SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk de Avondetappe in vogelvlucht.
Voor verhalen van de crew: http://backstage.united4all.nl/Backstage/Home.html
En foto's van dezelfde groep: http://www.flickr.com/photos/unitedmp/sets/72157630295074790/
Muziek van de Avondetappe 2012: http://t.co/s889lXTY (Spotify)
Was het niet zo dat in 2005, het jaar waarin hij zijn laatste tour binnen sleepte, 70% van de top 10 veroordeeld was om doping? Dan zou je dus kunnen zeggen dat hij op gelijke wetten de tour heeft gewonnen.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:45 schreef Panthera. het volgende:
Maar goed, Armstrong. Wel duidelijk dat dat niet helemaal zuivere koffie was, genoeg duidelijke bewijzen daarvoor.
Ook wel duidelijk waarom veel mensen toch fan van hem zijn, hij heeft zeker een bepaald soort charisma.
Ach, ze kunnen ook alles onder het tapijt schuiven zoals in andere sporten.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:47 schreef TheVulture het volgende:
De wielersport zal nooit geloofwaardig worden als je steeds dezelfde medische begeleiding naar boven ziet komen bij de ploegen die dan ineens prima presteren
Weet ik toch niet? Ze zoeken gewoon iets.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:49 schreef JC14 het volgende:
[..]
Ja ok, maar waarom hebben ze dat nooit '100% zeker' kunnen maken?
Sorry, maar wellicht wist je het of zo of wist je meer. Iets wat ik bv. nog niet weet.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Weet ik toch niet? Ze zoeken gewoon iets.
een of andere tv presentator die een beetje Spaans kan.quote:
Retroactief in zijn Tour 99 staal EPO gevonden inderdaad.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:46 schreef JC14 het volgende:
[..]
Idd. Daarom ook. En trouwens, er is ook in de jaren 90 geen enkel bewijs. Alleen één staal waar lange tijd twijfel over was? Of vergis ik me?
Als je met dagzeges tevreden bent ja. Voor Rabo was Sanchez een goed ronderenner (alg klassement).quote:Op zondag 15 juli 2012 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Sanchez is wel een gouden renner voor de Rabobankploeg gebleken de afgelopen jaren
Ah bedanktquote:Op zondag 15 juli 2012 23:50 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Doorgaans een voetbalverslaggever op locatie voor de NOS.
Het is gewoon een heksenjacht conform de discussie van daarnet.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:50 schreef JC14 het volgende:
[..]
Sorry, maar wellicht wist je het of zo of wist je meer. Iets wat ik bv. nog niet weet.
Maar idd, vaak gaat het gewoon om iets te vinden, zonder dat ze daadwerkelijk weten wat.
Dat zegt meer over de rest dan over Sanchez, die bij lange na niet zijn niveau van bij Caisse haalt.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Sanchez is wel een gouden renner voor de Rabobankploeg gebleken de afgelopen jaren
Jeps.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:50 schreef Panthera. het volgende:
Ramon SanchezGoede ondertitel NOS.
Maar je kan kritiek hebben op Joep, wat ik ook heb, maar uiteindelijk is het wel de eerste keer dat ze iemand in een enge taal (kunnen) interviewen.
[..]
Retroactief in zijn Tour 99 staal EPO gevonden inderdaad.
beste prestatie in de Tour is 10de, dan kun je beter een aantal etappes winnen in de Tour en een minder algemeen klassement rijdenquote:Op zondag 15 juli 2012 23:51 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Als je met dagzeges tevreden bent ja. Voor Rabo was Sanchez een goed ronderenner (alg klassement).
Mwah, ze moeten wel erg ver teruggaan.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:53 schreef TUFKAL het volgende:
Oh jee een nieuwe Nederlandse finishplaatshype
Sanchez was gehaald voor t klassement meen ik me te herinneren...quote:Op zondag 15 juli 2012 23:52 schreef Blik het volgende:
[..]
beste prestatie in de Tour is 10de, dan kun je beter een aantal etappes winnen in de Tour en een minder algemeen klassement rijden
Dat moeten we toch ook voor dagsucces?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:54 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Mwah, ze moeten wel erg ver teruggaan.
Wat een held die gast.quote:
We hebben weinig potentiële winnaars overquote:Op zondag 15 juli 2012 23:53 schreef TUFKAL het volgende:
Oh jee een nieuwe Nederlandse finishplaatshype
Iets te diep in de fles gekeken die dagquote:Op zondag 15 juli 2012 23:55 schreef wimderon het volgende:
Dat commentaar van Jean![]()
Ziet vijf meter voor de streep opeens dat Knetemann wint.
Eigenlijk was het ook een beste matige commentator
Was het verder wat ? Ik kijk zometeen.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:56 schreef Oidipous het volgende:
Onverwacht toch nog een fijne uitzending.
Altijd kijkplezier als Eva op de buis is, toch?quote:
Eerste avond was Thijs anders ook zo mak als een lammetje.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:01 schreef stoereboii het volgende:
Ik had Thijs veel liever. Stelde goede vragen en durft het woord nemen
En onderbouwde zijn mening telkens.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:01 schreef stoereboii het volgende:
Ik had Thijs veel liever. Stelde goede vragen en durft het woord nemen
En Kreuzinger, Bauke Gesink, Boogaard, etc.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:27 schreef Mani89 het volgende:
Krachtwijk, die kan mooi in het rijtje Molkema/Taaramee.
Is ook jaquote:Op maandag 16 juli 2012 00:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb ook veel meer het vader/dochter idee bij die twee dan een verliefd stel.
Als het goed is gaan ze zometeen wat juridische zaken bespreken, o.a. de zaak Hoogerland.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:39 schreef Eenskijken het volgende:
wat die advocaat daar doet aan tafel vraag ik me ook af.. die heeft echt 0,0 verstand ervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |