Verder zoeken dan maar.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:31 schreef BigLady het volgende:
Heeft ze al hoor, maar helpt niet echt.. komen niet echt met goede hulp haha
Naar de psych ermee. Smerige ziekte, ik vind boulimia nog ranziger dan anorexia.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:20 schreef BigLady het volgende:
Kent iemand het gevoel dat je onwijze eetdrang heb?
Het gaat dan voornamelijk om heel veel voedsel binnen 5 minuten opeten.
Dit kan bijvoorbeeld 3 pannekoeken, 4 boterhammen en een liter vla zijn.
Of zak chips en een pak koek en een stuk kaas.
Je eet dan zoveel op binnen een paar minuten, en daarna voel je je rot en schuldig.
Je proeft het eten niet eens, het gaat puur om het wegeten/eetdrang.
Iemand hiermee bekend, en iemand tips? (serieus aub.)
Mijn vriendin lijdt aan boulimia en braakt alles uit na zo'n vreetbui.
Zij wilt heel graag stoppen met braken, maar voordat zij kan stoppen met braken moet zij eerst leren omgaan met die vreetbuien en ik wil haar daar heel erg graag bij helpen.
THANKS!
Maakt niet uit...teveel eten is teveel eten .quote:Op maandag 16 juli 2012 12:33 schreef Jahr00n het volgende:
Zorgen dat alleen gezond voedsel aanwezig is.
Verleiding is een stuk kleiner lijkt me.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Maakt niet uit...teveel eten is teveel eten .
Denk het niet, het is gewoon de drang om alles te eten wat eetbaar is en in huis is, of dat nou gezonde voeding is of niet is een tweede. Wat wellicht wel zou kunnen helpen is gewoon geen grote voorraad in huis te hebben zodat je er in ieder geval meer moeite voor moet doen om eten te krijgen op zo'n moment en je tijd hebt om erover na te denken wat je aan het doen bent.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Verleiding is een stuk kleiner lijkt me.
Dat lijkt me het beste advies.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:21 schreef trovey het volgende:
Ik denk dat ze beter professionele hulp kan zoeken in deze.
en waarom is dat grappig?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:31 schreef BigLady het volgende:
Heeft ze al hoor, maar helpt niet echt.. komen niet echt met goede hulp haha
In dezen.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:21 schreef trovey het volgende:
Ik denk dat ze beter professionele hulp kan zoeken in deze.
Je lacht er om.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:02 schreef BigLady het volgende:
hoezo ben ik een smerig wijf? dat meisje en ik proberen elkaar juist te helpen.. zitten samen in behandeling hoor? je wilt niet weten hoe moeilijk zo''n stoornis is en je niet de juiste hulp krijgt en al jaren bezig bent!
Omdat je altijd maar een deel uitkotst.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:31 schreef Luxuria het volgende:
Wat ik niet snap he.. Dat mensen met boulimia niet veel dunner worden maar voornamelijk op gewicht blijven.
Hoe kan dit? Ze krijgen lijkt me toch te weinig eten binnen als ze het weer uitkotsen?
Ohja, dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:16 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Omdat je altijd maar een deel uitkotst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |