quote:Op zondag 15 juli 2012 23:46 schreef invine het volgende:
[..]
Alleen dat laatste kan ik goed noemen, die andere 2 kom ik meestal binnen 10 minuten van mijn spawn wel tegen
OA + www.dayzmod.com, en je kan gaan.quote:Op maandag 16 juli 2012 02:27 schreef Rickk_ het volgende:
Begrijp ik het goed dat als ik Arma 2: Free + OA (12 euro) koop ik Day Z kan spelen? Loop ik via deze manier enkele mogelijkheden mis? Het lijkt me iig enorm vet.
OA moet je hebben om DayZ te draaien, op ARMA2 zelf draait het niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 02:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
OA is een uitbreiding van arma2, dus die heb je ook nodig?
Overigens heb ik Combined Operations gekocht, maar je bent volgens mij goedkoper uit als je alleen OA haalt, en ARMA2 free installeert.quote:Requirements:
ArmA II: Combined Operations
DayZ Mod Files (Available on the downloads page)
Balls
Onzin, je spot een tegenstander juist beter met graphics low.. heb je al dat gras onzin niet en schaduwen, mooie graphics dragen wel bij aan de sfeer!quote:Op maandag 16 juli 2012 09:18 schreef SirClark het volgende:
Arma2 gewoon kopen, als je alles op high speelt is het gewoon stukken beter, het spel op low spelen is ook gewoon een nadeel. Bij high is alles gewoon meer in details dus de tegenstander kun je ook beter spotten. Zet alles maar eens op low en kijk naar grasvelden. op low lijkt het alsof het dichte begroeiing is terwijl je bij high gewoon nog erdoor heen kan kijken.
Die blur kan je gewoon uitzetten.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
Op low spot je ze beter dat heb je zelf met ACE en de rest van de mods, omdat ze geblurred zijn op een afstand.
Ik heb een beetje met de settings gekloot, en bij terrain details veranderd er niks (waarschijnlijk zodat mensen niet alles op low gaan zetten en een voordeel krijgen).quote:Op maandag 16 juli 2012 11:11 schreef invine het volgende:
[..]
Onzin, je spot een tegenstander juist beter met graphics low.. heb je al dat gras onzin niet en schaduwen, mooie graphics dragen wel bij aan de sfeer!
Zou kunnen, mijn pc trekt high settings sowieso niet heel goed. In open gebied (Noorden bijv.) wel prima maar elektro of cherno is echt een drama.. ook als mijn settings op low staan trouwens.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:54 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Ik heb een beetje met de settings gekloot, en bij terrain details veranderd er niks (waarschijnlijk zodat mensen niet alles op low gaan zetten en een voordeel krijgen).
edit: dan heb ik het over DayZ, vanilla veranderd gewoon wel.
Welke kaart heb je?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:59 schreef invine het volgende:
[..]
Zou kunnen, mijn pc trekt high settings sowieso niet heel goed. In open gebied (Noorden bijv.) wel prima maar elektro of cherno is echt een drama.. ook als mijn settings op low staan trouwens.
Dat is een ruine/kasteel toch? Ik ben gister met kneusteun in die andere geweest, Rog. Wel mooi 2 revolvers gevondenquote:Op maandag 16 juli 2012 13:58 schreef leeell het volgende:
iemand die samen wil spelen ?
ben dood gegaan in Zub
Klinkt eerder als een bug.. had laatst wel een zombie die ik 2 keer met een burst van een mp5 moest raken voordat die neerging..quote:Op maandag 16 juli 2012 14:04 schreef KneusTeun het volgende:
Ik las net ergens dat er ook "super zombies" zijn?!?!
Iemand die in 1 klap van het beest 8000 blood verloor en 2 mags van g17 moest legen om hem neer te krijgen.....
ik ben nu vlakbijquote:Op maandag 16 juli 2012 13:58 schreef leeell het volgende:
ben dood gegaan in Zub
Ik ben nu vlakbij Kamenko. LU172quote:Op maandag 16 juli 2012 13:58 schreef leeell het volgende:
ben dood gegaan in Zub
Je moet voor de grap is langs het westen van de map lopen door de bossen, overal tenten en camps van groepjes!quote:Op maandag 16 juli 2012 14:07 schreef KneusTeun het volgende:
Zo mooi op youtube zie je gewoon dat mensen dikke battles hebben tussen groepen.
Jatten ze shit van mekaar en vervolgens een ambush zetten
Jawel, dat hoort erbij.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Met DayZ zit je dus met meerdere mensen in een server. Krijg je dan niet het probleem dat men elkaar gaat lopen neerknallen enz.?
Dat is het spel toch? ik zie het probleem niet?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Met DayZ zit je dus met meerdere mensen in een server. Krijg je dan niet het probleem dat men elkaar gaat lopen neerknallen enz.?
Dat wordt vast de allerlaatste dag, arma verkoopt nu als een tiet! dus daar wachten ze nog wel even mee.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kan niet wachten totdat Arma II een daily deal is op Steam, dan ga ik ook knallen
Makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op maandag 16 juli 2012 14:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kan niet wachten totdat Arma II een daily deal is op Steam, dan ga ik ook knallen
Ja dat denk ik ook. Echt rattig zijn ze bij Valve soms, doe gewoon gelijk daily deal, kan ik tenminste ook spelenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat wordt vast de allerlaatste dag, arma verkoopt nu als een tiet! dus daar wachten ze nog wel even mee.
Haha leuke stream XD dat die bug had met het draaienquote:Op maandag 16 juli 2012 14:15 schreef Pixell het volgende:
haha, die kerel begint ook net met spelen komt die iemand tegen op een bike.. worden ze beschoten, valt ie flauw op de bike xD
Ook met een nieuwe kaart zal je frame drops krijgen in Cherno enz !quote:
Ik vond een schuurtje met 2 lee enfields, en 9 ammopacks, en double barred shotgun + ammo, en 2 axes...quote:Op maandag 16 juli 2012 14:43 schreef leeell het volgende:
ik had the motherload
3 wapens in 1 schuur ; winchester, double barreled shotgun, èn een crosbow
binnen 15 minuten had ik :
G10 sidearm
Double-Barreled shotgun
2x3 ammo clips/slugs
3 bloodbags
1 epi-pen
2 morfine
2 bandage
2 drinken
1 food
heb ik nu
winchester of lee enfield is 10x beter dan de shotgunquote:Op maandag 16 juli 2012 14:43 schreef leeell het volgende:
ik had the motherload
3 wapens in 1 schuur ; winchester, double barreled shotgun, èn een crosbow
binnen 15 minuten had ik :
G10 sidearm
Double-Barreled shotgun
2x3 ammo clips/slugs
3 bloodbags
1 epi-pen
2 morfine
2 bandage
2 drinken
1 food