jah maar ik heb nog nooit van de beste man gehoordquote:Op maandag 16 juli 2012 13:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Daar gaat de vraag net over, Ernest
Ik weet ook alleen maar dat hij Ernest is en verder weet ik ook niks van hem hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 13:54 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
jah maar ik heb nog nooit van de beste man gehoord
Nou dan kunnen we wel uitsluiten dat hij in animatie of andere obscure films zitquote:Op maandag 16 juli 2012 13:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik weet ook alleen maar dat hij Ernest is en verder weet ik ook niks van hem hoor
Hij doet een stem in o.a. Toy Story 1 & 2.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:58 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we wel uitsluiten dat hij in animatie of andere obscure films zit
Moet je je animatietoernooi niet iets omhoog posten? Het nomineren schiet nog niet echt op en het topic is niet eens meer op de 1e pagina te zienquote:Op maandag 16 juli 2012 14:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij doet een stem in o.a. Toy Story 1 & 2.
Oh, is dat al begonnen?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Moet je je animatietoernooi niet iets omhoog posten? Het nomineren schiet nog niet echt op en het topic is niet eens meer op de 1e pagina te zien
Ik heb gisteravond alle nominaties tot nu toe verwerkt. Vanavond rond 8-9 uur zie je welke films al meedoen en hoeveel nominaties de andere nog nodig hebben.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Moet je je animatietoernooi niet iets omhoog posten? Het nomineren schiet nog niet echt op en het topic is niet eens meer op de 1e pagina te zien
Heb er een paar keer wat besteld. Vind het jammer, maar was al een maand las ik... dus zo lang ben ik er al niet meer geweestquote:Op maandag 16 juli 2012 21:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik weet het....daar kocht ik altijd Blu-rays.
Als het om alleen Amerikaanse webwinkels gaat?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, wat is dan een goede vervangende winkel? Buiten Amazon.com?
Nou ja, als ik geld hebquote:Op maandag 16 juli 2012 22:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Als het om alleen Amerikaanse webwinkels gaat?
Bij de VS moet je altijd opletten met de douane, dus dat risico is het vaak niet waard.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou ja, als ik geld hebBen ik best gek op bijzondere uitgaves... en die krijg je jammer genoeg bijna alleen buiten NL... Voornamelijk in de VS, in azië. Er zijn wel europese landen die af en toe wat moois hebben, maar NL blijft jammer genoeg achter..
Inddquote:Op maandag 16 juli 2012 22:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat is wel zo lelijk... Duits vertaalde titels...
Ik koop zelf eigenlijk niks uit Duitsland. Vooral uit de UK (Na NL zelf natuurlijkquote:Op maandag 16 juli 2012 22:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Voorlopige afbeelding. Kan dus nog veranderen naar een Duitse titel
De SC gaat weer snellerquote:
Neequote:Op maandag 16 juli 2012 22:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gooi er eens een mooie vraag in over de eerste 'Dirty Harry' film die ik zojuist gezien heb.
Je bent mijn kloon en dan doe je dit niet?quote:
52 Sandsquote:Op maandag 16 juli 2012 23:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je bent mijn kloon en dan doe je dit niet?
Ik moet ze beter africhten, die klonen. De ongehoorzaamheid! Ongehoord!
Of jij niet goed genoeg bent om naar te luisteren.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Enkel bewijs dat je niet genoeg naar mij luistert.
Die deed pijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Of jij niet goed genoeg bent om naar te luisteren.
Ik moet eigenlijk iets hebben waar je zonder CC kan betalenquote:
Is dat niet met veel meer films het geval?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:06 schreef Desunoto het volgende:
Hoe kan Dirty Harry nou een 7.8/10 hebben op IMDb?
Ik vond hem best leuk maar een 7.8? Zijn ze helemaal gek geworden?
je kunt bij de benzinepomp debitcards kopen, dat zijn prepaid creditcards.. best handigquote:Op maandag 16 juli 2012 23:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk iets hebben waar je zonder CC kan betalen
en bij series ook.. Behalve falling skies, dat scoort erg laag voor een serie, maar is wel de enige serie die al renewed is voor s3 na 3 afleveringen in S2 - en het is zo slechtquote:Op maandag 16 juli 2012 23:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat niet met veel meer films het geval?
O, daar heb ik eigenlijk nog nooit naar gekeken...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:09 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
je kunt bij de benzinepomp debitcards kopen, dat zijn prepaid creditcards.. best handig
Ik heb de aflevering van vandaag nog niet gekeken, Is die ook zo slecht? Ik vind het op zich nog wel meevallen. Al is er natuurlijk genoeg dat beter is. Maar ja dat word dan weer stopgezet... (eureka..quote:Op maandag 16 juli 2012 23:10 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
en bij series ook.. Behalve falling skies, dat scoort erg laag voor een serie, maar is wel de enige serie die al renewed is voor s3 na 3 afleveringen in S2 - en het is zo slecht
http://www.zavvi.nlquote:Op maandag 16 juli 2012 23:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk iets hebben waar je zonder CC kan betalen
ik zal er eens een kijkje nemenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:15 schreef Sands het volgende:
[..]
http://www.zavvi.nl
UK uitgaves - gratis verzending naar NL en betalen met Paypal en Ideal
Wat wil je met al die meisjes die die series 10'en geven...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:16 schreef Desunoto het volgende:
De serie True Blood heeft een 8.0 als gemiddelde op IMDb.
Das erg goedkoopquote:Op maandag 16 juli 2012 23:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik had er de Spider-man Trilogy op Blu-ray voor 12 euro
Ow ik kijk ook trouw elke week hoor vind het wel vermakelijk, maar eigenlijk is het wel extreem slechtquote:Op maandag 16 juli 2012 23:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O, daar heb ik eigenlijk nog nooit naar gekeken...
[..]
Ik heb de aflevering van vandaag nog niet gekeken, Is die ook zo slecht? Ik vind het op zich nog wel meevallen. Al is er natuurlijk genoeg dat beter is. Maar ja dat word dan weer stopgezet... (eureka..)
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:21 schreef dyonvbaal het volgende:
Spartacus kijk ik niet... maar ik kijk wel zo'n 20 andere series ofzo![]()
Ik wou dat ik weer eens wat geld had... heb zin om weer eens iets duurs en overbodigs te kopen dat film/stripboeken gerelateerd is
Nou ja zeg, waar zijn The 39 Steps, Rebecca en North by Northwest dan? Dat is toch onbegrijpelijk?quote:Saboteur - PG
Shadow of a Doubt - PG
Rope - PG
Rear Window - PG
The Trouble with Harry - PG
The Man Who Knew Too Much - PG
Vertigo - PG
Psycho - R
The Birds – PG-13
Marnie - PG
Torn Curtain - PG
Topaz – Not Rated
Frenzy – R
Family Plot - PG
Andere studio'squote:Op maandag 16 juli 2012 23:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nou ja zeg, waar zijn The 39 Steps, Rebecca en North by Northwest dan? Dat is toch onbegrijpelijk?
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben nog niet helemaal in to Hitchcock. Al ziet het er wel erg mooi uit. Ik wil eigenlijk zo'n speciale uitgave van Casablanca en van Gone with the wind (voornamelijk van de eerste)
Ik heb de standaard editie, maar voor die NLse ondertitels hoef je het niet te doen...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Die jaook al heb ik al een editie van Casablanca zou ik deze graag willen hebben...
Wel als je niet alleen kijkt. Sowieso is het wel makkelijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Engelstalige films kijk je toch niet met ondertitels...
Oh ik kijk er alleen onbewust na. Ik heb ook van die momenten van...oh hey de ondertiteling staat niet aan.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Hmm... nee ik heb echt een hekel aan films met ondertitels kijken. Ik ben nogal snel afgeleid en al die letters onderin trekken dan elke keer mijn aandacht...
heheh, nee das eerste wat ik doe als ik een film aanzet. Kijken dat hij de goede toonband afspeeld en daarna kijken of de ondertitels uit staanquote:Op maandag 16 juli 2012 23:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh ik kijk er alleen onbewust na. Ik heb ook van die momenten van...oh hey de ondertiteling staat niet aan.
Daarom zet ik ze ook meestal aan.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:40 schreef Desunoto het volgende:
Ik had laatst een film uit 1942(?) gedownload met een aardige kwaliteit, maar ik kon in de eerste vijf minuten al een aantal dingen niet verstaan. Kon geen ondertitels vinden (zelfs geen Engelse!) dus ik heb het er maar bij gelaten... even bewaren om over een maand nog eens een poging te wagen.
Terwijl ik in een andere film uit hetzelfde decennium alles perfect kan verstaan.
Het verschilt ontzettend per film.
Seizoen 1 ja, de giftset > Price: £37.49quote:Op maandag 16 juli 2012 23:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Is dat seizoen 1? En zit er nog meer bij? En het belangrijkste, was de prijs?
quote:
welkom terugquote:
quote:
tsja maar je kunt toch niet zeggen dat het een geweldige serie is/was... Soms was het nog slechter dan Falling skies of de geforceerde grappigheid in stargate atlantis... van onze vriend McKayquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:15 schreef dyonvbaal het volgende:
heheh, die is grappig![]()
Maar toch zonde dat Sci-fi 1 van hun beste series stop heeft gezet... het had nog zolang door kunnen gaan. Helemaal met dit nieuwe einde...
Over smaak valt niet te twisten... Maar t mag van mij wel wat serieuzer.... En diepgaander.. Beide eigenschappen kun je niet toewijzen aan Eureka in mijn optiekquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Nog nooit stargate gekeken, maar ik vond Eureka eigenlijk wel een geweldige serie. De beste van alle series die ik kijk...
Ik vond Eureka's humor zeker leuk (vooral de gortdroge sheriff, wat een baas!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Nog nooit stargate gekeken, maar ik vond Eureka eigenlijk wel een geweldige serie. De beste van alle series die ik kijk...
Op papier klinkt het leuk, maar dat kan bijna alleen uitdraaien op een teleurstelling.. zoals ford boyard vorig jaar.... Vroeger was dat zo tof, maar vorig jaar vond ik t geen reet aan...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Liever zou ik zien dat het Scy-fi channel moeite zou gaan doen om Firefly weer van de grond te krijgen. Al is dat inmiddels natuurlijk godsonmogelijk, met name gezien het succes van Nathan Fillion en de rechten die bij Fox liggen. Maar ach, een mens mag dromen, nietwaar?
Dat klopt helaas. Waarschijnlijk, als het al zou lukken, zou alles heel geforceerd worden. Toch eeuwig zonde dat destijds de serie zo vroeg al gestopt werd. Er had veel, veel meer in gezeten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:28 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Op papier klinkt het leuk, maar dat kan bijna alleen uitdraaien op een teleurstelling.. zoals ford boyard vorig jaar.... Vroeger was dat zo tof, maar vorig jaar vond ik t geen reet aan...
Het lijkt mij pas tof als er een Star trek spin-of over Section 31 komt, daar ligt pas veel potentiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat klopt helaas. Waarschijnlijk, als het al zou lukken, zou alles heel geforceerd worden. Toch eeuwig zonde dat destijds de serie zo vroeg al gestopt werd. Er had veel, veel meer in gezeten.
Sorry, ik ken em niet...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:27 schreef Sands het volgende:
Niemand die The Plague Dogs wil steunen?
[Tournament] Beste animatiefilm - Nominatie Ronde
Star Trek meets X-filesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:32 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Het lijkt mij pas tof als er een Star trek spin-of over Section 31 komt, daar ligt pas veel potentie
Ken ik ook nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Het minder bekende broertje van Watership Down.
Tot wanneer loopt de nominatie? Want ik wil hem wel opsnorren en kijken of ie steun verdient. Watership down is een van mijn favoriete animaties ooit. nl.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Het minder bekende broertje van Watership Down.
Na dat gedrocht van een enterprise kwam er toch helemaal niks meer aan star trek series?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:32 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Het lijkt mij pas tof als er een Star trek spin-of over Section 31 komt, daar ligt pas veel potentie
Dat uitgemolken gedeelte deel ik met je, en dat maakt section 31 juist zo interessant, omdat dat zelfs voor trekkies volledig gehuld is in mystiek, dus dat heeft mijn inziens veel potentiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:39 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Star Trek meets X-files
Section 31 heeft wel potentieel idd. Al vind ik wel dat het bestaande star trek universum uit de series redelijk uitgemolken is. In Voyager zag je op een gegeven moment wel de ideeën opraken.
Tot er 128 films meedoenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Tot wanneer loopt de nominatie? Want ik wil hem wel opsnorren en kijken of ie steun verdient. Watership down is een van mijn favoriete animaties ooit. nl.
Zo'n gedrocht vond ik het niet (al haalde het niet het niveau van TNG of DS9). Met name het derde seizoen vond ik goed, en voor de trekkies zaten er lekker veel verwijzingen of voorbodes in naar de series die zich later afspelen (bv. de ontwikkeling van het Reed- eeh, Red Alert)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Na dat gedrocht van een enterprise kwam er toch helemaal niks meer aan star trek series?
Hoever was je al? Ik heb net ook maar even steun betuigd aan een aantal filmsquote:
70+quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoever was je al? Ik heb net ook maar even steun betuigd aan een aantal films
owh, dan duurt het nog wel evenquote:
Ik denk dat er met al die steun wel weer 20-30 zijn bijgekomen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
owh, dan duurt het nog wel even![]()
hopelijk gaat het nieuwe fmt topic sneller open
403...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:06 schreef RanTheMan het volgende:
past wel mooi bij de huidige vraag:
[ afbeelding ]
?quote:
geen afbeelding... 403 forbiddenquote:
403 - Forbiddenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:11 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
http://www1.skoftenmedia.com/images/picdump/261/16.jpg
Omdat je een vriendin hebt? Of geeft die ook niks op HP?quote:
nee die geeft daar ook niks om, die is meer van the expendables etc..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat je een vriendin hebt? Of geeft die ook niks op HP?
Pico zit tussen de familie van FF he, dus doe maar nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:19 schreef Borizzz het volgende:
Zo. Jullie zijn ook al aardig op de Potter tour
Ik zal nog wel meer vragen in deze richting gaan stellen
? dit volg ik even niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:20 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Pico zit tussen de familie van FF he, dus doe maar niet
dat had ik al verwachtquote:
dank Uquote:
Hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:19 schreef Borizzz het volgende:
Daar worden we al mee overladen...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:19 schreef Borizzz het volgende:
God nee!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:19 schreef Borizzz het volgende:
Huh? Wat?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:43 schreef dyonvbaal het volgende:
bij 4 keer nee, zal die het wel snappen
hollow man?quote:
Sneeuwuil (zag ik net bij K3 en dinges Gaus)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:24 schreef JayHovah het volgende:
Ik wou eigenlijk eerst een Harry Potter vraag stellen....
Dat je het niks vind en daarom niet hoeft te zien is natturlijk prima, maar ik snap nooit zo goed dat mensen dan ook blij zijn dat iets stopt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:13 schreef picodealion het volgende:
Blij dat Eureka eindelijk stopt, met hun flauwe humor, zeer oppervlakkige 'science' en overdreven Amerikaanse preutse moraal. Wat een flutserie.
omdat er dan misschien iets beters voor terug komt??quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat je het niks vind en daarom niet hoeft te zien is natturlijk prima, maar ik snap nooit zo goed dat mensen dan ook blij zijn dat iets stopt.
Bij Sy-fy zou ik mijn adem er niet op inhouden.die hebben de budgetten niet tot hun beschikking om een goede high-concept sci fi neer te zetten. Ik ben wel weer toe aan iets in de richting van een space opera. maar ik zie het op korte termijn niet gebeuren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:47 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
omdat er dan misschien iets beters voor terug komt??
overigens snap ik t ook niet hoor
Of Ocean Wavesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:27 schreef Sands het volgende:
Niemand die The Plague Dogs wil steunen?
[Tournament] Beste animatiefilm - Nominatie Ronde
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:46 schreef Gillingham het volgende:
Sorry jongens. Kwam net binnen en had niet door dat men lamers aan't helpen was.
Ik ookquote:
ik zeg: Balto!quote:
Op het laatste moment het puntje stelen. Doe je vakerquote:
Dat valt best mee....denk ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Op het laatste moment het puntje stelen. Doe je vaker
3 mensen vinden het een Sands-actie. Dat is een reputatie vriendquote:
Ach, die jongen stelt daarentegen altijd leuke vragen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
3 mensen vinden het een Sands-actie. Dat is een reputatie vriend
Ik bedoel er niks mee hoor, het hoort bij het spelletje.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ach, die jongen stelt daarentegen altijd leuke vragen.
Als jij 5 seconden gas geeft, zie ik alleen nog maar stof voor mequote:
Kan altijd beter.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:01 schreef dyonvbaal het volgende:
jullie staan op eenzame hoogtes, waar maken jullie je druk om
pff.. ik ben al blij met mijn 13 puntenquote:
Jezelf altijd richten naar degene die het beter doet, zo kom je vooruit in het levenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:01 schreef dyonvbaal het volgende:
jullie staan op eenzame hoogtes, waar maken jullie je druk om
Ach, ik ben tevreden met wat ik heb. Voorruitgang is niet altijd beter toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jezelf altijd richten naar degene die het beter doet, zo kom je vooruit in het leven
Als je altijd maar onderweg bent kun je moeilijk genieten van de omgeving.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach, ik ben tevreden met wat ik heb. Voorruitgang is niet altijd beter toch?
Vind je? Ik heb een rijdend beroep en ik geniet met volle teugen van mijn omgevingquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:19 schreef Baszh het volgende:
[..]
Als je altijd maar onderweg bent kun je moeilijk genieten van je omgeving.
Lukt me niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jij gaat vast voor de 100 punten deze maand?
Jawel man, dat moet jou makkelijk lukkenquote:
Ditquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:36 schreef dyonvbaal het volgende:
We zijn al over de helft van de maand en hij heeft nog maar52 punten
Gas erop dan!quote:
als die dit tempo aanhoudt komt ie op 94...quote:
En dat is niet dichtbij 100 ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
als die dit tempo aanhoudt komt ie op 94...
Maar ja, dan zijn er maar weinig die punten halen met alleen maar Franse filmvragen...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:51 schreef Baszh het volgende:
Gewoon alleen maar Franse filmvragen dan komt ie er nooit, of alleen animatie dan haalt ie het makkelijk
Hij is toch al geraden?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:00 schreef Robby87 het volgende:
Tja Sands, als je van die obscure vragen stelt kan ik me voorstellen dat je de 100 niet gaat halen deze maand.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:03 schreef Borizzz het volgende:
Zo, ik ga weer even meedoen. 17 punten in te halen
Ik weet niet goed hoe ik die moet interpreterenquote:
Als ik even aanzet, heb ik jouw voorsprong zo teniet gedaanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe ik die moet interpreteren
Geen woorden maar daden!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:14 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Als ik even aanzet, heb ik jouw voorsprong zo teniet gedaan![]()
Ware het niet dat ik niet zoveel tijd heb de komende periode.
Gelijk alweer een excuus...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:14 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Tss ik doe het altijd met weinig tijd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:14 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik niet,ik moet het van kwantiteit, niet kwaliteit hebben.quote:
En hoeveel daarvan waren animatievragen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:00 schreef Sands het volgende:
Van de 4 vragen die ik stelde heeft Baszh er 2, Sam 1 en Dragon 1. Dus dat makkelijk punten toeschuiven valt wel mee.
Wat meer variatie kan inderdaad geen kwaad, snap de lol er niet zo van om alleen maar animatievragen te stellen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan waren animatievragen?
Hint: zit tussen de 3 en 5 in.![]()
Ik had Ran er 10 beloofd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat meer variatie kan inderdaad geen kwaad, snap de lol er niet zo van om alleen maar animatievragen te stellen.
Die Ran, dat is toch wel een baas. Laat anderen namens hem trollenquote:
ik trol mezelf er ook mee... Dramatisch die vragen de laatste tijd....quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die Ran, dat is toch wel een baas. Laat anderen namens hem trollen
Gisteren waren ze goed te doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:19 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik trol mezelf er ook mee... Dramatisch die vragen de laatste tijd....
noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
Rookie mistakequote:Op woensdag 18 juli 2012 15:48 schreef Desunoto het volgende:
Ik moet stoppen met terugbladeren in de FMT.
Kom steeds vragen tegen die ik wel had geweten en dan baal ik dat ik er niet was op het moment dat de vraag gesteld werd.
Meestal in augustus volgens mijquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:16 schreef picodealion het volgende:
Zo, is het al weer bijna tijd voor een FOK! top 100? Ik moet nodig mijn favorieten weer eens her-ordenen en zo'n toernooi is altijd een goede stok achter de deur.
Meestal in juli juist. Paar jaar geleden zelfs in juni.quote:
nein, aber wohl von gehörtquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:10 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben benieuwd: is er iemand die Schulze gets the blues heeft gezien?
Leuk is dat hè, films zijn zo vluchtig en vooral je beleving erbij inderdaad. Gisteren bijv. weer eens E.T. gekeken... blijft gewoon een hele speciale film, ongeacht hoe oud je bentquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:02 schreef JayHovah het volgende:
Grappig hoe je perspectief van / over films kan veranderen in de loop van de jaren. Toen Forrest Gump in 1994 uitkwam was ik 12 en had em in de bioscoop gezien. Daarna op video gekocht en hem een paar keer gekeken, omdat ik hem zo goed vond. Vandaag heb ik hem na minstens 12 jaar weer eens gezien, en dan zie je een hoop meer en snap je veeeeeeeel meer doordat je nu wel de kennis van de Amerikaanse historie heb. Zo beleef je zo'n film toch heel anders...
Ik had dat toen ik Alien na 10 jaar weer eens zag. Ik dacht me altijd veel meer gore te herinneren. Dat heb ik bij meer horrorfilms: in mijn herinnering waren ze veel heftiger.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Leuk is dat hè, films zijn zo vluchtig en vooral je beleving erbij inderdaad. Gisteren bijv. weer eens E.T. gekeken... blijft gewoon een hele speciale film, ongeacht hoe oud je bent.
Forrest Gump is daar ook een goed voorbeeld van. Maar hoe verschilt je beleving nu bij deze film? Wordt hij er juist beter of slechter door?
Juist beter! Klein voorbeeld; Forrest is in het Witte Huis bij president John F. Kennedy, moet plassen en gaat daar naar de wc. Naast de wastafel staat een gesigneerde foto van Marlyn Monroe. Ik denk dat ik dat detail vroeger nooit had opgemerkt en de historie hiervan niet had erkendquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Leuk is dat hè, films zijn zo vluchtig en vooral je beleving erbij inderdaad. Gisteren bijv. weer eens E.T. gekeken... blijft gewoon een hele speciale film, ongeacht hoe oud je bent.
Forrest Gump is daar ook een goed voorbeeld van. Maar hoe verschilt je beleving nu bij deze film? Wordt hij er juist beter of slechter door?
Grapjas.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef DragonFodder het volgende:
Manhattan
Annie hall
Everything you ever wanted to know about sex but were afraid to ask
Ik zat echt niet op te letten, honest mistakequote:
Welke lijst doe daar meer eer aan jouw inziens Gil?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef Gillingham het volgende:
Vind de oscars daar niet sterk in. (Nou ja, waarin wel?)
Goede vraag Rob. Ik heb eens een persoonlijke lijst gezien van een filmliefhebber die ik heel aardig vond. Ik zal eens kijken of ik 'm snel kan vinden, maar dat zal niet meevallen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Welke lijst doe daar meer eer aan jouw inziens Gil?
Tof, kijk er naar uitquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:35 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Goede vraag Rob. Ik heb eens een persoonlijke lijst gezien van een filmliefhebber die ik heel aardig vond. Ik zal eens kijken of ik 'm snel kan vinden, maar dat zal niet meevallen.
zijn eigenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Welke lijst doe daar meer eer aan jouw inziens Gil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
Das dan weer niet zo handigquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:02 schreef Gillingham het volgende:
Ai, ik kan 'm niet vinden.
Dan maar Ran's suggestie. Het is een hele lijst geworden. Op alfabetische volgorde:Top, bedankt! Zie dat er een aantal Tarkovsky's tussenzitten. Zo jammer dat daar geen goede kwaliteit op het net van te vinden isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb van die hele lijst maar 15 gezienquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Top, bedankt! Zie dat er een aantal Tarkovsky's tussenzitten. Zo jammer dat daar geen goede kwaliteit op het net van te vinden is
Ik 22quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:05 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik heb van die hele lijst maar 15 geziendat verklaart veel
Het is wel de moeite waard om daar een DVD/Blu-ray van te kopen hoor. Het liefst zou ik ze op het grote scherm zien, maar dat is helaas nog niet gelukt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Top, bedankt! Zie dat er een aantal Tarkovsky's tussenzitten. Zo jammer dat daar geen goede kwaliteit op het net van te vinden is
Maar goed dan dat ik de lijst niet korter heb gemaakt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:05 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik heb van die hele lijst maar 15 geziendat verklaart veel
Ja, klopt ik heb er een aantal in huis liggen. Zo ben ik nu twee keer begonnen aan Offret, en ben ik ook bekend met het werk van Nykvist. Alleen het religieuze hakt er zó ontiegelijk hard in... ik wil hem ooit wel helemaal zien maar misschien ben ik er nu nog niet klaar voor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:07 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Het is wel de moeite waard om daar een DVD/Blu-ray van te kopen hoor. Het liefst zou ik ze op het grote scherm zien, maar dat is helaas nog niet gelukt.
Kan me daar wel iets bij voorstellen. Maar specifiek het religieuze hakt er hard in? Dat het allemaal wat zwaar is, is op zich niet zo erg?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, klopt ik heb er een aantal in huis liggen. Zo ben ik nu twee keer begonnen aan Offret, en ben ik ook bekend met het werk van Nykvist. Alleen het religieuze hakt er zó ontiegelijk hard in... ik wil hem ooit wel helemaal zien maar misschien ben ik er nu nog niet klaar voor.
Ik kan genieten van de fotografie, alleen stoor ik me aan het feit dat ik het gevoel heb dat Tarkovsky mij forceert om een bepaald gedachtegoed eigen te maken, net als Cronenberg laatst weer met zijn Cosmopolis waarin je zijn dialogen zult moeten doorgronden, alleen dan nog besprenkeld met een religeusgehalte van heb ik jou daar... Fanny och Alexander vond ik erg bijzonder, helaas niet helemaal afgekeken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:12 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Kan me daar wel iets bij voorstellen. Maar specifiek het religieuze hakt er hard in? Dat het allemaal wat zwaar is, is op zich niet zo erg?
Fanny och Alexander vond ik niet zo zwaar, maar die is wel lang (lange versie kijken!).
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:02 schreef Desunoto het volgende:
Zo mooi als het antwoord zo dichtbij ligt en dat het dan toch nog even duurt.
Zo'n klein plaatje, dat ziet toch niemand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gifjes zijn irritant.![]()
Zijn die 10 animatievragen nou nog niet klaar![]()
Dit is de laatste.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo'n klein plaatje, dat ziet toch niemand?
En gifjes zijn irritant.![]()
Zijn die 10 animatievragen nou nog niet klaar
Hoezo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:31 schreef DragonFodder het volgende:
god o god, waar haal je ze vandaan?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:50 schreef DragonFodder het volgende:
Waarom? WAAROM? waarom moest ik zo nodig Batman and Robin kijken?! Geloofde ik niet dat het écht zo slecht was? Heb ik stiekum zó'n hekel aan mezelf? Wat bezielde me?! Ongeloofelijk dat iemand zo'n film heeft durven afleveren! Wat een drek! Echt niks aan deze film werkt, zelfs het bedoelde camp-stijltje slaat de plank compleet mis. Tenenkrommende dialogen, acteerwerk om van te huilen en special effects die zelfs in die tijd compleet achterhaald waren. Het zegt wat als Arnold Schwarzenegger een scenesteler is! Ongeloofelijk, ongeloofelijk, ongeloofelijk. Ik heb een douche nodig. Een een staalborstel.
Nu wil ik hem ook kijken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:50 schreef DragonFodder het volgende:
Waarom? WAAROM? waarom moest ik zo nodig Batman and Robin kijken?! Geloofde ik niet dat het écht zo slecht was? Heb ik stiekum zó'n hekel aan mezelf? Wat bezielde me?! Ongeloofelijk dat iemand zo'n film heeft durven afleveren! Wat een drek! Echt niks aan deze film werkt, zelfs het bedoelde camp-stijltje slaat de plank compleet mis. Tenenkrommende dialogen, acteerwerk om van te huilen en special effects die zelfs in die tijd compleet achterhaald waren. Het zegt wat als Arnold Schwarzenegger een scenesteler is! Ongeloofelijk, ongeloofelijk, ongeloofelijk. Ik heb een douche nodig. Een een staalborstel.
serieus, niet doen. Je... verandert... door deze film.quote:
Dat klinkt wel aanlokkelijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:50 schreef DragonFodder het volgende:
Het zegt wat als Arnold Schwarzenegger een scenesteler is!
Ben maar blij dat Nolan die rotzooi nu wegpoetst.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:57 schreef DragonFodder het volgende:
What have i done? Excuus, lieve mede FMT'ers, als jullie je aangetrokken voelen tot deze film als vliegen naar vliegpapier. Tuurlijk, het ruikt zoet, maar het zal je ondergang zijn! Ach en wee....
niets kan slechter zijn dan die ene dino film die hornage na een scouting mars gezien heeft....quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:57 schreef DragonFodder het volgende:
What have i done? Excuus, lieve mede FMT'ers, als jullie je aangetrokken voelen tot deze film als vliegen naar vliegpapier. Tuurlijk, het ruikt zoet, maar het zal je ondergang zijn! Ach en wee....
De Burton films zijn dan weer wel goed.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:59 schreef DragonFodder het volgende:
geloof me, je krijgt alleen maar meer respect voor de recente trilogie
Ik ga nu slapen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:02 schreef DragonFodder het volgende:
ga mijn vraag eens beantwoorden sands, dan kan ik de douche in
stel dan ook een normale vraag...quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:02 schreef DragonFodder het volgende:
ga mijn vraag eens beantwoorden sands, dan kan ik de douche in
een nieuwe twilight film (y)quote:
en dat uberslechte a clockwork orange...quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
dat is denk ik nog beter uit te houden dan een recente Godard
Ik heb niet zulke positieve dingen gelezen over zijn recente films.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
dat is denk ik nog beter uit te houden dan een recente Godard
je houdt niet van glitters???quote:
Het komt allemaal door die glitters inderdaad. Zonder die glitters zouden het geweldige films zijn. Stomme glitters.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:23 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
en dat uberslechte a clockwork orange...
quote:
Excelquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:17 schreef Robby87 het volgende:
Weet iemand of er een site is waar je een, laten we zeggen top 100, lijst kunt samenstellen van films? Via ICM kun je wel films als favorite aanvinken, maar het sorteren is nogal omslachtig, vooral bij 100 films dus. Ik ken wel flickchart, maar dat vind ik niet relaxed werken. Ik heb nu gewoon 100 films die ik wil sorteren, iemand een ideetje?
Ik dacht hetzelfdequote:
In excel is het ook heel, heel makkelijk hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:21 schreef Robby87 het volgende:
Ik ben niet zo thuis in Excel, eens naar rateyourmusic kijken.
Je kan toch van ICM je lijst exporten naar Excel?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
In excel is het ook heel, heel makkelijk hoor
Daarvoor moet je toch betalend lid zijn?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Je kan toch van ICM je lijst exporten naar Excel?
Dat ben ik ook.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Daarvoor moet je toch betalend lid zijn?
Ja moet je voor betalen, maar ik doe dat ook nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:12 schreef Desunoto het volgende:
Ik gebruik sinds kort dus ook die website, maar ik ga er niet voor betalen.
Ik heb wel 450 checks, dat is toch fantastisch.![]()
Oké, 453.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:02 schreef Desunoto het volgende:
Zo mooi als het antwoord zo dichtbij ligt en dat het dan toch nog even duurt.
Uit welke film komt dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Weet het al, Gilda.
What's it going to be then, eh?
Hij zat ook in de zaal, helemaal achterin:quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:40 schreef Gillingham het volgende:
In dat stukje is ze wel om op te eten.
In Gilda ja?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hij zat ook in de zaal, helemaal achterin:
[ afbeelding ]
En een webserie die ervoor in de plaats komt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:14 schreef Desunoto het volgende:
As a result, the following movie entries disappeared:
Bonnie and Clyde (1967) at #50 in Action
Nou ja, zeg.
Geen award voor Film-noir?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:17 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb alleen nog maar een Most Checked (Bronze) trofee.
Gelijkwaardig aan een "lintje voor het meedoen".
Niet eens.quote:
Het wordt eens tijd dat er wat meer Tarkovsky's op blu-ray komenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:19 schreef Robby87 het volgende:
Gillingham:
Tarkovsky collection
Dit ziet er wel nice uit... hmzz
*trommelt met vingers*
Er staat toch een prima versie op het piratenschip?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:35 schreef Desunoto het volgende:
Ik wil nu The Return of Frank James zien, geregisseerd door Fritz Lang met o.a. Henry Fonda en Gene Tierney. Met zulke grote namen zou je toch verwachten dat je makkelijk aan een goede/redelijke download kan komen. Nou, nee dus.
Zo, dat is een mooie aanbieding!quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:19 schreef Robby87 het volgende:
Gillingham:
Tarkovsky collection
Dit ziet er wel nice uit... hmzz
*trommelt met vingers*
Net besteldquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:46 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Zo, dat is een mooie aanbieding!
Als ik er niet al twee van had, had ik er waarschijnlijk heel serieus over nagedacht om die box aan te schaffen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |