Beter nog: ik kan mijn Bootcamp-partitie benaderen in VMWare voor het lichte werkquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan ook. Voor Bootcamp moet je je MBP/iMac/enz eerst herstarten, dat is kut.
Ik kan nu gewoon opzij swi/ypen en dan zit ik zo in Windows.
Wat houdt dat 'full USB support' in dan? VMWare vraagt mij bij het invoeren van een USB-apparaat heel lief of 'ie 'm in Windows of Mac OS moet mounten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik zweer bij parallels.
Draait zoooo soepel.. Full usb support enzo...
Ik zoek het wel een keer op als ik er een heb. Allebei, thanx.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:50 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Beter nog: ik kan mijn Bootcamp-partitie benaderen in VMWare voor het lichte werk
Voor zware dingen zoals games start ik wel nog gewoon Bootcamp op.
Heb het via Boot camp gedaan. Werkt ook lekker. iMac standaard in Windows laten booten voor Starcraft 2 & LoL.quote:
Ja dat ja, maar ik had met vmware vaak dat aangesloten hardware traag of niet werkte ( ik werk met foutgevoelige hardware )quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:58 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Wat houdt dat 'full USB support' in dan? VMWare vraagt mij bij het invoeren van een USB-apparaat heel lief of 'ie 'm in Windows of Mac OS moet mounten.
Wat wou je d'r anders mee doen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:16 schreef Dimens het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon een Mac om stoer te zijn of zo?
OSx>windows.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Omdat het goed werkt inclusief OS X. Niet om er vervolgens Windows op te draaien.
Maar om nou standaard Windows te laten booten voor een spel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:19 schreef nietzman het volgende:
Als je daadwerkelijk werkt met je machine moet je misschien soms eens compatible zijn. Sitejes onder IE checken, video converten voor bejaarde windows machines, dat soort grappen.
Schoolproject. En Notepad++.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Omdat het goed werkt inclusief OS X. Niet om er vervolgens Windows op te draaien.
Voor een keer oké. Maar om nou Windows standaard te laten booten.quote:
Niet dat het echt te vergelijken isquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor een keer oké. Maar om nou Windows standaard te laten booten.![]()
Gebruikt trouwens Coda als Notepad++ alternatief. Werkt goed.
Ik boot standaard in Mac OS en dat gebruik ik ook 95% van de tijd. Als ik even zin heb om bijvoorbeeld UK Truck Simulator te spelen boot ik even in Windows.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar om nou standaard Windows te laten booten voor een spel.
Dat booten is idd wel een beetjequote:Op woensdag 18 juli 2012 23:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor een keer oké. Maar om nou Windows standaard te laten booten.![]()
Gebruikt trouwens Coda als Notepad++ alternatief. Werkt goed.
Coda kun je best gratis krijgen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat booten is idd wel een beetje, zoals ik al zei kan ik gewoon opzij swipen en dan zit ik in Windows.
Coda kost geld.
Ga jij maar eens een game spelen in VMWare danquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat booten is idd wel een beetje, zoals ik al zei kan ik gewoon opzij swipen en dan zit ik in Windows.
Coda kost geld.
Jeps, ik wel.quote:
Nee, want ik game niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:28 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ga jij maar eens een game spelen in VMWare dan
Nee, we lullen maar wat en toevallig weten we waar het over gaat.quote:
Uiteraard, ik vraag me alleen af waarom jij denkt dat als iemand Windows op zijn Mac gebruikt, hij enkel een Mac heeft om stoer te doen.quote:
Vraag dat eens aan Microsoft-medewerkers met een Mac. Design misschien?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:30 schreef Dimens het volgende:
Het gaat hier om de mensen die een Mac hebben om vervolgens standaard Windows te booten. Waarom heb je dan een Mac? Wat is de meerwaarde dan tegenover een computer waar Windows al standaard op draait?
Windows op je Mac gebruiken kan ik begrijpen. Lees de reactie boven je maar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:30 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Uiteraard, ik vraag me alleen af waarom jij denkt dat als iemand Windows op zijn Mac gebruikt, hij enkel een Mac heeft om stoer te doen.
Van een Windows-fanboy zou ik zo'n reactie verwachten maar van jou valt me dat toch tegen.
Dan vind ik het erg kort door de bocht om te zeggen dat Bootcamp nutteloos is t.o.v. een VM, nietwaar?quote:
Mij niet gezien maar dat kan ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:31 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Vraag dat eens aan Microsoft-medewerkers met een Mac. Design misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |