Stuur maar naar m'n DMquote:Op maandag 16 juli 2012 08:22 schreef Dven het volgende:
Voor foto's verwijs ik jullie door naar de Slowchat ABO
Ik heb altijd pechquote:
quote:
Zo naaktquote:
Idd... heb nu al zaad tekort door het vele fappenquote:
Fappen op mijn prinses?!?quote:Op maandag 16 juli 2012 08:49 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Idd... heb nu al zaad tekort door het vele fappen![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 08:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Fappen op mijn prinses?!?![]()
Die foto gaat er weer af!
Een worteltje hebbenquote:Op maandag 16 juli 2012 08:51 schreef OeJ het volgende:
Wat een hommotjetopic, als de klacht nou was, ik heb mijn wortel nog niet in haar grotje geduwd, maar dit:
Dat weet jij heul niet want jij hebt geen ABO!quote:
Ik heb daar natuurlijk mensen voor.quote:Op maandag 16 juli 2012 08:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat weet jij heul niet want jij hebt geen ABO!
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 08:54 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb daar natuurlijk mensen voor.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juli 2012 08:55 schreef DeDooieVent het volgende:
Dit is zo'n doorzichtige val om mensen een abo aan te smeren...
BahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 25 juni 2012 10:06 schreef xaban06 het volgende:
Ik ben noch geen Belg, noch geen Nederlander.
Royal Sadness: Cake mislukt
BahDus het werkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Ben jij ene prins of Koning?quote:Op maandag 16 juli 2012 08:56 schreef Max-Westerman het volgende:
in mijn huisje woont een echte prinses.
BahNet als toen in Friends, waar ze proberen hun fitnessabonnement op te zeggen, en ze er uiteindelijk alle drie nog een jaar extra aan vast zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juli 2012 08:57 schreef Murdera het volgende:
Kan een mod ff de volledige OP terugzetten?
Prinsessen neuk je niet, daar bedrijf je de liefde mee, trouw je mee en krijg je tientallen kindjes meequote:
Dat is de slowchat voor FOK!'s enige echte bazen, een select clubje online grootheden. Prinsessen deel je natuurlijk niet met iedereen!quote:Op maandag 16 juli 2012 10:03 schreef ikjijallebei het volgende:
wtf is slowchat ABO, post die foto's gewoon hier man
HAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHA Jij bent onmin grappig mang!quote:
Gewoon ABO'tje afsluiten man!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:11 schreef Letstalk het volgende:
Ja post die foto's gewoon eens hier man. Of ben je een kloon van Danny dat je wilt dat we allemaal een abbo afsluiten om die chick van jou te zien.
En heb je dr nou al gekrikt?
Gemeen kreng, mij afzeiken om mijn woordkeuze!quote:
Keizer Maxquote:
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Mooi verhaal, Dven. Ik leefde me helemaal in. 9/10
Overigens, dat monster verdient gewoon een schorpioen op haar kamer
Niet jokkenquote:
Dven is een eckte hosselman. Uit Scheveningen!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb je haar al het hof gemaakt zoals een koene ridder dat doorgaans doet?
Vanavond uit eten en daarna wat drinken bij mij thuis, op het balkon met ongeveer dit uitzichtquote:Op maandag 16 juli 2012 12:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb je haar al het hof gemaakt zoals een koene ridder dat doorgaans doet?
Trollquote:Op maandag 16 juli 2012 12:03 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik vind haar echt lelijk ech zo'n zonnebankende drugsgebruikster.
Oud-Beijerlandquote:Op maandag 16 juli 2012 12:02 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Dven is een eckte hosselman. Uit Scheveningen!
Hey dat is dichtbijquote:
Is it?quote:
Zwijndrecht hier...quote:
In Bulgarije hebben we geen zonnebanken nodig en het meisje heeft een topfunctie bij een internationaal bedrijfquote:
Dat is inderdaad om de hoek, al zou ik het niet willen lopenquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Weet je al of ze geen prostituee is?
Nee, daar draait het niet omquote:Op maandag 16 juli 2012 12:12 schreef valek het volgende:
Heb je haar al geneukt? Want daar draait het natuurlijk om.
Ik woon in Bulgarije, zij is Bulgaarse en wil na een half jaar Dubai graag weer terugkeren naar haar vaderland en leven in de stad waar ik woon. Dus nee, geen vakantieliefde maar een investering voor de toekomstquote:Op maandag 16 juli 2012 12:19 schreef valek het volgende:
[..]
Het is een vakantieliefde. Palen dat wijf.
Ik vraag me af wat sommige mensen niet snappen aan 'goede functie bij een internationaal bedrijf'quote:Op maandag 16 juli 2012 12:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik zou het toch voor de zekerheid even aan haar vragen.
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat sommige mensen niet snappen aan 'goede functie bij een internationaal bedrijf'
In OP idd niet, excuus.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat staat niet in de OP. En waarom zou dit een baan als dame van lichte zeden moeten uitsluiten?
Vragen, vragen, vragen...
TS gaat alleen voor prachtexemplarenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:49 schreef De_Vink het volgende:
voor wie de foto wel gezien heeft: Is het idd een lekker wijf of heeft TS lage eisen?
Met de voetnoot dat de foto vier jaar oud is. Maar ze is er niet minder knap om gewordenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Als die foto the real deal was, dan ja, knappe meid
En voor mijquote:
Samen mooie vrouwen hosselen in BGquote:
Goed planquote:
Wanneer kom je visiteren?quote:
Dus: Schaf een ABO aanquote:
Die hoort FOK mij gratis te geven door FOK al ruim 10 jaar van kwaliteitstopics te dienen.quote:
Nee hoor, heb alleen niet de behoefte de meiden die ik tegenkom te delen met iedereen dat op FOK! zit. Mensen die betalen zijn over het algemeen de wat meer betrouwbare en aardige users en dan kan het welquote:
Lastig verkroppen hè, dat er vrouwen uit nota bene een arm land zijn die het beter voor elkaar hebben dan jijzelfquote:Op maandag 16 juli 2012 15:29 schreef Perico het volgende:
Goede functie internationaal bedrijf, Dubai.. jaja...
Het zal vast die "zeer sexy fotomodel Bulgaarse uit de Stoofsteeg in Amsterdam zijn", die nu wordt gemist door haar vaste klanten van ¤100...
Ik zou er een kwaliteitstopic voor openen als ik jou wasquote:Op maandag 16 juli 2012 15:22 schreef valek het volgende:
[..]
Die hoort FOK mij gratis te geven door FOK al ruim 10 jaar van kwaliteitstopics te dienen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |