vaak plaatstquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:34 schreef Jodocus1 het volgende:
Er vanuitgaand dat Tong het goed rekent een nieuwe naam.
Hans Vultink.
???quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Vooral een naam noemen die tong vaak plaatst
Is een gang maker ook al een sport?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:23 schreef Jodocus1 het volgende:
Wat een goeie, Tong..
Alle post gelezen, baanrennen mag nog specifieker.
Zeventiger jaren.... Bruno was de gangmaker van mijn toenmalige held: Gaby Minneboo....
Neem het allemaal niet te serieus Pugg. Was gewoon een leuke.quote:Op donderdag 26 juli 2012 06:51 schreef Pugg het volgende:
[..]
Is een gang maker ook al een sport?
Gaan we dan nu ook coaches doen?
Zie het als een soort motorfietserquote:Op donderdag 26 juli 2012 06:51 schreef Pugg het volgende:
[..]
Is een gang maker ook al een sport?
Gaan we dan nu ook coaches doen?
Dus?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:26 schreef tong80 het volgende:
3 valse starts op de 100 meter op de spelen van barcelona. Thompson was zijn grootste concurrent kwijt en Hingsen hoefde de 1500 meter niet meer te lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus?9 kampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |