jah maar ik heb nog nooit van de beste man gehoordquote:Op maandag 16 juli 2012 13:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Daar gaat de vraag net over, Ernest
Ik weet ook alleen maar dat hij Ernest is en verder weet ik ook niks van hem hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 13:54 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
jah maar ik heb nog nooit van de beste man gehoord
Nou dan kunnen we wel uitsluiten dat hij in animatie of andere obscure films zitquote:Op maandag 16 juli 2012 13:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik weet ook alleen maar dat hij Ernest is en verder weet ik ook niks van hem hoor
Hij doet een stem in o.a. Toy Story 1 & 2.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:58 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we wel uitsluiten dat hij in animatie of andere obscure films zit
Moet je je animatietoernooi niet iets omhoog posten? Het nomineren schiet nog niet echt op en het topic is niet eens meer op de 1e pagina te zienquote:Op maandag 16 juli 2012 14:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij doet een stem in o.a. Toy Story 1 & 2.
Oh, is dat al begonnen?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Moet je je animatietoernooi niet iets omhoog posten? Het nomineren schiet nog niet echt op en het topic is niet eens meer op de 1e pagina te zien
Ik heb gisteravond alle nominaties tot nu toe verwerkt. Vanavond rond 8-9 uur zie je welke films al meedoen en hoeveel nominaties de andere nog nodig hebben.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Moet je je animatietoernooi niet iets omhoog posten? Het nomineren schiet nog niet echt op en het topic is niet eens meer op de 1e pagina te zien
Heb er een paar keer wat besteld. Vind het jammer, maar was al een maand las ik... dus zo lang ben ik er al niet meer geweestquote:Op maandag 16 juli 2012 21:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik weet het....daar kocht ik altijd Blu-rays.
Als het om alleen Amerikaanse webwinkels gaat?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, wat is dan een goede vervangende winkel? Buiten Amazon.com?
Nou ja, als ik geld hebquote:Op maandag 16 juli 2012 22:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Als het om alleen Amerikaanse webwinkels gaat?
Bij de VS moet je altijd opletten met de douane, dus dat risico is het vaak niet waard.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou ja, als ik geld hebBen ik best gek op bijzondere uitgaves... en die krijg je jammer genoeg bijna alleen buiten NL... Voornamelijk in de VS, in azië. Er zijn wel europese landen die af en toe wat moois hebben, maar NL blijft jammer genoeg achter..
Inddquote:Op maandag 16 juli 2012 22:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat is wel zo lelijk... Duits vertaalde titels...
Ik koop zelf eigenlijk niks uit Duitsland. Vooral uit de UK (Na NL zelf natuurlijkquote:Op maandag 16 juli 2012 22:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Voorlopige afbeelding. Kan dus nog veranderen naar een Duitse titel
De SC gaat weer snellerquote:
Neequote:Op maandag 16 juli 2012 22:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gooi er eens een mooie vraag in over de eerste 'Dirty Harry' film die ik zojuist gezien heb.
Je bent mijn kloon en dan doe je dit niet?quote:
52 Sandsquote:Op maandag 16 juli 2012 23:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je bent mijn kloon en dan doe je dit niet?
Ik moet ze beter africhten, die klonen. De ongehoorzaamheid! Ongehoord!
Of jij niet goed genoeg bent om naar te luisteren.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Enkel bewijs dat je niet genoeg naar mij luistert.
Die deed pijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Of jij niet goed genoeg bent om naar te luisteren.
Ik moet eigenlijk iets hebben waar je zonder CC kan betalenquote:
Is dat niet met veel meer films het geval?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:06 schreef Desunoto het volgende:
Hoe kan Dirty Harry nou een 7.8/10 hebben op IMDb?
Ik vond hem best leuk maar een 7.8? Zijn ze helemaal gek geworden?
je kunt bij de benzinepomp debitcards kopen, dat zijn prepaid creditcards.. best handigquote:Op maandag 16 juli 2012 23:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk iets hebben waar je zonder CC kan betalen
en bij series ook.. Behalve falling skies, dat scoort erg laag voor een serie, maar is wel de enige serie die al renewed is voor s3 na 3 afleveringen in S2 - en het is zo slechtquote:Op maandag 16 juli 2012 23:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat niet met veel meer films het geval?
O, daar heb ik eigenlijk nog nooit naar gekeken...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:09 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
je kunt bij de benzinepomp debitcards kopen, dat zijn prepaid creditcards.. best handig
Ik heb de aflevering van vandaag nog niet gekeken, Is die ook zo slecht? Ik vind het op zich nog wel meevallen. Al is er natuurlijk genoeg dat beter is. Maar ja dat word dan weer stopgezet... (eureka..quote:Op maandag 16 juli 2012 23:10 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
en bij series ook.. Behalve falling skies, dat scoort erg laag voor een serie, maar is wel de enige serie die al renewed is voor s3 na 3 afleveringen in S2 - en het is zo slecht
http://www.zavvi.nlquote:Op maandag 16 juli 2012 23:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk iets hebben waar je zonder CC kan betalen
ik zal er eens een kijkje nemenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:15 schreef Sands het volgende:
[..]
http://www.zavvi.nl
UK uitgaves - gratis verzending naar NL en betalen met Paypal en Ideal
Wat wil je met al die meisjes die die series 10'en geven...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:16 schreef Desunoto het volgende:
De serie True Blood heeft een 8.0 als gemiddelde op IMDb.
Das erg goedkoopquote:Op maandag 16 juli 2012 23:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik had er de Spider-man Trilogy op Blu-ray voor 12 euro
Ow ik kijk ook trouw elke week hoor vind het wel vermakelijk, maar eigenlijk is het wel extreem slechtquote:Op maandag 16 juli 2012 23:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O, daar heb ik eigenlijk nog nooit naar gekeken...
[..]
Ik heb de aflevering van vandaag nog niet gekeken, Is die ook zo slecht? Ik vind het op zich nog wel meevallen. Al is er natuurlijk genoeg dat beter is. Maar ja dat word dan weer stopgezet... (eureka..)
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:21 schreef dyonvbaal het volgende:
Spartacus kijk ik niet... maar ik kijk wel zo'n 20 andere series ofzo![]()
Ik wou dat ik weer eens wat geld had... heb zin om weer eens iets duurs en overbodigs te kopen dat film/stripboeken gerelateerd is
Nou ja zeg, waar zijn The 39 Steps, Rebecca en North by Northwest dan? Dat is toch onbegrijpelijk?quote:Saboteur - PG
Shadow of a Doubt - PG
Rope - PG
Rear Window - PG
The Trouble with Harry - PG
The Man Who Knew Too Much - PG
Vertigo - PG
Psycho - R
The Birds – PG-13
Marnie - PG
Torn Curtain - PG
Topaz – Not Rated
Frenzy – R
Family Plot - PG
Andere studio'squote:Op maandag 16 juli 2012 23:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nou ja zeg, waar zijn The 39 Steps, Rebecca en North by Northwest dan? Dat is toch onbegrijpelijk?
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben nog niet helemaal in to Hitchcock. Al ziet het er wel erg mooi uit. Ik wil eigenlijk zo'n speciale uitgave van Casablanca en van Gone with the wind (voornamelijk van de eerste)
Ik heb de standaard editie, maar voor die NLse ondertitels hoef je het niet te doen...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Die jaook al heb ik al een editie van Casablanca zou ik deze graag willen hebben...
Wel als je niet alleen kijkt. Sowieso is het wel makkelijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Engelstalige films kijk je toch niet met ondertitels...
Oh ik kijk er alleen onbewust na. Ik heb ook van die momenten van...oh hey de ondertiteling staat niet aan.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Hmm... nee ik heb echt een hekel aan films met ondertitels kijken. Ik ben nogal snel afgeleid en al die letters onderin trekken dan elke keer mijn aandacht...
heheh, nee das eerste wat ik doe als ik een film aanzet. Kijken dat hij de goede toonband afspeeld en daarna kijken of de ondertitels uit staanquote:Op maandag 16 juli 2012 23:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh ik kijk er alleen onbewust na. Ik heb ook van die momenten van...oh hey de ondertiteling staat niet aan.
Daarom zet ik ze ook meestal aan.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:40 schreef Desunoto het volgende:
Ik had laatst een film uit 1942(?) gedownload met een aardige kwaliteit, maar ik kon in de eerste vijf minuten al een aantal dingen niet verstaan. Kon geen ondertitels vinden (zelfs geen Engelse!) dus ik heb het er maar bij gelaten... even bewaren om over een maand nog eens een poging te wagen.
Terwijl ik in een andere film uit hetzelfde decennium alles perfect kan verstaan.
Het verschilt ontzettend per film.
Seizoen 1 ja, de giftset > Price: £37.49quote:Op maandag 16 juli 2012 23:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Is dat seizoen 1? En zit er nog meer bij? En het belangrijkste, was de prijs?
quote:
welkom terugquote:
quote:
tsja maar je kunt toch niet zeggen dat het een geweldige serie is/was... Soms was het nog slechter dan Falling skies of de geforceerde grappigheid in stargate atlantis... van onze vriend McKayquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:15 schreef dyonvbaal het volgende:
heheh, die is grappig![]()
Maar toch zonde dat Sci-fi 1 van hun beste series stop heeft gezet... het had nog zolang door kunnen gaan. Helemaal met dit nieuwe einde...
Over smaak valt niet te twisten... Maar t mag van mij wel wat serieuzer.... En diepgaander.. Beide eigenschappen kun je niet toewijzen aan Eureka in mijn optiekquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Nog nooit stargate gekeken, maar ik vond Eureka eigenlijk wel een geweldige serie. De beste van alle series die ik kijk...
Ik vond Eureka's humor zeker leuk (vooral de gortdroge sheriff, wat een baas!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Nog nooit stargate gekeken, maar ik vond Eureka eigenlijk wel een geweldige serie. De beste van alle series die ik kijk...
Op papier klinkt het leuk, maar dat kan bijna alleen uitdraaien op een teleurstelling.. zoals ford boyard vorig jaar.... Vroeger was dat zo tof, maar vorig jaar vond ik t geen reet aan...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Liever zou ik zien dat het Scy-fi channel moeite zou gaan doen om Firefly weer van de grond te krijgen. Al is dat inmiddels natuurlijk godsonmogelijk, met name gezien het succes van Nathan Fillion en de rechten die bij Fox liggen. Maar ach, een mens mag dromen, nietwaar?
Dat klopt helaas. Waarschijnlijk, als het al zou lukken, zou alles heel geforceerd worden. Toch eeuwig zonde dat destijds de serie zo vroeg al gestopt werd. Er had veel, veel meer in gezeten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:28 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Op papier klinkt het leuk, maar dat kan bijna alleen uitdraaien op een teleurstelling.. zoals ford boyard vorig jaar.... Vroeger was dat zo tof, maar vorig jaar vond ik t geen reet aan...
Het lijkt mij pas tof als er een Star trek spin-of over Section 31 komt, daar ligt pas veel potentiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat klopt helaas. Waarschijnlijk, als het al zou lukken, zou alles heel geforceerd worden. Toch eeuwig zonde dat destijds de serie zo vroeg al gestopt werd. Er had veel, veel meer in gezeten.
Sorry, ik ken em niet...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:27 schreef Sands het volgende:
Niemand die The Plague Dogs wil steunen?
[Tournament] Beste animatiefilm - Nominatie Ronde
Star Trek meets X-filesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:32 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Het lijkt mij pas tof als er een Star trek spin-of over Section 31 komt, daar ligt pas veel potentie
Ken ik ook nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Het minder bekende broertje van Watership Down.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |