SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)FUT EK Poule
Link http://www.ek.nl/pools/FOKFIFAFUTBAZENEKPOULE
PM/DM StijnDa voor het wachtwoord
Inleg is 10k, voor PS3 over te maken naar Toefjes Fuszy, xbox naar StijnDa
De winnaar haalt 75% uit de pot, de 2e verdient 25%.
Als je nog geen coins hebt overgemaakt voor de start van het EK speel je niet mee voor de pot.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zo zitten we op de zaak ook. Over de zaadvragende oogjes van blonde, de knappe brunette met borsten en die 3e die er zo vaag op staat dat daar ook de nodige fantasieen over zijn. Dit is gewoon de meest complete, beste foto ooit gemaakt
zelfdequote:
Hou opquote:Op maandag 16 juli 2012 12:38 schreef Vijf_voor het volgende:
vraag of hij de handicap voor jouw account kan uitzetten
Goede suggestie, zou ik serieus doen Rijst.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:39 schreef Thorb het volgende:
Ik zou EA informeren dat er iemand werkt die misbruik maakt van zijn positie.
Ik heb een Engelse of Liverpool LB nodig om Gerrard 9 chem te gevenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Makkelijk, Taiwo, Clichy, Enrique, Gibbs > Cole
twitter:rijstball_fifa twitterde op maandag 16-07-2012 om 12:35:56@EASPORTSFIFA http://t.co/wAPZ8Vlu reageer retweet
twitter:rijstball_fifa twitterde op maandag 16-07-2012 om 12:36:28@EASPORTSFIFA http://t.co/KUhIQ8rK reageer retweet
Baines is ook nog wel een leuke speler dan, anders Gibbs of Enriquequote:Op maandag 16 juli 2012 12:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik heb een Engelse of Liverpool LB nodig om Gerrard 9 chem te geven![]()
Cole is kut ja.
Dat hij zich uitgeeft voor medewerker EA, en hij nu problemen gaat krijgen. En het bekende: REPORTEDquote:
reported to easportsfifa, hope you get banned. get a life scammer.quote:
Het is niet lucratief om hem voor 4,3 miljoen te halen maar Sulejmani voor 16 miljoen welquote:Op maandag 16 juli 2012 10:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://ajax1.nl/archief/d(...)ajax-niet-lucratief/
goeie!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is niet lucratief om hem voor 4,3 miljoen te halen maar Sulejmani voor 16 miljoen wel
Ja, kut formatie!quote:
Als je zo speelt als Mathijs is het wel leuk jaquote:Op maandag 16 juli 2012 13:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ja![]()
Misschien eens proberen, weet het niet zeker!!!!!!!
Die deed de laatste keer niet alleen 1-2 abuse maar ook crossquote:Op maandag 16 juli 2012 13:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je zo speelt als Mathijs is het wel leuk ja
Dan kan je het beste 4-4-2quote:Op maandag 16 juli 2012 13:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die deed de laatste keer niet alleen 1-2 abuse maar ook cross
Ik had het over Mathijs hequote:Op maandag 16 juli 2012 13:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan kan je het beste 4-4-2
Ik ga Rogerio Ceni eens een kans gevenwel maar 13 longshots en 15 finishing
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:04 schreef vandermar het volgende:
Gna gna gna,
ik tweette net dit:
[ afbeelding ]
Beginnen alle ajacieden weer te jankenprachtig
Gna gna gna,
ik tweette net dit:
[ afbeelding ]
Gna gna gna,
ik tweette net dit:
[ afbeelding ]
Heb jij Bergougnoux dan? Hij is 0 weight en ik heb hem maar voor de rest zijn er niet zoveel die hem hebben. Best goede stats ookquote:Op maandag 16 juli 2012 01:34 schreef GuRBuH het volgende:
Toch maar Flamini met 2* skill ipv die Bergougnoux kneus.
Pssssst, je loopt een topic achterquote:Op maandag 16 juli 2012 13:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb jij Bergougnoux dan? Hij is 0 weight en ik heb hem maar voor de rest zijn er niet zoveel die hem hebben. Best goede stats ook
10Kquote:Op maandag 16 juli 2012 13:09 schreef fetss het volgende:
Wie helpt mij van mijn TOTY vertonghen 4-1-2-1-2 af? (xbox)
Lekker weer man, 17 graden en bewolkt volgende weekquote:Op maandag 16 juli 2012 13:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pssssst, je loopt een topic achter
Weer de hele dag regen
Volgende week wordt het goed weer zeggen ze maar dat zal wel weer tegenvallen
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker weer man, 17 graden en bewolkt volgende week
Nou en, ik moest het even zeggenquote:
That's not what Buienradar saysquote:
Je moet de attribute kaartjes houden en de rest discardenquote:Op maandag 16 juli 2012 13:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Eens kijken naar die Bronze pack method.
Wat moet ik houden en wat discarden?
Sowieso Squad Fitness houden, dat weet ik wel
alle attribute kaarten discarden. Speler met weinig kwaliteiten (non shiney) discarden, of opslaan in je club (voor het geval er een toernooi komt a la Russische competitie). Blessure kaarten, contracten, shiney spelers, non shiney spelers met een leuke formatie en +70 pace, fitness kaarten, team morale kaarten.. kun je allemaal verkopen.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Eens kijken naar die Bronze pack method.
Wat moet ik houden en wat discarden?
Sowieso Squad Fitness houden, dat weet ik wel
Bedankt!quote:Op maandag 16 juli 2012 13:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
alle attribute kaarten discarden. Speler met weinig kwaliteiten (non shiney) discarden, of opslaan in je club (voor het geval er een toernooi komt a la Russische competitie). Blessure kaarten, contracten, shiney spelers, non shiney spelers met een leuke formatie en +70 pace, fitness kaarten, team morale kaarten.. kun je allemaal verkopen.
Veel slechte non-shineys gaan ook gewoon weg voor 150 coins BIN. Gewoon alle spelers op de TP gooien.quote:
Engels/BPL/andere grote competitie =TPquote:Op maandag 16 juli 2012 13:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gewoon lage rating en/of enige speciale stats = TP
Ja, Koreanen met middelmatige rating en lage pace knikker ik eruitquote:
Neuh, wist niet dat ie 0 weight was. Gewoon in futhead gevonden,,,quote:Op maandag 16 juli 2012 13:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb jij Bergougnoux dan? Hij is 0 weight en ik heb hem maar voor de rest zijn er niet zoveel die hem hebben. Best goede stats ook
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:34 schreef Rijst het volgende:
nou tegen jou ga ik dus ook nooit meer spelen. 120 minuten lang cuntainen
Gelukkig kan hij wel tennissen!quote:Op maandag 16 juli 2012 13:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
2-1 gewonnen.
Die kerel kan echt niet verdedigen.
Wat heb je aan balbezit als je niet kan scoren, aldus ome Arno.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:35 schreef detennismaster het volgende:
Ongelooflijk, jij hebt alleen maar achterin een beetje balbezit. Pff
Insinueer je nu dat ik achterin alleen rondtik?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:35 schreef detennismaster het volgende:
Ongelooflijk, jij hebt alleen maar achterin een beetje balbezit. Pff
Dat denk ik ook wel eens, want de tegenstander hoeft maar 1x te counteren en dan is het een goal terwijl ik moeite doe om goed te voetballenquote:Op maandag 16 juli 2012 13:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat heb je aan balbezit als je niet kan scoren, aldus ome Arno.
Nee, maar wel veel. Ik had deze pot moeten winnen. Kreeg 5 1 op 1's ofzoquote:Op maandag 16 juli 2012 13:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik achterin alleen rondtik?
Je klinkt nu echt als GJE.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, maar wel veel. Ik had deze pot moeten winnen. Kreeg 5 1 op 1's ofzo
Gewoon baas dus.quote:
Hij komt wel vaak met keeper uit, maar achterin rondspelen heb ik hem nooit zien doenquote:Op maandag 16 juli 2012 13:41 schreef vandermar het volgende:
Rijst zijn keepers staan ook altijd rond de middenlijn kan ik mij herinneren van mijn potjes tegen hem
Echt?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:42 schreef detennismaster het volgende:
Rijst doet aan shhhh en i cant here you'sss
Ik ook niet, ze zijn dus aan het trollen.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij komt wel vaak met keeper uit, maar achterin rondspelen heb ik hem nooit zien doen
Ja, ik kon mezelf niet mee onder bedwang houden. Omdat je de hele tijd zat te containen.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:42 schreef detennismaster het volgende:
Rijst doet aan shhhh en i cant here you'sss
Waarom? Ik heb niks te bewijzen.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:42 schreef detennismaster het volgende:
Rijst nog een potje en nu met stream.
Kunnen de fokkers meekijken.
Wel te verbergenquote:
Ik speel hoe ik altijd speelquote:Op maandag 16 juli 2012 13:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Alleen als je speelt zoals het vorige potje.
Avondetappe aan het kijken? Vind die Jinek echt irritantquote:Op maandag 16 juli 2012 13:52 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het altijd wel interessant wat Moszkowicz te vertellen heeft. Interessante kerel om naar te luisteren.
Ik vind Jinek helemaal niet irritantquote:Op maandag 16 juli 2012 13:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Avondetappe aan het kijken? Vind die Jinek echt irritant
Ze is lekkerquote:Op maandag 16 juli 2012 13:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Avondetappe aan het kijken? Vind die Jinek echt irritant
Ja, klopt. Zijn schotquote:Op maandag 16 juli 2012 14:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand wel eens met IF Adam Johnson gespeeld? Lijkt mij wel een goede wide CAM in een 4222.
Yep en dat is hij ook.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand wel eens met IF Adam Johnson gespeeld? Lijkt mij wel een goede wide CAM in een 4222.
Hij moet niet tegen zo'n witte lichte achtergrond gaan staanquote:Op maandag 16 juli 2012 14:11 schreef vandermar het volgende:
BAM, MARTINS INDIBAAS en onze jewhunter
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij moet niet tegen zo'n witte lichte achtergrond gaan staan
quote:
Thanks.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Yep en dat is hij ook.
Zowel LCAM voor voorzet als RCAM voor schot kan
Ik zie alleen zijn tanden verder alleen een zwarte vlekquote:Op maandag 16 juli 2012 14:12 schreef vandermar het volgende:
[..]lijkt wel erg zwart dan
(is hij ook
)
Ik heb je gefeliciteerd. Wat ga je nou stoer doen. Met je geshhhhquote:
Om je boos te maken.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb je gefeliciteerd. Wat ga je nou stoer doen. Met je geshhhh
Bij de kapper maken ze je haar toch weer nat.....quote:Op maandag 16 juli 2012 14:12 schreef marcie216 het volgende:
Ik wil al sinds 12:00 naar de kapper gaan, maar het blijft maar regenen :S
Maar je broek niet of wel ...quote:Op maandag 16 juli 2012 14:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij de kapper maken ze je haar toch weer nat.....
Rijst speelde wel redelijk direct vond ik, was niet dat hij achterin rondspeelde. Ik heb zelf meestal 40-45% omdat ik ook heel direct aanval/counterquote:Op maandag 16 juli 2012 14:14 schreef vandermar het volgende:
Mij interesseert het voor geen meter hoeveel balbezit ik hebik creeer voldoende kansen en daarvoor heb ik geen eeuwig gebrei voor nodig. Recht toe recht aan.
Nee man, ik zie Rijst genoeg keren en draaien en terugspelenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rijst speelde wel redelijk direct vond ik, was niet dat hij achterin rondspeelde. Ik heb zelf meestal 40-45% omdat ik ook heel direct aanval/counter
Ik had hem laatst 2x vlak achterelkaar in een 400c packquote:Op maandag 16 juli 2012 14:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waar is Lindgren. want ik heb een Osborne in een 400c pack
Nou, even lief zijn tegen tennismasterquote:Op maandag 16 juli 2012 14:15 schreef Rijst het volgende:
Hey GJE ga eens een potje tegen Tennisboiiii spelen. Volgens mij kan je hem hebben. Hij is lekker fragiel nu.
Ja als ik naar voren ga dan komt hij met 2 man op me afstormen.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, ik zie Rijst genoeg keren en draaien en terugspelenniet achterin rondtikken maar wel dan weer draaien, keren etc.
Oke sorry meester.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, even lief zijn tegen tennismaster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |