SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
MarryMouse: Nee
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Inderdaad..quote:Op maandag 16 juli 2012 20:41 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Joekel van een taalfout in de TT
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vaststelling Fysieke Belastbaarheid.
Oftewel gewoon sportkeuring inderdaad.
Weer een nieuwe term dus.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vaststelling Fysieke Belastbaarheid.
Oftewel gewoon sportkeuring inderdaad.
Stond bij mij op de uitnodiging ''VFB + Medisch Regulier'' of iets dergelijksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
Zie je wel!quote:Op maandag 16 juli 2012 20:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Op mijn uitnodiging staat gewoon sporttest
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:51 schreef paintmeester het volgende:
Geniale TT
Hehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Op mijn uitnodiging staat gewoon sporttest
Wanneer ging je weg?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
This man is an imposter! Take him away!
Fok, Spanej, Nederland, De wereld... Naar het ISS ofzo. :pquote:
Als jij mijn kaartje voor het ruimteschip betaalt wil ik best een ruimtereisje makenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Fok, Spanej, Nederland, De wereld... Naar het ISS ofzo. :p
Swaquote:
En blijven dan he.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als jij mijn kaartje voor het ruimteschip betaalt wil ik best een ruimtereisje maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |