SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)FUT EK Poule
Link http://www.ek.nl/pools/FOKFIFAFUTBAZENEKPOULE
PM/DM StijnDa voor het wachtwoord
Inleg is 10k, voor PS3 over te maken naar Toefjes Fuszy, xbox naar StijnDa
De winnaar haalt 75% uit de pot, de 2e verdient 25%.
Als je nog geen coins hebt overgemaakt voor de start van het EK speel je niet mee voor de pot.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zo zitten we op de zaak ook. Over de zaadvragende oogjes van blonde, de knappe brunette met borsten en die 3e die er zo vaag op staat dat daar ook de nodige fantasieen over zijn. Dit is gewoon de meest complete, beste foto ooit gemaakt
Maaltijd vervanger. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kanquote:
Marcie wilde het nemen om af te vallen. Tsja ik eet liever gewoon brood dan een sapjequote:Op maandag 16 juli 2012 15:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maaltijd vervanger. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kanzo krijg je gelijk allemaal goede dingen binnen zonder alles uit te moeten zoeken.
Ik eet het daarom ook hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 15:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Marcie wilde het nemen om af te vallen. Tsja ik eet liever gewoon brood dan een sapje
ik hou het wel bij Broodjes kipfiletquote:Op maandag 16 juli 2012 15:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik eet het daarom ook hoorhet is makkelijker dan iets moeten klaarmaken met kip, sla etc. Yoghurt en wat poeder en je bent klaar.
Beetje sla ertussen, beetje mosterd en feestmaalquote:Op maandag 16 juli 2012 15:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik hou het wel bij Broodjes kipfilet
mosterdquote:Op maandag 16 juli 2012 15:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beetje sla ertussen, beetje mosterd en feestmaal
Kook je zelf of bak je zelf de kipfilet? Dat is echt veel lekkerder en ook nog beter dan gewoon uit de winkel kant en klaar halen.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
mosterd
Nee of ik doe het met mayonaise, maar dat is niet goed
Of ik doe het in een tostiapparaat en dan zonder saus
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:13 schreef Rijst het volgende:
Maar met welke mediaspeler kan ik zulke bestanden af laten spelen?HDTV 720p x264 AC3
VLC?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:13 schreef Rijst het volgende:
Maar met welke mediaspeler kan ik zulke bestanden af laten spelen?HDTV 720p x264 AC3
Ja, hij vliegt er dan best wel vaak in.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij ook, wat dacht je met die laatste goal?laat ik eens van 25 meter finessen, en hij vliegt nog in de kruising ook
maar verdiend gewonnen, in de verlenging lukte niks meer bij mij
Hij wilt een externe mediaspeler hebbenquote:
O, dan weet ik er niets vanquote:Op maandag 16 juli 2012 15:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij wilt een externe mediaspeler hebben
Heel veel van die dingen kunnen dat iig, hij weet alleen nog niet dat het MKV bestanden zijnquote:
Die kan jouw bestanden afspelen jaquote:Op maandag 16 juli 2012 15:15 schreef Rijst het volgende:
http://tweakers.net/price(...)live-%282011%29.html
Ik doe het wel eens op een HD monitor, erg goed te doen, beter dan op tv in ieder geval.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:15 schreef detennismaster het volgende:
Zijn er hier mensen die fifa op een monitor spelen? Ik wil graag de PS3 naar mijn kamer verhuizen maar een tv heb ik niet nodig omdat ik geen aansluiting daarvoor heb. Dus een monitor met HDMI voldoet dan eigenlijk prima.
Wat is het verschuil tussen x264 en h264?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die kan jouw bestanden afspelen ja
Jij gaat MKV afspelen hè, dat weet je?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat is het verschuil tussen x264 en h264?
[ afbeelding ]
Beter zelfs?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe het wel eens op een HD monitor, erg goed te doen, beter dan op tv in ieder geval.
quote:
je speelt zelf ook met David Luizquote:Op maandag 16 juli 2012 15:18 schreef stoereboii het volgende:
Die spelers met Brazilianen teams doen er echt alles aan om je te irriteren he3 op de 5 keer is het 5 atb, altijd david luiz, ze skippen geen enkele replay, skillen nooit, vreselijk veel pace, ssshhhh'en etc
Dat verschil tussen de retina en gewoon pro beeldschermquote:Op maandag 16 juli 2012 15:15 schreef detennismaster het volgende:
Zijn er hier mensen die fifa op een monitor spelen? Ik wil graag de PS3 naar mijn kamer verhuizen maar een tv heb ik niet nodig omdat ik geen aansluiting daarvoor heb. Dus een monitor met HDMI voldoet dan eigenlijk prima.
Dan kan ik als ik straks een Retina Macbook Pro heb dat scherm daar ook op aansluiten.
homoquote:
Ja is echt te sick!quote:Op maandag 16 juli 2012 15:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat verschil tussen de retina en gewoon pro beeldscherm
Nooooo shitquote:Op maandag 16 juli 2012 15:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij gaat MKV afspelen hè, dat weet je?
Wat zeur je dan over x264 en h264?quote:
Hoe duur gaat die zijn, rond de 1100? Zal de gewone macbook pro dan ook dalen?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja is echt te sick!Ik hoop dat er in november een 13 ich RMBP komt. Dan haal ik die.
Hoe kan het ook andersquote:
Ik denk 1550. En die gewone 1200quote:Op maandag 16 juli 2012 15:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoe duur gaat die zijn, rond de 1100? Zal de gewone macbook pro dan ook dalen?
De 15 inch of niet?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik denk 1550. En die gewone 1200
nee de 13 inch. De 15 inch bestaat al:quote:
Gewoon niet van 100 naar 0 leegtrekken. Als 'ie op 78 staat ofzo lekker opladen jaquote:Op maandag 16 juli 2012 15:31 schreef stoereboii het volgende:
@GJE nog eens over die batterijen, is het dan ook beter dat je hem oplaadt als je kan, of wat? en moet ie dan ook volgeladen worden of niet?
De fuckquote:Op maandag 16 juli 2012 15:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
nee de 13 inch. De 15 inch bestaat al:
[ afbeelding ]
Focking duur
jaquote:Op maandag 16 juli 2012 15:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
De fucken de normale 15 inch is 1600 ofzo
en dan ook direct voldoen of is tot 90 ofzo ook goed? en waarom is dat zo slecht dan? heb dat nu 1 keer gedaanquote:Op maandag 16 juli 2012 15:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon niet van 100 naar 0 leegtrekken. Als 'ie op 78 staat ofzo lekker opladen ja
quote:
Alba blijft nog wel duur, sowieso wel 15quote:Op maandag 16 juli 2012 15:36 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
IF Afellay of Jordi Alba? volgens mij is Alba voor 25k een verloren investering?
Daar zijn die accu's op gebouwd.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:33 schreef stoereboii het volgende:
[..]
en dan ook direct voldoen of is tot 90 ofzo ook goed? en waarom is dat zo slecht dan? heb dat nu 1 keer gedaan
Volgensmij hebben ze smoken ze ookquote:Op maandag 16 juli 2012 15:37 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ruben "bless" Schaken en Guyon "kopstoot" Fernandez op stap
Fernandez is heul wel een tankquote:Op maandag 16 juli 2012 15:37 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ruben "bless" Schaken en Guyon "kopstoot" Fernandez op stap
mwa wie zou jij nu eerst halen? IF Afellay scheelt toch wel redelijk met de NIF denk ik?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alba blijft nog wel duur, sowieso wel 15
Die niet kan voetballen.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Fernandez is heul wel een tank
oh ok, maar 's nachts is gewoon afleggen ook goed toch? (ivm straling etc)quote:Op maandag 16 juli 2012 15:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar zijn die accu's op gebouwd.
Je moet de accu bezig houden, door onderwachts op te laten
Afleggen?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
oh ok, maar 's nachts is gewoon afleggen ook goed toch? (ivm straling etc)
Het was feest toen Timmer en de Cler nog bij Feyenoord zaten, die gingen wel eens naar de apres ski hutquote:Op maandag 16 juli 2012 15:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij hebben ze smoken ze ook![]()
Ik zet mijn telefoon gewoon op vliegtuigmodus 's nachtsquote:
Ik ook en dan droom ik dat ik een piloot ben en stewardessjes neuk op het toilet.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zet mijn telefoon gewoon op vliegtuigmodus 's nachts
Ik midden in het pad gewoonquote:Op maandag 16 juli 2012 15:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook en dan droom ik dat ik een piloot ben en stewardessjes neuk op het toilet.
En toen werd je wakker met ene kwakkie in je mond.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook en dan droom ik dat ik een piloot ben en stewardessjes neuk op het toilet.
Dan hoor je niet bij de 1 mile club of hoe die club ook heet! Dat moet op het toilet!quote:
Mile High Club?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan hoor je niet bij de 1 mile club of hoe die club ook heet! Dat moet op het toilet!
en je laadt hem dan ook op?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zet mijn telefoon gewoon op vliegtuigmodus 's nachts
Soms wel soms nietquote:
oh ok, met mijn K220i was dat compleet andersquote:Op maandag 16 juli 2012 15:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Het boeit niks met die accu's da's het mooiste.
Gewoon niet compleet leegtrekken elke keer
Die is ook al ouder hèquote:Op maandag 16 juli 2012 15:46 schreef stoereboii het volgende:
[..]
oh ok, met mijn K220i was dat compleet anders
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het was feest toen Timmer en de Cler nog bij Feyenoord zaten, die gingen wel eens naar de apres ski hutduikten allemaal foto's altijd waarop ze stomdronken waren
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
das mn nep twitter. laat me je volgen oke steefie?
Goedkoop ding volgens mijquote:Op maandag 16 juli 2012 15:47 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja weet het wel, ken je die telefoon?
Ik had toen de LG Cookiequote:Op maandag 16 juli 2012 15:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
was wel 11 toen ik em kreeg hedan krijg je niet direct zo smartphone achtige toestanden he
Gje welquote:Op maandag 16 juli 2012 15:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
was wel 11 toen ik em kreeg hedan krijg je niet direct zo smartphone achtige toestanden he
hij had een postduifquote:Op maandag 16 juli 2012 15:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had Toefjes toen hij 11 was
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:54 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is op het moment nieuw in Friesland
Touché.quote:
Wij moeten eerst de ene kant brengen bij iemand waar we naartoe willen bellen.quote:
motorola zie je nu nergens meer, mijn vader had vroeger ook motorolaquote:Op maandag 16 juli 2012 15:55 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had zoietsWel echt jaren geleden.
Dat was in die tijd helemaal de shit zekerquote:Op maandag 16 juli 2012 15:55 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had zoietsWel echt jaren geleden.
dan heeft bellen toch geen nut?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wij moeten eerst de ene kant brengen bij iemand waar we naartoe willen bellen.
Nee was toen al stervensgoedkoopquote:Op maandag 16 juli 2012 15:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat was in die tijd helemaal de shit zeker
dat beltegoed was toch eenmalig?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee was toen al stervensgoedkoopWas zo goed als gratis omdat je er beltegoed bij kreeg
Maar papa en mama wilde ondertussen wel dat ik er een had.
Mijn eerste telefoon had meer beltegoed bijgeleverd dan waarde van het toestelquote:Op maandag 16 juli 2012 15:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee was toen al stervensgoedkoopWas zo goed als gratis omdat je er beltegoed bij kreeg
Maar papa en mama wilde ondertussen wel dat ik er een had.
Mooi toestel ja, zijn tegenwoordig nog steeds relatief duurquote:Op maandag 16 juli 2012 15:58 schreef vandermar het volgende:
Mijn eerst was een nokia 3310nooit kapot
Ik heb gewoon simlock vrije telefoons hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 15:58 schreef stoereboii het volgende:
waarom moet je in nederland trouwens altijd een telefoon met simlock kopen?
Zodat mensen als ik wat bij kunnen verdienenquote:Op maandag 16 juli 2012 15:58 schreef stoereboii het volgende:
Hoeft helemaal niet hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 15:58 schreef stoereboii het volgende:
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:58 schreef vandermar het volgende:
Mijn eerst was een nokia 3310nooit kapot
Ach ja, ik heb toch niks beters te doen dit levenquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb toch niks beters te doen dit leven
Eerste GSM weet ik trouwens niet meer. Weet wel dat mijn eerste smsje was naar een meisje was die ik leuk vond. Ze bleek lesbisch te zijn
FYPquote:Op maandag 16 juli 2012 16:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb toch niks beters te doen dit leven
Eerste GSM weet ik trouwens niet meer. Weet wel dat mijn eerste smsje was naar een meisje was die ik leuk vond. Ze werd ineens lesbisch
Verkapte kijk mij een tablet hebben postquote:Op maandag 16 juli 2012 16:05 schreef Thorb het volgende:
In beeld bij de NOS maakt iemand een foto met een tablet, dat ziet er ook niet uit he
Nee, ik bedoel gewoon die plakjesquote:Op maandag 16 juli 2012 15:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kook je zelf of bak je zelf de kipfilet? Dat is echt veel lekkerder en ook nog beter dan gewoon uit de winkel kant en klaar halen.
ik was in mei naar Normandie, gingen we naar de mont saint michel, een hele bende die staat te filmen en foto's nemen met IPads, dat vind ik zo belachelijk hequote:Op maandag 16 juli 2012 16:05 schreef Thorb het volgende:
In beeld bij de NOS maakt iemand een foto met een tablet, dat ziet er ook niet uit he
Die heeft gewoon een piemel of staat op het punt een act te doen in het circus!quote:
Haha daar ben ik paar jaar geleden ook geweestquote:Op maandag 16 juli 2012 16:06 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik was in mei naar Normandie, gingen we naar de mont saint michel, een hele bende die staat te filmen en foto's nemen met IPads, dat vind ik zo belachelijk he
Dan mag ze jou wel skieteraal vernederen zeker?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een piemel of staat op het punt een act te doen in het circus!
Nee bedankt, van die tak van de bevolking ben ik nietquote:Op maandag 16 juli 2012 16:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan mag ze jou wel skieteraal vernederen zeker?
is wel tof he daarquote:Op maandag 16 juli 2012 16:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Haha daar ben ik paar jaar geleden ook geweest
Toen ik er was, was het er echt heel druk. Gewoon file om bij sommige plekken te komen, gelukkig heb je veel van die nauwe gangetjes waar je met je rug tegen de muur door heen kan, wat al die dikke toeristen niet kunnenquote:Op maandag 16 juli 2012 16:08 schreef stoereboii het volgende:
[..]
is wel tof he daarwe waren er met school maar we zijn met 8 man op restaurant gegaan
Bij de ortho is het beter.quote:
Kan je net zo goed naar de hoeren gaan, kost net zo veel. Dat wordt alleen niet vergoed door de verzekering.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bij de ortho is het beter.
Krijg je tenminste tieten in je face
bij ons viel het nog mee, mss ook omdat we om 17 u ofzo maar aankwamen, was wel chill toen.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toen ik er was, was het er echt heel druk. Gewoon file om bij sommige plekken te komen, gelukkig heb je veel van die nauwe gangetjes waar je met je rug tegen de muur door heen kan, wat al die dikke toeristen niet kunnen
haha klopt ja, waar ik was werkte alleen maar lekkere wijven. De oudjes controleerden alleen maar. Lag ik daar duwen ze die tieten tegen je gezichtquote:Op maandag 16 juli 2012 16:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bij de ortho is het beter.
Krijg je tenminste tieten in je face
Die hoeren zijn viesquote:Op maandag 16 juli 2012 16:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je net zo goed naar de hoeren gaan, kost net zo veel. Dat wordt alleen niet vergoed door de verzekering.
Was laatst langs De Wallen gekomen, maar er hangt smerig volk achter die ruiten daarquote:
Haha, ik weet nou niet of ik vreselijk moet lachen of deze aan moet klikkenquote:Op maandag 16 juli 2012 16:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
haha klopt ja, waar ik was werkte alleen maar lekkere wijven. De oudjes controleerden alleen maar. Lag ik daar duwen ze die tieten tegen je gezicht
Je moet eens op hookers.nl kijken, goede reviewsquote:
Ik hoop vooral dat het nog goed komt.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ik weet nou niet of ik vreselijk moet lachen of deze aan moet klikken
gewoon lachen, dat is gezondquote:Op maandag 16 juli 2012 16:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ik weet nou niet of ik vreselijk moet lachen of deze aan moet klikken
Ik vind het wel mooi, dezequote:
Fietste er donderdagnacht ook nog. Sommige zijn nog niet eens zo heel lelijkquote:Op maandag 16 juli 2012 16:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was laatst langs De Wallen gekomen, maar er hangt smerig volk achter die ruiten daar
In de nacht is het al beter dan overdagquote:Op maandag 16 juli 2012 16:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Fietste er donderdagnacht ook nog. Sommige zijn nog niet eens zo heel lelijk
Smerig principe ook hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 16:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet eens op hookers.nl kijken, goede reviews
In die steegjesquote:Op maandag 16 juli 2012 16:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Fietste er donderdagnacht ook nog. Sommige zijn nog niet eens zo heel lelijk
zou je daar niet blij om zijn, als een mooie dame met haar tieten tegen je aan staat?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi, dezevoor tieten in je gezicht
Geweldig dat iemand daar oprecht blij mee kan zijn
Je kan daar echt smakelijk lachen om reviewsquote:Op maandag 16 juli 2012 16:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In de nacht is het al beter dan overdag
[..]
Smerig principe ook hoor
Een hoer neuken, reviewen voor een ander, en die gaat 'r vervolgens ook volpompen
Ik verwacht een grappige review in mijn DMquote:Op maandag 16 juli 2012 16:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan daar echt smakelijk lachen om reviews
Waarom DM?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik verwacht een grappige review in mijn DM
Mag niet hier gepost worden neem ik aanquote:
Ik ben fifa aan het spelen, kan dus nietquote:Op maandag 16 juli 2012 16:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik verwacht een grappige review in mijn DM
En wel FOK!en hè.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben fifa aan het spelen, kan dus niet
Er kijkt toch niemand hierquote:Op maandag 16 juli 2012 16:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mag niet hier gepost worden neem ik aan
?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Chelsea Hazard gaat er in 41212 al voor 115k uit
Ja, problem?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:24 schreef stoereboii het volgende:
[..]
jij betaalt 30k meer voor een formatie van 5k meer?
Niets mis meequote:Op maandag 16 juli 2012 16:24 schreef stoereboii het volgende:
[..]
jij betaalt 30k meer voor een formatie van 5k meer?
Stuur hem anders naar een andere xboxer, die wilt het wel even inspelen voor jequote:Op maandag 16 juli 2012 16:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mijn Fresh Balotelli doet het anders niet super. Denk dat hij ervaring mist.
Goed idee, vrijwilligers?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Stuur hem anders naar een andere xboxer, die wilt het wel even inspelen voor je
Hmm, zou hem terugzetten naar je B- elftal, puur om hem te motiveren om te gaan scoren.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mijn Fresh Balotelli doet het anders niet super. Denk dat hij ervaring mist.
Dat kan ook nog. Jammer dat hij dan qua chemistry niet zo past.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:33 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Hmm, zou hem terugzetten naar je B- elftal, puur om hem te motiveren om te gaan scoren.
Ik heb vast nog wel een xboxquote:
Pics or didnt happenquote:Op maandag 16 juli 2012 16:35 schreef wieisboos het volgende:
WTF ik maak net een rabona naar scorpion kick buiten de 16 stond ik buitenspel !!![]()
Kopgroep heeft 9 minuten voorsprong, nog 35 kilometer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
chillquote:Op maandag 16 juli 2012 16:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kopgroep heeft 9 minuten voorsprong, nog 35 kilometer.
Jij wil de hele etappe terug kijken?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:41 schreef Johnbon het volgende:
[..]
In spoilers please... Ben het aan het opnemen wil t straks nog kijken
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kopgroep heeft 9 minuten voorsprong, nog 35 kilometer.Ah, dacht dat het op een massasprint zou uitlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah, dacht dat het op een massasprint zou uitlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:43 schreef Thorb het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hushovd niet naar de OS![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:45 schreef Thorb het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hushovd niet naar de OSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]Dan zal ik wel even schreeuwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeie spelerquote:Op maandag 16 juli 2012 16:48 schreef marcie216 het volgende:
Narsingh dus definitief voor 5 jaar naar PSV
Het grote PSV topic #602: Met nieuwe aanwinst Narsinghquote:Op maandag 16 juli 2012 16:48 schreef marcie216 het volgende:
Had hem liever naar Ajax zien komen, maar hij koos dus voor PSV. Jammerquote:Op maandag 16 juli 2012 16:48 schreef marcie216 het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, jij gaat ook niet naar het wielrennertopic :pquote:Op maandag 16 juli 2012 16:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het grote PSV topic #602: Met nieuwe aanwinst Narsingh
@GJE LEKKER VEEL PEES
Hij krijgt nummer 17quote:Op maandag 16 juli 2012 16:48 schreef marcie216 het volgende:
quote:Mertens Matavz Narsingh
Strootman Wijnaldum Van Bommel
Pieters Zanka Marcelo Hutchinson
Tyton
Lens, Toivonen en Willems
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:48 schreef marcie216 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🍆
Toivonen in de basis/wijnaldum wisselquote:
Pefrecte opstellingquote:
Ja, over die positie twijfelde ik ook..quote:
Wat is er mis met nummer 2?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:51 schreef marcie216 het volgende:
Mooi team hoor.
Hopen dat die Zanka goed uitpakt, jammer van zijn nummer 2..
in het centrum staan met nummer 2 is het gewoon niet.quote:
Denk het niet. Er moet maar een club bereid zijn om 8 miljoen neer te leggen... Er wordt wel veel geroepen, maar hij doet het ook gewoon goed. Een van de betere spelers van afgelopen seizoen, wat mij betreft blijft hij.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:52 schreef marcie216 het volgende:
Toivonen is veel beter dan Wijnaldum hoor.
Maar Toivonen vertrekt waarschijnlijk
Boeiendquote:Op maandag 16 juli 2012 16:53 schreef marcie216 het volgende:
[..]
in het centrum staan met nummer 2 is het gewoon niet.
3-4 zijn eigenlijk voor het centrum
ik zou het niet erg vinden als hij blijft, want het een goede speler voor PSV.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Denk het niet. Er moet maar een club bereid zijn om 8 miljoen neer te leggen... Er wordt wel veel geroepen, maar hij doet het ook gewoon goed. Een van de betere spelers van afgelopen seizoen, wat mij betreft blijft hij.
Ik wil Zanka op mijn shirt, vandaarquote:
inb4 waar is Velaquote:Op maandag 16 juli 2012 16:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1457688
Ziet er wel leuk uit
Zou je daar niet even mee wachten?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik wil Zanka op mijn shirt, vandaar
Maar verder boeit het niet. Zanka is een held, hij gooit trainers op de grond
In de comments.quote:
VelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaVelaquote:Op maandag 16 juli 2012 16:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ziet er wel leuk uit
Neem jij toch lekker Zanka met nummer 4quote:Op maandag 16 juli 2012 16:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik wil Zanka op mijn shirt, vandaar
Maar verder boeit het niet. Zanka is een held, hij gooit trainers op de grond
Tja, ik ga een shirt kopen over 3 weekjes. Weet niet wie achterop. Marcelo wil ik wel als hij zijn lijn doorzet.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zou je daar niet even mee wachten?Dadelijk blijkt hij slecht te zijn na een half seizoen.
haha nee dan sta je echt voor lulquote:Op maandag 16 juli 2012 16:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Neem jij toch lekker Zanka met nummer 4
Jaloers dat we Narsingh hebbenquote:
Hihiquote:Op maandag 16 juli 2012 16:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jaloers dat we Narsingh hebben?
Nee grapje
Op CAM iemand die redelijk kan verdedigen en op CDM iemand die dat totaal niet kan... Goh.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ziet er wel leuk uit
Castillion verhuurd aan Heraclesquote:Op maandag 16 juli 2012 17:00 schreef Vijf_voor het volgende:
Wat was trouwens de verassingstransfer van ajax volgens de telegraaf?
Oke en Zanka is een baas, even filmpje zoeken wachtquote:Op maandag 16 juli 2012 17:01 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dit is Zanka
En dit is een beest
[ afbeelding ]
Sulejmani aankopen bij Ajaxquote:
wat ?quote:
Jij zegt dat zo'n actie bij PSV past.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je bedoelt.
Tevens
[..]
Begin daar nou niet overquote:Op maandag 16 juli 2012 17:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jij zegt dat zo'n actie bij PSV past.
Dan zeg ik dat Sulejmani aankopen bij ajax passen?
Ja hij begint toch dat een trainer op de grond duwen bij psv pastquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 17:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jij zegt dat zo'n actie bij PSV past.
Dan zeg ik dat Sulejmani aankopen bij ajax passen?
telegraafquote:Op maandag 16 juli 2012 17:09 schreef Reemi het volgende:
[..]! http://www.telegraaf.nl/t(...)_de_kleintjes__.html
Ja maar begrijp nou dat niemand zit te wachten op weer een PSV Ajax discussie. Hij zat gewoon wat te kutten, daar hoef je niet op te reageren, helemaal niet zo.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:09 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja hij begint toch dat een trainer op de grond duwen bij psv past?
Ach, Als hij gewoon normaal zou reageren met : een domme actie of iets zoals Thorb was er nooit een discussie ontstaan. Maar hij moet meteen PSV er negatief bij betrekkenquote:Op maandag 16 juli 2012 17:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja maar begrijp nou dat niemand zit te wachten op weer een PSV Ajax discussie. Hij zat gewoon wat te kutten, daar hoef je niet op te reageren, helemaal niet zo.
Wachten op de eerste aanval, komt zometeen een klein heuveltje dus hopelijk begint het dan. Nu is het nog even de beetjes losschuddenquote:
Jij zegt dat hij een baas is en post daarbij dat filmpje.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ach, Als hij gewoon normaal zou reageren met : een domme actie of iets zoals Thorb was er nooit een discussie ontstaan. Maar hij moet meteen PSV er negatief bij betrekken
Ja?quote:
Ja, maar je moet zelf maar andere filmpjes gaan kijken over zijn kwaliteiten. Als ik die hier post komen er toch alleen maar negatieve dingenquote:Op maandag 16 juli 2012 17:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij zegt dat hij een baas is en post daarbij dat filmpje.
Was gewoon een interview met Marc Overmars, geen door een ED-redacteur verzonnen stukje.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja?
Wat zit jij nou weer te bashen. Hij probeert mij de mond te snoeren met een Ajax - gerelateerde krant. Ik mag dat ook niet met het ED doen hier
Door Telegraafquote:Op maandag 16 juli 2012 17:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Was gewoon een interview met Marc Overmars, geen door een ED-redacteur verzonnen stukje.
Oh, je hebt gelijk. In een interview met het ED had Overmars iets totaal anders verteld. Je hebt gelijk, echt, hou nou maar weer op.quote:
Zelfs van Ebecilio zijn er filmpjes met redelijke acties.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, maar je moet zelf maar andere filmpjes gaan kijken over zijn kwaliteiten. Als ik die hier post komen er toch alleen maar negatieve dingen
Nee Telegraaf vraagt alleen dingen die positief kunnen uitpakken voor Ajax.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oh, je hebt gelijk. In een interview met het ED had Overmars iets totaal anders verteld. Je hebt gelijk, echt, hou nou maar weer op.
fypquote:Op maandag 16 juli 2012 17:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee Telegraaf vraagt alleen dingen die positief kunnen uitpakken voor Ajax Cruijf.
Maar stop de discussie maar
Loekakoequote:Op maandag 16 juli 2012 17:18 schreef Johnbon het volgende:
Een leuke (niet qua uiterlijk) spits voor ongeveer 4000 op de xbox...??
Ja staat aanquote:Op maandag 16 juli 2012 17:18 schreef Thorb het volgende:
STIJN EERSTE DEMARAGE ZET JE TV AAN JONGE KOM OP NU
Lukaku inderdaad.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:18 schreef Johnbon het volgende:
Een leuke (niet qua uiterlijk) spits voor ongeveer 4000 op de xbox...??
Doe eens wild, doe eens gek en doe eens lekker meequote:Op maandag 16 juli 2012 17:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het gaat hier weer over alles behalve FUT. Het scheelt ook dat ik eigenlijk niks te vertellen heb op dit moment
Ik heb over iets anders ook niks te vertellen. Maar ik moet toch iets over FUT zeggen: non-shiny silver contracten verkopen voor 400quote:Op maandag 16 juli 2012 17:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doe eens wild, doe eens gek en doe eens lekker mee
We zullen geen TR's machen.
Die gouden, ja die gingen in 1 seconde weg en voor 450 in 5 secondenquote:Op maandag 16 juli 2012 17:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb over iets anders ook niks te vertellen. Maar ik moet toch iets over FUT zeggen: non-shiny contracten verkopen voor 400
Wat heb je gedaan vandaag? Wat heb je gegeten? Wat ga je doen? Wat ga je eten? Wat is de diepere betekenis van je leven?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb over iets anders ook niks te vertellen. Maar ik moet toch iets over FUT zeggen: non-shiny contracten verkopen voor 400
Lukaku. Ik val op grote negers.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:22 schreef Johnbon het volgende:
En een leuke (wel qua uiterlijk) spits voor 4000
Precies. En ik ben er eerlijk over.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:24 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Je weet in iedergeval wat je wilt. Dat schept duidelijkheid.
Ja, zo zou je het kunnen zeggen. Een haat-liefde relatie heet zoiets he.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:24 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dus je hebt iets met Geluidssysteem?
Schattig.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja, zo zou je het kunnen zeggen. Een haat-liefde relatie heet zoiets he.
Ik heb alleen de TOTY gebruikt. Zijn schot valt erg tegen, hij schiet heel hard maar ook onzuiver. Zijn passes zijn wel goed maar koppen kan hij ook niet. Als ik hem niet in een pack had had ik ook niet zoveel voor hem betaald.quote:
Ik heb bijna geen goede deals gevonden, alleen regelmatig een Osborne of Pearce voor 3k of minder. En een Weston 4-3-3 voor 3k die ik voor 7.5k heb verkocht nadat ik hem LW had gemaakt.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:25 schreef marcie216 het volgende:
Darksonic, post dan eens wat koopjes zilver/brons die je de afgelopen 2 dagen hebt binnen gesleept
ah oke.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de TOTY gebruikt. Zijn schot valt erg tegen, hij schiet heel hard maar ook onzuiver. Zijn passes zijn wel goed maar koppen kan hij ook niet. Als ik hem niet in een pack had had ik ook niet zoveel voor hem betaald.
[..]
Ik heb bijna geen goede deals gevonden, alleen regelmatig een Osborne of Pearce voor 3k of minder. En een Weston 4-3-3 voor 3k die ik voor 7.5k heb verkocht nadat ik hem LW had gemaakt.
Ik werd ingemaakt door een Duitser met Pro League silvers, dat kwam ook doordat passes bijna niet aankwamenquote:Op maandag 16 juli 2012 17:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan vandaag? Wat heb je gegeten? Wat ga je doen? Wat ga je eten? Wat is de diepere betekenis van je leven?
http://www.futhead.com/12/player/6579quote:Op maandag 16 juli 2012 17:32 schreef Rijst het volgende:
jammer van die Akinfenwa. Ach het blijft toch een bronze he
okquote:Op maandag 16 juli 2012 17:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/player/6579
Deze schijnt ook wel goed te zijn
Een meisje?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:41 schreef Rijst het volgende:
3x raden met wie ik nog nooit gespeeld heb.
Met je vriendinquote:Op maandag 16 juli 2012 17:41 schreef Rijst het volgende:
Dat kunnen zoveel spelers zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 17:41 schreef Rijst het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |