Wel remote desktop maar we hebben 100+ servers in verschillende ip-ranges. We gebruiken daarom mremote (een windowsapplicatie) via citrix. Linuxmachines ssh ik gewoon naartoe natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je bent gefuckd![]()
Geen VNC of remote desktop??
Natuurlijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:12 schreef erikkll het volgende:
[..]
Wel remote desktop maar we hebben 100+ servers in verschillende ip-ranges. We gebruiken daarom mremote (een windowsapplicatie) via citrix. Linuxmachines ssh ik gewoon naartoe natuurlijk.
Met KSC is het altijd gelukt!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:41 schreef Jesse_ het volgende:
Iemand enig idee hoe ik een programma op een vast bureaublad kan laten openen in cinnamon? Thunderbird bijvoorbeeld altijd op nummer 4. Fixed window placement in CCSM krijgt het niet voor elkaar
sudo chown username:username ./filenamequote:Op zondag 14 oktober 2012 09:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja heeft write acces rights nodig![]()
Lukt dat met chmod?![]()
Dat had ik ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:31 schreef Joooo-pi het volgende:
Upgrade eindelijk klaar...
ProbleempjeIk kan wel inloggen, maar ik krijg geen unity. Alleen desktop met icoontjes.
ff googlen
Ik had Ubuntu op de laptop staan, maar dat trok het oude beestje niet erg. Toen gekozen voor Xubuntu. Man man, wát een verademing. Alles werkte. De installatie verliep vlekkeloos zonder internet verbinding. Na het booten de draadloze sleutel invoeren en klaar was het.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:32 schreef Farenji het volgende:
Ik vind ubuntu (xubuntu in mijn geval) wel stukken fijner werken dan windows7, en daar heb ik onvrijwillig geld voor moeten lappen toen ik mijn laptop kocht.
straks weer verder met prutsen. Lijkt een link met de videokaart/driver (ati) te hebben. Heb fglrx al de deur uit gedaan en de resolutie is nu goed. Alleen nog geen unityquote:
Morgen even proberen!!quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:28 schreef erikkll het volgende:
[..]
sudo chown username:username ./filename
sudo chmod 755 ./filename
Als je het op alle files in een folder wilt doen, kun je het best chmod -R doen.
Vanavond eerst Xubuntu geprobeerd te installeren, maar er ging iets mis tijdens de installatie, helaas. Na wat ge-google erachter gekomen dat Lubuntu de beste lichtgewicht-Ubuntu distro is, en ik moet zeggen: het werkt perfect op m'n EEE 901!quote:
Lubuntu werkt heel goed,Je kon gewoon Ubuntu installeren en dan LXDE!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:58 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Vanavond eerst Xubuntu geprobeerd te installeren, maar er ging iets mis tijdens de installatie, helaas. Na wat ge-google erachter gekomen dat Lubuntu de beste lichtgewicht-Ubuntu distro is, en ik moet zeggen: het werkt perfect op m'n EEE 901!
Heb er ooit eens Ubuntu 11.04 op gezet, maar toen werkte de rechter muisknop niet, was de wifi instabiel, en het werkte allemaal ontzettend traag, en nu met Lubuntu werkt (bijna alles) out-of-the-box. Alleen Jupiter nog geinstalleerd (zodat de fn-keys werken) en verder niks.
Mijn netbookje gaat de komende jaren nog wel mee dus
Vandaag uiteindelijk toch Bodhi Linux (Ubuntu-based) op m'n EEE 901 gezet. OS ziet er echt niet uit, maar SNEL (!!!), daar word je bang van!quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Lubuntu werkt heel goed,Je kon gewoon Ubuntu installeren en dan LXDE!!
Ik ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:31 schreef Kandijfijn het volgende:
NixiePixel is overgelopen![]()
*Zou haar nog steeds zwaar doen
Ik heb nog steeds geen panelsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:55 schreef wdn het volgende:
12.10 komt vandaag
13.04 wordt Raring Ringtail
Komt het daardoor? (ook een ATI kaartje en geen panelsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:17 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen panels
Ik dacht dat mijn ati (4650) nog wel ondersteund werd...
Ik denk het.. Ik zag wel veel problemen met de radeon driver en 12.10 voorbij komen op google.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:28 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Komt het daardoor? (ook een ATI kaartje en geen panels)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |