Dit soort posts zijn zogenaamde retorische posts. Het antwoord is op een aantal manieren al gegeven en zelfs technisch afgedwongen (al ontkennen sommige modjes dat door dwars door een slotje heen te posten). In dit geval zat ik met ingehouden keyboardbuffer te wachten tot iemand een dergelijke einde breide aan een topicreeks.quote:
Ik dacht dat je het nooit zou vragen! Wie heeft er geen middagen voor de buis doorgebracht met een pakje kleenex aan rechterzijde, wachtend op deze deernes? Ik presenteer u popmuziek van Hollandsch allooi: Wow!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:05 schreef freud het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn zogenaamde retorische posts. Het antwoord is op een aantal manieren al gegeven en zelfs technisch afgedwongen (al ontkennen sommige modjes dat door dwars door een slotje heen te posten). In dit geval zat ik met ingehouden keyboardbuffer te wachten tot iemand een dergelijke einde breide aan een topicreeks.
Om verdere opmerkingen van zekere oudgedienden te ontwijken (ja, je weet over wie ik het heb, volgende ba-meet wordt nog gepland), zal deze fipo na een op een wat uitgebreidere tekst bevatten dan een doorsnee stuk reagerende proza.
Alhier mijn post dus. Wlekom in de nieuwe reeks.
En wie de neuk is 'wow'?
Het is dan ook een plaatje van bloesem uit Japan (Kamakura): daar wil de zomer nog wel een beetje zijn werk doen.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:13 schreef Xilantof het volgende:
Eigenlijk wel slecht dat de banner van onze SC niet past
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:05 schreef freud het volgende:
Om verdere opmerkingen van zekere oudgedienden te ontwijken (ja, je weet over wie ik het heb, volgende ba-meet wordt nog gepland), zal deze fipo na een op een wat uitgebreidere tekst bevatten dan een doorsnee stuk reagerende proza.
Da's best prettigquote:Op zondag 15 juli 2012 11:55 schreef freud het volgende:
Er zit een dualcore 2.16GHz in met 2Gb. Niet genoeg?!
Liever had ik het geld gewoon op mijn rekening, maar je moet het dus voor 'persoonlijke ontwikkeling' gebruiken. Als ik het niet voor september opmaak, dan is het geld gewoon weg...quote:
Een flitser voor mij?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:44 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Liever had ik het geld gewoon op mijn rekening, maar je moet het dus voor 'persoonlijke ontwikkeling' gebruiken. Als ik het niet voor september opmaak, dan is het geld gewoon weg...
Lijkt me beide een prima investering. Eventueel nog een andere optie LR4 & Silver Efex.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:13 schreef Doodkapje het volgende:
Persoonlijk budget moet worden opgemaakt hiero... en het mag aan fotografiespul worden uitgegeven... maar wat. Misschien Lightroom 4 en een monopod dan maar?
Hoeveel heb je? Ik geef ook cursussen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:44 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Liever had ik het geld gewoon op mijn rekening, maar je moet het dus voor 'persoonlijke ontwikkeling' gebruiken. Als ik het niet voor september opmaak, dan is het geld gewoon weg...
Ja, cursussen kunnen ook, maar nee...quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:02 schreef freud het volgende:
[..]
Hoeveel heb je? Ik geef ook cursussen.
En hoe draagt dat bij aan mijn ontwikkelingquote:
Het ontwikkelt je omgevingssensitiviteitquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En hoe draagt dat bij aan mijn ontwikkeling
Geen idee? Moet dat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En hoe draagt dat bij aan mijn ontwikkeling
Whaha, het komt wel op... Zie dat ik ook nog rekeningen van de laatste drie mnd mag declareren. Dus die Spyder kan er ook nog wel bijquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:56 schreef Isdatzo het volgende:
Ik wil wel een mooi factuurtje voor lightroom en een flitser maken.. krijg jij gewoon je 90% van je centjes op je rekening en is 10% voor Bassie.
Lekker man,... sjouwen met zo'n gevaarte in dat benauwde weer is geen pretje.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:53 schreef Ener-G het volgende:
Zo tickets zijn binnen, eind van het jaar zit ik weer in Thailand, fuck die natte bokke kou in de winter.
Dit keer ben ik alleen wel van plan om de D700 (en daarmee een speciale fotorugzak) thuis te laten, en neem ik alleen de Fuji X100 mee.
Tof! Het weer schijnt mee te vallen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Morgen bruiloft fotograferenHeb er zin in, maar ben ook wel een beetje nerveus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |