Niet jokkenquote:
Dven is een eckte hosselman. Uit Scheveningen!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb je haar al het hof gemaakt zoals een koene ridder dat doorgaans doet?
Vanavond uit eten en daarna wat drinken bij mij thuis, op het balkon met ongeveer dit uitzichtquote:Op maandag 16 juli 2012 12:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb je haar al het hof gemaakt zoals een koene ridder dat doorgaans doet?
Trollquote:Op maandag 16 juli 2012 12:03 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik vind haar echt lelijk ech zo'n zonnebankende drugsgebruikster.
Oud-Beijerlandquote:Op maandag 16 juli 2012 12:02 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Dven is een eckte hosselman. Uit Scheveningen!
Hey dat is dichtbijquote:
Is it?quote:
Zwijndrecht hier...quote:
In Bulgarije hebben we geen zonnebanken nodig en het meisje heeft een topfunctie bij een internationaal bedrijfquote:
Dat is inderdaad om de hoek, al zou ik het niet willen lopenquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Weet je al of ze geen prostituee is?
Nee, daar draait het niet omquote:Op maandag 16 juli 2012 12:12 schreef valek het volgende:
Heb je haar al geneukt? Want daar draait het natuurlijk om.
Ik woon in Bulgarije, zij is Bulgaarse en wil na een half jaar Dubai graag weer terugkeren naar haar vaderland en leven in de stad waar ik woon. Dus nee, geen vakantieliefde maar een investering voor de toekomstquote:Op maandag 16 juli 2012 12:19 schreef valek het volgende:
[..]
Het is een vakantieliefde. Palen dat wijf.
Ik vraag me af wat sommige mensen niet snappen aan 'goede functie bij een internationaal bedrijf'quote:Op maandag 16 juli 2012 12:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik zou het toch voor de zekerheid even aan haar vragen.
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat sommige mensen niet snappen aan 'goede functie bij een internationaal bedrijf'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |