SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:10 schreef vandermar het volgende:
Gna gna gna, ik zie een potentieel relletje daar onder dat filmpjedie comments
iemand zegt dat het gay is en gelijk al die 12 jarige zure sloot bezitters op hun flapperende schaamlippen getrapt.
Gewoon woorden invoeren en voilaquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Verdedigend nog steeds zeer kwetsbaar.
Nieuwe OP chick?
Rubinho Schakenquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:10 schreef vandermar het volgende:
Gna gna gna, ik zie een potentieel relletje daar onder dat filmpjedie comments
iemand zegt dat het gay is en gelijk al die 12 jarige zure sloot bezitters op hun flapperende schaamlippen getrapt.
Nooitquote:
Dat was volgens mij mijn eerste silver speler in een 400c pack vandaag. De 400c packs op mijn 1e account vallen erg tegen en ik heb ze bijna allemaal geopend.quote:
Oh, ja, ik heb gewoon gekeken hoor. Je hebt het een beetje moeilijk vandaag, niet?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:15 schreef Rijst het volgende:
Kutkind. Laatste keer dat ik een team voor je ga maken.
9,5k PS3quote:
Nee, zij heeft ook schurft aan justin bieber.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:18 schreef Thorb het volgende:
VDM vind jouw zusje die jongen focked op knap?
Hjbakkesquote:Op maandag 16 juli 2012 20:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh, ja, ik heb gewoon gekeken hoor. Je hebt het een beetje moeilijk vandaag, niet?
Ik lees niet zo vaak terug, en ik was even weg. Ik ga nog even kijken naar dat team van je
Nee, Robben is volgend jaar silverquote:Op maandag 16 juli 2012 20:29 schreef stoereboii het volgende:
Deze voorhoede![]()
[ afbeelding ]
Robben zal volgend jaar wel 86/87 ofzo zijn zeker?
watquote:Op maandag 16 juli 2012 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, Robben is volgend jaar silver
Ja, ik denk ook zoiets. In FIFA 10 was hij trouwens 81 rated volgens mij
Toen was hij 89 rated dacht ik.quote:
1 penalties welquote:Op maandag 16 juli 2012 20:29 schreef stoereboii het volgende:
Deze voorhoede![]()
[ afbeelding ]
Robben zal volgend jaar wel 86/87 ofzo zijn zeker?
en robben als vandermarretjequote:Op maandag 16 juli 2012 20:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen was hij 89 rated dacht ik.
Ik denk dat ik volgend jaar voor het eerst een Bundesliga silver team ga maken als Elia en Arnautovic silver zijn (maar dat gebeurt denk ik niet) Verder nog Selassie als RB, de rest moet ik nog maar zien
Afrosjekquote:Op maandag 16 juli 2012 20:21 schreef stoereboii het volgende:
Bazenlied ditmaar de volledige is er nog steeds niet
Is het deze toevallig?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:21 schreef stoereboii het volgende:
Bazenlied ditmaar de volledige is er nog steeds niet
Wat heeft Belgie nou hè..quote:
Luister je echt naar al die dirty-house bagger?quote:
nee luister graag mooie house, maar hij is echt niet mis hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 20:35 schreef laucas het volgende:
[..]
Luister je echt naar al die dirty-house bagger?
Er is zoveel mooie, pure house te vinden (zolang je maar ver genoeg kijkt en zoekt), maar als dit je straatje is
Kaka lelijke UIquote:
Coentrao-Pepequote:Op maandag 16 juli 2012 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die een betere combinatie van LB - CV weet? Ik wilde eerst IF Pasqual en Gamberini doen, maar er is geen enkele Pasqual op de markt.
de ceglie-chielliniquote:Op maandag 16 juli 2012 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb Pepe al in een ander team.Die had ik zelf ook al.
pak gewoon if clichy + kompany.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die een betere combinatie van LB - CV weet? Ik wilde eerst IF Pasqual en Gamberini doen, maar er is geen enkele Pasqual op de markt.
gewoon nif Pasqual, prima spelertje.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
te]quote:Op maandag 16 juli 2012 20:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat kan ook ja.
[/quo[quote]Op maandag 16 juli 2012 20:45 schreef stoereboii het volgende:
[..]
de ceglie-chiellini
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:36 schreef stoereboii het volgende:
[..]
nee luister graag mooie house, maar hij is echt niet mis hoorstuur nog eens wat goede door dan
Klopt, maar mijn ratings zijn 76 attack, 77 midfield, dus kan best twee gouden spelers daar hebben staan.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon nif Pasqual, prima spelertje.
Jaquote:Op maandag 16 juli 2012 20:48 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1464480
heeft Callejon als CF 9 chem?
Jaquote:Op maandag 16 juli 2012 20:48 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1464480
heeft Callejon als CF 9 chem?
Wel pace, wel pacequote:
Ik zou het duo Buffon en Chiellini gebruiken i.p.v. Hart en Touré, en dan Ramos als RB.quote:
Lukaku is op links het beste gewoon hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 20:52 schreef stoereboii het volgende:
en lukaku links en callejon rechts?
keeeeeeeeeeeeeeeee
?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lukaku is op links het beste gewoon hoor
56 curve > slechte finesse > beter korte hoek rossenquote:
Nope, Buffon, Chiellini en Ramos hebben allemaal 9 chem (tenzij de squad creator het fout heeft).quote:Op maandag 16 juli 2012 20:54 schreef marcie216 het volgende:
Lukaku links is gewoon goed
de rb en RCB en GK moeten van het zelfde zijn
gewoon knallen is natuurlijk ook een optiequote:Op maandag 16 juli 2012 20:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
56 curve > slechte finesse > beter korte hoek rossen
Lukaku op links is idd beter imo. Zijn curled shot is niet echt bijzonder, maar zijn harde schot juist wel. Als hij in de korte hoek kan knallen is hij op zijn best en daarmee ben je ook nog onvoorspelbaar omdat mensen meestal blind het "naar binnen gaan" afdekken.quote:
Meestal schiet ik het dak van het doel afquote:Op maandag 16 juli 2012 20:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
gewoon knallen is natuurlijk ook een optie
maar ik schiet meestal van buiten de 16 alles erin met hemquote:Op maandag 16 juli 2012 20:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lukaku op links is idd beter imo. Zijn curled shot is niet echt bijzonder, maar zijn harde schot juist wel. Als hij in de korte hoek kan knallen is hij op zijn best en daarmee ben je ook nog onvoorspelbaar omdat mensen meestal blind het "naar binnen gaan" afdekken.
Dan maakt de positie niet zozeer uitquote:Op maandag 16 juli 2012 20:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
maar ik schiet meestal van buiten de 16 alles erin met hem
Bo fucking Sing fucking Waquote:Op maandag 16 juli 2012 20:59 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
dit ziet er me nog een tof team uit, ff in elkaar flansen
Niks mis met Mr. Unibrow hoorquote:
Oh klopt ja, Ramos linkt met RMquote:Op maandag 16 juli 2012 20:55 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Nope, Buffon, Chiellini en Ramos hebben allemaal 9 chem (tenzij de squad creator het fout heeft).
Even luisterenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:04 schreef stoereboii het volgende:
laucas als je ontkent dat dit goed is dan ben je gewoon een... een... een... GAYFAG
Waarom? Er is geen muziek die iedereen goed vindtquote:Op maandag 16 juli 2012 21:04 schreef stoereboii het volgende:
laucas als je ontkent dat dit goed is dan ben je gewoon een... een... een... GAYFAG
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom? Er is geen muziek die iedereen goed vindt
Ja, ik ging offtopic.
Je mag het gerust hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 21:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom? Er is geen muziek die iedereen goed vindt
Ja, ik ging offtopic.
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Flikker op met je tering house herrie. Niemand boeit het iets wat voor muziek jij leuk vind.
praat voor jezelfquote:Op maandag 16 juli 2012 21:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Flikker op met je tering house herrie. Niemand boeit het iets wat voor muziek jij leuk vind.
HIPSTERquote:
Door handelen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:19 schreef fetss het volgende:
tralallaa lekker aan t handelen deze week:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat zal ik doen? door-handelen of proberen spelers van 300K+ uit packs te halen tijdens happy hour?
quote:
Ja klopt. Er komen nog wel toffe dingen uit, maar de echte pareltjes zijn toch van vroegerquote:Op maandag 16 juli 2012 21:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
+wat nieuwe (indie) rock
@Fetss, mooi logo. Ik zou doorhandelen, 300k+ spelers is alleen nog maar Ronaldo
Hier doe je zelf aan mee met deze reactie...quote:Op maandag 16 juli 2012 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
LEUK. Het topic is weer veraidst. Gegroet, koters.
mooie tijd om het topic te verlaten. laterquote:Op maandag 16 juli 2012 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
..maar ik had vandaag een Osborne in een 400c pack!quote:Op maandag 16 juli 2012 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
Aidsnummerquote:
Dat zeg je nu, maar stiekem sta je te bouncen op die beat en wel op dit moment.quote:
Buurman?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar stiekem sta je te bouncen op die beat en wel op dit moment.
ik verwacht binnenkort messi in een pakjequote:Op maandag 16 juli 2012 21:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
+wat nieuwe (indie) rock
@Fetss, mooi logo. Ik zou doorhandelen, 300k+ spelers is alleen nog maar Ronaldo
Jose Angel en Burdissoquote:Op maandag 16 juli 2012 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het echt een kutteamquote:Op maandag 16 juli 2012 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas een kutteam.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik vind het echt een kutteamsorry.
Kan je niet iets met 4222 ofzo:
BraColGium
[ afbeelding ]
Heb gewoon overal maar de duurste optie genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tshimanga LB dan en tevens Dembele met zijn workrates op CAMquote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik vind het echt een kutteamsorry.
Kan je niet iets met 4222 ofzo:
BraColGium
[ afbeelding ]
Heb gewoon overal maar de duurste optie genomen.
die staat nu aan hier, helemaal prima.quote:
5%quote:Op maandag 16 juli 2012 21:43 schreef fetss het volgende:
hoeveel % betaal je over het bedrag van een verkochte spelers? of hoe zat het ook al weer?
Ik wilden het Brazilie/Colombia/Belgie maken.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:40 schreef Thorb het volgende:
Waarom Fabio LB, moet die rating omlaag ofzo
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit is pas een kutteam.okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
oftwel: handelen met dure spelers heeft geen zin tenzij je voor 20K meer kan verkopen, hou je nog iets aan winst over.........quote:
Bij hele dure gaat die regel op jaquote:Op maandag 16 juli 2012 21:45 schreef fetss het volgende:
[..]
oftwel: handelen met dure spelers heeft geen zin tenzij je voor 20K meer kan verkopen, hou je nog iets aan winst over.........
SlomeGerritquote:Op maandag 16 juli 2012 21:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Koevermans gescheurde kruisbandThorb
Hihi, ik had even snel de goedkoopste op de marktquote:
Wat een donders geil team!quote:Op maandag 16 juli 2012 21:56 schreef Toefjes het volgende:
formatiekaartjes moeten nog gescoord worden, gebaar van RijstZorgde dat ik Silva binnen kon halen.
![]()
[ afbeelding ]
lol dat is bij 1 formatie het geval geloof ik..welke gebruik je? Dan moet je het handmatig doen..quote:Op maandag 16 juli 2012 21:52 schreef wieisboos het volgende:
Als ik swap wings doe wisselen mijn rechts- en links back![]()
ik wil Nene op rechts hoe krijg ik dat
4-3-2-1quote:Op maandag 16 juli 2012 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol dat is bij 1 formatie het geval geloof ik..welke gebruik je? Dan moet je het handmatig doen..
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:56 schreef Toefjes het volgende:
formatiekaartjes moeten nog gescoord worden, gebaar van RijstZorgde dat ik Silva binnen kon halen.
![]()
[ afbeelding ]
Alves gaat alleen wel veel voorin staanquote:
Offtopic, TR gemachtquote:Op maandag 16 juli 2012 22:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat nieuws van Koevermans wilde ook posten, maar ik was te langzaam
Beckermann - Bradley - IF Chavezquote:Op maandag 16 juli 2012 22:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt 'm af?
-Geen BPL
-Silver of gold
-Totaal budget: +- 100k
Opflikkeren met je teamsquote:Op maandag 16 juli 2012 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beckermann - Bradley - IF Chavez
Wynne - IF Moor - Opara
IF Howard
HJB, KUTLULquote:Op maandag 16 juli 2012 22:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Opflikkeren met je teams![]()
Nee, ik vind hem wel leuk, maar wil wat anders.
Goed doordachtquote:Op maandag 16 juli 2012 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom is dat offtopic? We krijgen dit jaar geen SIF Koevermans meer
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:10 schreef vandermar het volgende:
Brazilie troep ken je er ook neergooien
Adi - Richarlyson - Danilinho
Manoel - Heleno - Dede
IF Fabio
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt 'm af?
-Geen BPL
-Silver of gold
-Totaal budget: +- 100k
Jammer dat de chem van Zuniga niet klopt, andersquote:
Dat ziet er goed uitquote:
Ook erg leuk.quote:
Dat zijn 3 echt heel erg goede spelers met een lage rating. Ballack is verdedigendquote:Op maandag 16 juli 2012 22:24 schreef marcie216 het volgende:
Als Callejon mij niet bevalt, vervang ik hem voor Schurrel(?) en dan CM ballack RM Sam
Wat zou je prefereren?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zijn 3 echt heel erg goede spelers met een lage rating. Ballack is verdedigenden zijn passing en longshots
Reus > Navasquote:Op maandag 16 juli 2012 22:28 schreef vandermar het volgende:
Ramos > Lahm
Ballack > Alonso
Navas > Reus
Schurrle > Callejon
Ik zou voor Sam als RM kiezen btw dan sowieso met de duitsers, nu met lichte voorsprong de duitsers
Hebben we fittie?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vanavond niet meer denk ik, zit nu even in een FOK gevecht met Torres en daarna ff tv kijken.
IF Mignolet en TOTY Kompany nogquote:Op maandag 16 juli 2012 22:27 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik durf mijn teams hier bijna niet meer te plaatsen, maar deze voorhoede lijkt mij wel echt baas!
Ah ja dat bedoelde ik ook, hoe kom ik bij Reusquote:Op maandag 16 juli 2012 22:28 schreef vandermar het volgende:
Ramos > Lahm
Ballack > Alonso
Navas > Reus
Schurrle > Callejon
Ik zou voor Sam als RM kiezen btw dan sowieso met de duitsers, nu met lichte voorsprong de duitsers
Vind je het vet?quote:
Ik vind het een vet teamquote:Op maandag 16 juli 2012 22:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vind je het vet?TOTY Kompany en IF Mignolet worden helaas te duur.
Hoeveel kost zoiets?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:27 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik durf mijn teams hier bijna niet meer te plaatsen, maar deze voorhoede lijkt mij wel echt baas!
Hazard is duur op het moment! Anders kan je het wel voor 50K kopen denk ik met misschien een IFquote:Op maandag 16 juli 2012 22:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoeveel kost zoiets?
Eventueel zonder IF's of Blauwtjes
Ja, Hazard dropt ook als een baksteen, dus met even geduld kan ik het wel kopen denk ik.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hazard is duur op het moment! Anders kan je het wel voor 50K kopen denk ik met misschien een IF
Hulk gaat sowieso nietquote:Op maandag 16 juli 2012 22:36 schreef poker4lifee het volgende:
Chelsea zou met een verbeterd bod alsnog tot een akkoord gekomen zijn met Óscars werkgever Internacional. De Londenaren zouden 31,7 miljoen euro willen betalen voor de jongeling.
Ken heel die gast niet eigenlijkGeen Hulk dus.
Rabona stift?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:36 schreef Rijst het volgende:
Hoe ging Falcao dit oplossen?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:36 schreef Rijst het volgende:
Hoe ging Falcao dit oplossen?
[ afbeelding ]
Keihard over de achterlijn gerost.quote:
Neequote:Op maandag 16 juli 2012 22:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
@ VDM
[TK] Macbook 13" 2.0Ghz 4gb Ram 120gb SSD
Dit niets voor je?
Jij bent raar man.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neemijn laptop doet het nu prima en dan ga ik niet iets anders kopen
Toen was mijn laptop kapotquote:Op maandag 16 juli 2012 22:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij bent raar man.
Gister of eergister moest je nog zo'n ding hebben?
Hij zegt toch dat z'n laptop het weer doet?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij bent raar man.
Gister of eergister moest je nog zo'n ding hebben?
Als Vlaar naar Villa gaat wordt hij sowieso gold, El Ahmadi misschien ook wel of een betere silverquote:Op maandag 16 juli 2012 22:38 schreef Thorb het volgende:
Feyenoord heeft een elftalfoto met en eentje zonder Vlaar gemaakt
Ah, dacht dat je er sowieso een wildequote:
El Ahmadi en Vlaar worden beide denk ik gold. Ik mag hopen dat Vlaar wel minimaal 60 pace gaat krijgen anders is hij nog steeds waardeloos voor veel. El Ahmadi kan dan wel prima linken met Taarabtquote:Op maandag 16 juli 2012 22:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als Vlaar naar Villa gaat wordt hij sowieso gold, El Ahmadi misschien ook wel of een betere silver
Nice, maar lucky/random aan die poke hengsten?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:41 schreef Rijst het volgende:
Gewoon doen alsof er geen verdedigers staan.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/126813335
Eigenlijk wilde je fake shot doenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:41 schreef Rijst het volgende:
Gewoon doen alsof er geen verdedigers staan.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/126813335
Ik weet meestal wel wat ik doe.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nice, maar lucky/random aan die poke hengsten?
Hoe doe je dat trucje dan (hoe heet hij eigenlijk?) ik doe hem wel eens random, maar wil beetje skillenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik weet meestal wel wat ik doe.Het scheelt natuurlijk wel dat zijn Agillity en balcontroll hoog is hierdoor houdt hij de bal altijd dichtbij en kan die makkelijk wegdraaien
Je kan er ook 5 scoren met je keeper in de spits als je toevallig je eerste wedstrijd tegen een noob speeltquote:Op maandag 16 juli 2012 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
Degene die hier gisteren Martinez slecht noemde. GuRBuH volgens mij.
[ afbeelding ]
Deze?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat trucje dan (hoe heet hij eigenlijk?) ik doe hem wel eens random, maar wil beetje skillen
Scoopturn, je staat stil en doet een fake shot en de linker stick tegelijk naar de kant waar je naartoe wiltquote:Op maandag 16 juli 2012 22:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat trucje dan (hoe heet hij eigenlijk?) ik doe hem wel eens random, maar wil beetje skillen
Het werd 6-1, hij had een full-chem Duits team van een half punt hoger.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan er ook 5 scoren met je keeper in de spits als je toevallig je eerste wedstrijd tegen een noob speelt
Tuurlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het werd 6-1, hij had een full-chem Duits team van een half punt hoger.Hij was echt niet slecht maar Lukaku en deze man voorin zijn echt zo dodelijk.
Ja. Maar dan met see haa.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:51 schreef Rijst het volgende:
Ja en al scoorde hij niet dan was die zeker slegt.
1 potje...quote:Op maandag 16 juli 2012 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
Degene die hier gisteren Martinez slecht noemde. GuRBuH volgens mij.
[ afbeelding ]
jahquote:
Heb 'm in het begin van FIFA12 ook al gehad.quote:
Dat was wel geniaal jaquote:Op maandag 16 juli 2012 22:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik schold Tim86 een keer uit voor pacehoer, dat werd ook gecensureerd
ik had SIF Adebayor. Hij kan niet veel. ZIjn schot is niet zo goed (belabberd) alleen zijn kopkracht is echt te goed. je kan van 20 meter in het kruis koppenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
UP Aguero is eruit. Ik vind hem totaal niet goed in een 2 spitsensysteemSIF Adebayor komt erin voor hem, wat meer power naast Sturridge
ik kan het ook nietquote:
Da's easy man, kan ik zelfs. Sushi is wel nasty daarentegenquote:
quote:
Het enige dat ik lasquote:Op maandag 16 juli 2012 23:00 schreef marcie216 het volgende:
waarom met stokjes eten?
Je hebt gewoon een mes en een vork, als je zwerver bent in Nederland kan je het doen. Voor de rest in Nederland niet..
Mijn mening
Jullie : /care
Vis en rijst niet lustenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Da's easy man, kan ik zelfs. Sushi is wel nasty daarentegen
Het is genoeg. Het is allemaal bullshit wat er uit mijn toetsenbord komt dus jaquote:
Sushi met mes en vork is niet de bedoelingquote:Op maandag 16 juli 2012 23:00 schreef marcie216 het volgende:
waarom met stokjes eten?
Je hebt gewoon een mes en een vork, als je zwerver bent in Nederland kan je het doen. Voor de rest in Nederland niet..
Mijn mening
Jullie : /care
In Nederland is het normaal om met een huisdier te spelen, jij ziet het als eten dus vind jij het niet normaal.quote:
Ik lust wel rijst, en sommige vis soorten ook, maar Sushi niet. Zalm, kibbelingen, haring lust ik welquote:
Die zeewier eromheen smaakt naar niksquote:
gewoon met je vingers man, kunnen in 1x in je mondquote:Op maandag 16 juli 2012 23:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sushi met mes en vork is niet de bedoeling
Er zit zalm tussen......quote:Op maandag 16 juli 2012 23:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik lust wel rijst, en sommige vis soorten ook, maar Sushi niet. Zalm, kibbelingen, haring lust ik wel
Dat doe ik ook gewoon als ik thuis ben.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
gewoon met je vingers man, kunnen in 1x in je mond
Zijn kibbelingen een vissoort?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik lust wel rijst, en sommige vis soorten ook, maar Sushi niet. Zalm, kibbelingen, haring lust ik wel
Neequote:Op maandag 16 juli 2012 23:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn kibbelingen een vissoort?
Ja maar bij sushi lus ik het niet..quote:
Hou je mond mannnquote:Op maandag 16 juli 2012 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Needat is gewoon kleine stukjes gefrituurde vis van kabeljouw
ja, gister op de kermis nog bij een viskraam gekochtquote:Op maandag 16 juli 2012 23:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn kibbelingen een vissoort?
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die zeewier eromheen smaakt naar niks
gaat ook een stuk snellerquote:Op maandag 16 juli 2012 23:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat doe ik ook gewoon als ik thuis ben.
Wat jonge, ik weet het beter hoorquote:
Zwemmen kibbelingen ook in de zee?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja, gister op de kermis nog bij een viskraam gekocht
Je verpest hetquote:
Nee niks, een dom iemand blijft dom en een normaal iemand niet. Maakt niets uit als ik het zegquote:
Wat boeit mij dat? Als het bij een viskraam verkocht wordt, en onder het kopje vis : kibbelingen staat, noem ik het vis, en het zijn wel lekkere dingenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zwemmen kibbelingen ook in de zee?
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:06 schreef marcie216 het volgende:
GJE niet slim gaan doen.
Jij weet minder van voetbal af, ik minder van vis. Leuk zeg.
Nee, je weet niks van goed voetbal, anders zou je niet voor Feyenoord zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 23:06 schreef vandermar het volgende:
Ik weet overal meer vanaf, ik ben dan ook goed ontwikkelt!
wtf kijk al dat vetquote:
....quote:Op maandag 16 juli 2012 23:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, je weet niks van goed voetbal, anders zou je niet voor Feyenoord zijn
Grapje VDM.
die wou ik laatst maken.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Even iets heel anders, wentelteefjes
en hoe ga je die in je mond krijgenquote:
ik praat vaak poep. maar net die opmerking over Feyenoord was geen poep, maar pure waarheidquote:Op maandag 16 juli 2012 23:10 schreef vandermar het volgende:
Marcie eet poep, vandaar dat hij het ook praat
Yumquote:
En wel aan de shakesquote:Op maandag 16 juli 2012 23:13 schreef vandermar het volgende:
Ik maak wel eens stokbrood, doe ik wat gehakt op met een pittig sausje, daarna beetje kaas en paprika's erop en in de oven.dat is fucking geil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |