SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik huil wel eens, maar ben geen huilebalk. Mwah.quote:
Edwin kreeg niet zoveel kans bij Mart ..Mart was zo druk aan het miepen met Bram&Evaquote:Op maandag 16 juli 2012 00:01 schreef stoereboii het volgende:
Ik had Thijs veel liever. Stelde goede vragen en durft het woord nemen
En oud-wereldkampioen allround schaatsenquote:Op maandag 16 juli 2012 16:49 schreef computergirl het volgende:
ah een sportwetenschapper, misschien horen we nog wat interessants.
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:49 schreef computergirl het volgende:
ah een sportwetenschapper, misschien horen we nog wat interessants.
En vecht momenteel vooral heel erg tegen de kanker die in z'n lichaam zit.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:31 schreef tong80 het volgende:
Maar vooral wereldkampioen schaatsen. Werd niet zomaar sportwetenschapper, zelfs hoogleraar.
En ik weet zeker dat ie interessante dingen weet te melden, is meestal het geval namelijk.
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:40 schreef golfer het volgende:
[..]
En vecht momenteel vooral heel erg tegen de kanker die in z'n lichaam zit.
Shit daar schrik ik van.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:40 schreef golfer het volgende:
[..]
En vecht momenteel vooral heel erg tegen de kanker die in z'n lichaam zit.
Hij werd kortgeleden geïnterviewd in de Volkskrant. Hij blijft optimistisch, maar het is een waarschijnlijk ongelijke strijd. Eerst kreeg ie prostaatkanker en nu heeft ie daar overheen ook nog slokdarmkanker gekregen.quote:
GVD man, daar kan ik zo machteloos kwaad om worden. Zo'n sympathieke vent.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij werd kortgeleden geïnterviewd in de Volkskrant. Hij blijft optimistisch, maar het is een waarschijnlijk ongelijke strijd. Eerst kreeg ie prostaatkanker en nu heeft ie daar overheen ook nog slokdarmkanker gekregen.
Jezus mina zeg. Ongelofelijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij werd kortgeleden geïnterviewd in de Volkskrant. Hij blijft optimistisch, maar het is een waarschijnlijk ongelijke strijd. Eerst kreeg ie prostaatkanker en nu heeft ie daar overheen ook nog slokdarmkanker gekregen.
Gisteren was soms wel erg ja.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:54 schreef reddevil1408 het volgende:
Hopelijk krijgen we vanavond wel vuurwerk, na het drama van gisteren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |