Heb je ook de nvidia drivers erop? Of gebruik je ook de noveau?quote:Op zondag 11 november 2012 18:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Bij mij is er niets aan de hand. G102M in mijn laptop en ION in mijn HTPC, beide doen het prima.
of AMD of xrandr gedoequote:
Het lijkt erop alsof het steeds terug springt naar 1 grote desktop.quote:
X.org en drivers dusquote:Op zondag 11 november 2012 20:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Het lijkt erop alsof het steeds terug springt naar 1 grote desktop.
Zeer vervelend
Is het 64 bit?? kan nog gezeik gevenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Er zat zojuist een nieuwe skype bij de updates, ik kan nu kiezen om met een microsoft-account in te loggen!
Alleen, het werkt niet.
Master! Bij mij werkt het wel! Hier ben ik echt heel erg blij mee!quote:Op donderdag 22 november 2012 21:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Er zat zojuist een nieuwe skype bij de updates, ik kan nu kiezen om met een microsoft-account in te loggen!
Alleen, het werkt niet.
Empathy is echt een waardeloos wat mij betreft. Ik ben blij dat skype actief wordt onderhouden door MS.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:34 schreef KomtTijd... het volgende:
ppen met dat rechten gezeik over het skype-protocol zodat er een fatsoenlijke implementatie in Empathy kan komen, z
Ik ben gisterochtend begonnen met installeren van 12.04 server en ben nu eindelijk klaar. Waarom het zo lang duurde? Ik probeerde eerst vanaf 10.04 LTS te upgraden naar 12.04.1 LTS. Alles leek prima te verlopen totdat ik ontdekte dat mijn MySQL cliënt voor PHP niet overeenkwam met de versie van de MySQL server. Ik heb dit conflict geprobeerd op te lossen maar kreeg het niet voorelkaar... Uiteindelijk heb ik heel MySQL verwijderd en opnieuw geprobeerd te installeren, dit lukte niet omdat volgens APT bepaalde dependencies niet correct waren. Ik heb hierna een rescue geprobeerd maar ook dit werkte niet; zelfde foutmeldingen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ga zo ff 12.04 server installeren. Ben benieuwd, eerste keer zonder gui
Geen idee. Heb geen last gehad van crashes of zo.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:44 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Wat hebben ze bij Canonical uitgespookt?
Ze hebben een update uitgebracht voor Unity, maar alles werkt nu een gigantisch stuk stabieler en sneller.
Waarschijnlijk door dat je een oude versie van Gnome kan gebruiken als optiequote:Op zaterdag 1 december 2012 17:44 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Wat hebben ze bij Canonical uitgespookt?
Ze hebben een update uitgebracht voor Unity, maar alles werkt nu een gigantisch stuk stabieler en sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |