In TS haar buurt zijn rond 1400 enorme hoeveelheden heksen verbrand. Dus het is geen rare aanname.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
In TS haar buurt zijn rond 1400 enorme hoeveelheden heksen verbrand. Dus het is geen rare aanname.
Ook zijn er statistisch gezien veel mensen die juist rond die plekken zelfmoord hebben gepleegd, of op een rare manier dood zijn gegaan. Onverklaarbare gebeurtenissen. Succes TS!
Je zou voor de grap eens onderzoek moeten doen naar dat gebied.quote:
Lol ik geloof niet in die bullshitquote:Op maandag 16 juli 2012 15:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je zou voor de grap eens onderzoek moeten doen naar dat gebied.
Erg mooie huizen, die voor relatief weinig geld op de markt staan, dat is niet zonder reden.
TS, kan je al die tijd bij die vriendin blijven slapen?
mirin hardquote:Op maandag 16 juli 2012 15:30 schreef Waterkan het volgende:
Misschien kunnen 2 van mijn vriendinnen dan naar jouw huis toe komen?
Vriendinnen:
[ afbeelding ]
Ze zijn trouwens tweelingzussen.
En welk gebied woon ik dan volgens jou?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je zou voor de grap eens onderzoek moeten doen naar dat gebied.
Erg mooie huizen, die voor relatief weinig geld op de markt staan, dat is niet zonder reden.
TS, kan je al die tijd bij die vriendin blijven slapen?
Daar hebben we het een keer over gehad.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:44 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
En welk gebied woon ik dan volgens jou?
Neehee, zeg danquote:Op maandag 16 juli 2012 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar hebben we het een keer over gehad.
In de buurt ja, alleen woon er toch een eindje vandaan. Ik heb ook nooit gehoord van heksen en zelfmoord gevallen gehoord. Heb je een bron?quote:
Niet bij de hand. Ik las er vroeger nogal veel boeken over.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:54 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
In de buurt ja, alleen woon er toch een eindje vandaan. Ik heb ook nooit gehoord van heksen en zelfmoord gevallen gehoord. Heb je een bron?
Mijn buurman is vroeger trouwens wel op lugubere wijze doodgegaan
Ik ben er voor je met japense shizzlequote:Op maandag 16 juli 2012 15:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
En mijn buurjongen ook bedenk ik me nu
de rattenman zonder neus komt vannacht zn lange vingers onder je deur door steken en als je dan je ogen open doet staat hij ineens voor jequote:Op maandag 16 juli 2012 01:08 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Dus, gisteren zijn mijn ouders vertrokken voor twee maanden vakantie.
Samen met mijn zus ben ik thuis. Echter is zij vanavond niet thuis gekomen en nu lig ik doodsbang in bed. Ik kan hier zo slecht tegen, heel het huis maakt geluid en ik doe geen oog dicht
Extra klacht is dat ik om 5 uit weer moet opstaan.
Nee gek, mijn ouders hebben gelukkig geen facebookquote:Op maandag 16 juli 2012 16:06 schreef HyperViper het volgende:
Hebben jouw ouders het op facebook staan of ergens anders op internet? Notoire verkrachters kunnen gebruik maken van de wetenschap dat zij niet thuis zijn. Just sayin.
Maar wij weten het nu wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee gek, mijn ouders hebben gelukkig geen facebook
En vannacht een FOK!kerquote:Op maandag 16 juli 2012 16:34 schreef sinepedraap het volgende:
In elke hoek van je kamer zit een geest hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |