Dat kunnen wij ook niet ruiken. Als je nou wat duidelijker was...quote:Op maandag 16 juli 2012 14:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
ook dat vinkje werkt niet. ik ben geen zwakzinnige he, dat heb ik allemaal al geprobeerd..
Niet MUAHAHAHAHHAquote:Op maandag 16 juli 2012 16:28 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik heb dus in mijn menubalk een icoontje staan van mijn printer (Samsung Smartpanel) maar die krijg ik er met geen mogelijkheid uit.. hij doet ook echt he-le-maal niks.
Hij staat daar maar gewoon wat lelijk te wezen en ruimte in te nemen, als ik er op klik gebeurt er niks.
Hoe kom ik van dit kutpictogram af? Lijkt wel of 'ie uit Windows XP is weggelopen...
[ afbeelding ]
Later weer proberen. Soms reageren die dingen even niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:28 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik heb dus in mijn menubalk een icoontje staan van mijn printer (Samsung Smartpanel) maar die krijg ik er met geen mogelijkheid uit.. hij doet ook echt he-le-maal niks.
Hij staat daar maar gewoon wat lelijk te wezen en ruimte in te nemen, als ik er op klik gebeurt er niks.
Hoe kom ik van dit kutpictogram af? Lijkt wel of 'ie uit Windows XP is weggelopen...
[ afbeelding ]
Nee, dit speelt al zolang dat ik 'm heb. Maar zodra Mountain Lion uit is doe ik 'n clean install dus dan is 'ie toch wegquote:Op maandag 16 juli 2012 16:35 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Later weer proberen. Soms reageren die dingen even niet.
Btw is dat je macbook of een windows kutding?
Opnieuw installeren om een plaatje van een halve vierkante millimeter weg te halen lijkt me vrij extreem.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:37 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee, dit speelt al zolang dat ik 'm heb. Maar zodra Mountain Lion uit is doe ik 'n clean install dus dan is 'ie toch weg![]()
En dat is mijn MacBook, ja
System Preferences - Users & Groups - Login Items en dan alle Samsung meuk weghalen met het minnetje. Of je dan nog iets moet opstarten elke keer voordat je wilt printen is een ander verhaal.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:28 schreef J.Appleseed het volgende:
[ afbeelding ]
De clean install was ik sowieso al van plan, hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 16:38 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Opnieuw installeren om een plaatje van een halve vierkante millimeter weg te halen lijkt me vrij extreem.
Dit probeer ik eens. Alvast bedanktquote:Op maandag 16 juli 2012 16:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
System Preferences - Users & Groups - Login Items en dan alle Samsung meuk weghalen met het minnetje. Of je dan nog iets moet opstarten elke keer voordat je wilt printen is een ander verhaal.
Zie editquote:Op maandag 16 juli 2012 16:38 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
De clean install was ik sowieso al van plan, hoor
[..]
Dit probeer ik eens. Alvast bedankt
Nee dan installeer ik Smart Panel gewoon niet meer. De gewone printerdrivers geven geen icoontje.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:38 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Opnieuw installeren om een plaatje van een halve vierkante millimeter weg te halen lijkt me vrij extreem.
Maargoed voor mountain lion moet je. Sluit je die printer aan, hoppa weer een nieuw icoontje, vrees ik.
Dan is het ook opgelostquote:Op maandag 16 juli 2012 16:40 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee dan installeer ik Smart Panel gewoon niet meer. De gewone printerdrivers geven geen icoontje.
Dat programma doet geen reet, op Windows kon ik mijn inktstatus zien maar op Mac OS doet 'ie dat niet
Ik denk dezelfde software.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:44 schreef Probability het volgende:
even tussendoor.. heb een printer sx 445 w van epson gekocht maar de printer denkt dat hij een sx 440 is? Zou de verkeerde in de doos zitten!
Ah vandaar, op de printer zelf staat wel dat hij de gene is die op de doos staatquote:
Dan moet het de goede zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 16:47 schreef Probability het volgende:
[..]
Ah vandaar, op de printer zelf staat wel dat hij de gene is die op de doos staat
De cappaciteit of de lading?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:04 schreef Stienn het volgende:
Is het mogelijk dat in coconuBattery de capaciteit binnen 1 week van 92% naar 86% gaat? Daarnaast heb ik ook vaak dat wanneer mijn Mac Book Pro aan het opladen is hij maar tot 98% oplaat.
Misschien heeft hij een rekenfout gemaakt ofzo? Of je hebt de accu steeds uit laten vallen en overlanden etc.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:10 schreef Stienn het volgende:
De cappaciteit staat nu ineens op 86 en vorige week op 92, en de lading op 98% (zegt hij "volledig opgeladen")
Dit bedoel ik. Je hebt hem dus verneukt.quote:
Kan niet... die van mij is al een aantal keren op 9% gekomen.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:22 schreef Stienn het volgende:
Bizar, hij is 1 keer op 9% gekomen en toen heb ik hem weer opgeladen. Dat je daarmee een accu kunt verneuken is wel heel waardeloos.
Best normaal.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:10 schreef Stienn het volgende:
De cappaciteit staat nu ineens op 86 en vorige week op 92, en de lading op 98% (zegt hij "volledig opgeladen")
Dan is er toch ook niets mis? Trek je niet zoveel aan van die cijfertjesquote:Op maandag 16 juli 2012 17:27 schreef Stienn het volgende:
Kan er wel 5/6 uur mee als het gewoon teksverwerken is en internet. Zal de accu eens kalibreren kijken of dat helpt.
Je wilt niet weten wat we hier met twee mensen aan gadgets hebben, dat hek is allang van de dam, sterker nog de dam is doorgebrokenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo begint het. 1 leuke gadget en opeens is het hek van de dam.
Maar al die gadgets zullen de komende tijd, waar mogelijk, worden vervangen door de Apple variant ervan.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat we hier met twee mensen aan gadgets hebben, dat hek is allang van de dam, sterker nog de dam is doorgebroken
Neuh, ik denk niet dat Apple gaat concurreren met mijn ps 3 of Xbox 360, 3ds, vita, Mediaspeler, enz, enzquote:Op maandag 16 juli 2012 21:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar al die gadgets zullen de komende tijd, waar mogelijk, worden vervangen door de Apple variant ervan.
Ik denk dat die Apple TV je mediaspeler heel goed kan vervangenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
Neuh, ik denk niet dat Apple gaat concurreren met mijn ps 3 of Xbox 360, 3ds, vita, Mediaspeler, enz, enz
Heb graag goed spul en dat komt niet alleen bij Apple vandaan
Neuh, Apple tv is niet zo goed met al te exotische formaten die mijn ac Ryan prima aankan.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:34 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik denk dat die Apple TV je mediaspeler heel goed kan vervangen
En de nieuwe Apple tv is nog niet te jailbreakenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef FredVleespet het volgende:
Als je hem jailbreaked wel ja, anders heb je er stuk minder aan
De remote app op je iPad hè?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Jij wilt liever weer knopjes op je tv dan je tv op afstand bedienen?
Dat vind ik gewoon een afstandsbediening, als ik eerlijk ben.quote:
Je bedoelt de Apple TV? Of de Outlook-notificaties?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik zag net dat ene topic, kan je dat ding serieus niet uitzetten?
Waarom zou dat nodig zijn? Een Mac gebruikt in slaapstand al nagenoeg geen energie, wat zou zo'n AppleTV dan nodig hebben?quote:
Whahahaquote:Op maandag 16 juli 2012 23:22 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Waarom zou dat nodig zijn? Een Mac gebruikt in slaapstand al nagenoeg geen energie, wat zou zo'n AppleTV dan nodig hebben?
Een vriend van me heeft vandaag overigens een Alienware computer besteld en Dell moest dus weten wat zijn burgerlijke staat was
En dan maar klagen dat Apple veel persoonlijke info verzamelt. Je locatie lijkt me dan logischer dan je burgerlijke staat.
Nou je krijgt er geen muis bij, dus waarom niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:57 schreef LeNick het volgende:
Ik kon lange tijd niet eens meer met een muis werken (trackpad van MacBook gewend). Voordat ik een iMac ging kopen dacht ik dat ik sowieso wel een trackpad erbij zou kopen, nu (twee weken na aanschaf) zie ik daar echter niet echt het nut meer van in. Voor wat sneltoetsen misschien handig, maar verder?
schijnbaar niet nee, sluimeren, maar dat moet via het menu, op de zapper en het apparaat zelf zit geen uitknopquote:Op maandag 16 juli 2012 22:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik zag net dat ene topic, kan je dat ding serieus niet uitzetten?
Als je de Play/Pause-knop 6 seconden lang inhoudt gaat 'ie ook in sluimermodusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 06:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
schijnbaar niet nee, sluimeren, maar dat moet via het menu, op de zapper en het apparaat zelf zit geen uitknop
epson vroeg ook om mijn burgerlijke staat bij het registreren van mijn printer!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:22 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Waarom zou dat nodig zijn? Een Mac gebruikt in slaapstand al nagenoeg geen energie, wat zou zo'n AppleTV dan nodig hebben?
Een vriend van me heeft vandaag overigens een Alienware computer besteld en Dell moest dus weten wat zijn burgerlijke staat was
En dan maar klagen dat Apple veel persoonlijke info verzamelt. Je locatie lijkt me dan meer nut hebben (zoekopdrachten e.d.) dan je burgerlijke staat.
Nou die 0,21 W verbruik in slaapstand zal je wel arm maken hoor. Dat kost je minstens ¤0,50 per jaar!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 06:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
schijnbaar niet nee, sluimeren, maar dat moet via het menu, op de zapper en het apparaat zelf zit geen uitknop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:08 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nou die 0,21 W verbruik in slaapstand zal je wel arm maken hoor. Dat kost je minstens ¤0,50 per jaar!
http://images.apple.com/e(...)ntal_Report_2012.pdfDie paar centen boeien me niet vond het gewoon vaag dat er geen uitknop opzit, verder nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
Hmm, wat apart. Wie weet is 't hele clubje een samenzweringstheorie tegen single mannen aan het voorbereiden!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:58 schreef Probability het volgende:
[..]
epson vroeg ook om mijn burgerlijke staat bij het registreren van mijn printer!
De meeste producten van Apple hebben geen aan/uit-knop, maar alleen een knop om standby te togglen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
Die paar centen boeien me niet vond het gewoon vaag dat er geen uitknop opzit, verder niets
iPods (op de Touch na) en hun router / NAS ook niet inderdaad, bedenk ik me net.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
De meeste producten van Apple hebben geen aan/uit-knop, maar alleen een knop om standby te togglen.
Ipod shuffle heeft er ook een.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:34 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
iPods (op de Touch na) en hun router / NAS ook niet inderdaad, bedenk ik me net.
Ik denk ook dat de AppleTV een beetje moet fungeren als een routertje voor media.
Gefelicteerd!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:46 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oh
Ik ben trouwens ingeloot voor de bachelor Psychologie aan de Universiteit Maastricht
Bedanktquote:
Omdat het marktaandeel veel kleiner is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:15 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Bedankt
NU.nl - Brussel onderzoekt browserkeuze in Windows
Waarom hoeft dit niet bij Mac OS eigenlijk? Daar krijg je toch ook standaard Safari?
Sounds legit, ja, maar toch wel een beetje krom.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Omdat het marktaandeel veel kleiner is.
Welke van de 3 en ga je er ook een SSD inzetten?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:19 schreef GlobeHouse het volgende:
Windows heeft like 90% van de markt. Dus dat.
Heb btw net een Mac Mini gekocht. Super mooi ding <3
Die van 800 = baasquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Welke van de 3 en ga je er ook een SSD inzetten?
Geen losse videokaart dus? Dat is jammer.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:24 schreef GlobeHouse het volgende:
Gewoon de Mac Mini van 599. Heb het RAM al geupgrade naar 8GB.
SSD komt later, even wat youtube video's checken hoe dat nou precies gaat. Denk dat dat volgende week wordt.
Nee, dat is niet krom. Voor monopolisten gelden andere regels dan normale marktspelers.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:47 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Sounds legit, ja, maar toch wel een beetje krom.
Daar heb je gelijk in, ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, dat is niet krom. Voor monopolisten gelden andere regels dan normale marktspelers.
Bovendien is de integratie van Internet Explorer in Windows veel dieper dan Safari in Mac OS X.
De speakers niet, het ontwerp wel. En dat laatste zorgt juist voor de klankweerkaatsing en dergelijkequote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:00 schreef AppleOcean het volgende:
Geen idee, maar de speakers zijn niet van apple.
Nee, eerder door de vorm.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:07 schreef AppleOcean het volgende:
I know. Komt denk ik doordat hij van aluminium is ofzo?
Nee.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zie net dat Norton ook een virusscanner heeft voor de Mac. Is het aan te raden om dit te hebben?
Ik heb die gratis versie van Sophos gedownload en draaien. Maar hij wil niet updaten, dus 't valt wat tegen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zie net dat Norton ook een virusscanner heeft voor de Mac. Is het aan te raden om dit te hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |