Precies.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:55 schreef maickeltje het volgende:
Ze zeggen dat het onderzoek loopt omdat deze man er toch zo een x tussen uit vliegt.
Misschien is hij dat ook wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:44 schreef Macabrefuture het volgende:
Die oude nazi knarren zien er ook altijd zo sympathiek uit op foto,s.
????quote:Op maandag 16 juli 2012 00:33 schreef wuuht het volgende:
op een een of andere manier vind ik toch dat je het gewoon moet laten gaan
quote:In 1944, Csizsik-Csatáry was the Royal Hungarian Police commander in the city of Kassa in Hungary. In charge of a Jewish ghetto, he helped organize the deportation of approximately 15,700 Jews to Auschwitz.
He is also accused of having inhumanely exercised his authority in a forced labour camp. He was convicted in absentia for war crimes in 1948 and sentenced to death.
He fled to Canada in 1949 claiming to be a Yugoslav national and settled in Montreal where he became an art dealer. He became a citizen in 1955. In 1997, his Canadian citizenship was revoked by the federal Cabinet for lying on his citizenship application. He voluntarily left the country two months later and was barred from returning.
die worden niet meer gezocht of wel?quote:Op maandag 16 juli 2012 01:41 schreef TheThirdMark het volgende:
Goh, nog geen 16k doden op zijn geweten en dan al meest gezocht?
Eichmann, Himmler, Höss, Mengele en Barbie draaien zich nog even vrolijk om.
Barbie zouden ze op een plein moeten executeren.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:41 schreef TheThirdMark het volgende:
Oude joden werden ook vermoord. Oude nazi's kunnen ook hangen.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:52 schreef Woestijnvos het volgende:
[ afbeelding ]
(...)
Goed dat hij alsnog gevonden is maar de man zwaar straffen gaan ze niet meer kunnen doen.
Eichman is door israel geexecuteerdquote:
Dat is nu het verschil tussen deze heren hierboven en het topiconderwerp. Deze leven niet meer.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:41 schreef TheThirdMark het volgende:
quote:Op maandag 16 juli 2012 08:52 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Nee die hebben allang het loodje gelegd.
het was een retorische vraag geschiedeniswonders ...quote:Op maandag 16 juli 2012 09:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eichman is door israel geexecuteerd
Höss in zijn eigen concentratie kamp opgehangen
Himmler zelfmoord met cyaankali toen hij door britten was gevonden in krijgsgevangen kamp
Barbie heeft gevangen gezeten in frankrijk weet alleen niet of die in de gevangenis overleed
Mengele heeft in Brazilië gewoond en daar is hij overleden..
kan zijn dat paar feitjes niet goed heb maar doe dit uit mijn hoofd geen zin om uit te zoeken
Is Hitler al gepakt eigenlijk? Want die had er volgens mij ook aardig wat mee te maken!!!!!1111!!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
het was een retorische vraag geschiedeniswonders ...
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Is Hitler al gepakt eigenlijk? Want die had er volgens mij ook aardig wat mee te maken!!!!!1111!!
Imo, alsnog gerechtigheid. Die man heeft al zo lang onterecht in vrijheid kunnen leven. Dat hij nu bijna vanzelf dood gaat is een bijkomstigheid.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:04 schreef WRH het volgende:
vind het eigenlijk altijd wat moeilijk dit soort dingen, gewoon puur door de leeftijd.
let wel; ik vind dit soort misdadigers echt niet zielig, ze waren nl niet oud en bejaard toen ze als nazi de misdaden uitvoerden, alleen wat is de toegevoegde waarde van iemand die bijna 100 is nog oppakken en berechten, is dat dan echt gerechtigheid of stiekem toch ook gewoon wraak?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |