Muziekjequote:
Het is zo leuk om te lezen hoe je in die tijd schreef of wat je bezig hield.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb 1 blikje met de leukste kaarten, die zijn voornamelijk van mijn eerste vriendje![]()
Ik had ze laatst aan een vriendin laten zien, die vond ze ook echt epic.
Gedichtjes die nergens over gaan, spannende verhalen over slangen en autopech op vakantie, en zijn vrienden die ook allemaal van me hielden en me misten en zo![]()
En ik heb een grote schoenendoos vol brieven, vooral van een Finse vriendin, wij hielden een soort van dagboek voor elkaar bij, en van toen ik in de UK was, toen schreef ik samen met die meiden daar ook hele epistels aan mn vriendinnen in NL, en we maakten altijd de mooiste vloppen.
Ik weet nog dat we es mn hele aquarium nagemaakt hadden op de envelop voor Karlijn, echt elk visje, steentje en plantje klopte![]()
Geen idee wat er nu zoal te koop is. Hardgrasjes had je al gehaald bij de Action toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduschk, heb jij nog voetbalbio's op de lijst staan die je wil lezen? Ik zoek nog wat tips voor de zomervakantieaanschaf
Bos, jij misschien?
Ja, die heb ik iddquote:Op maandag 16 juli 2012 11:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee wat er nu zoal te koop is. Hardgrasjes had je al gehaald bij de Action toch?
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn vader schoof de post altijd zuchtend in de keuken mijn kant op "aaaah, post voor pisc weeeeeer"Ik schreef ook naar alles en iedereen.
En de kaartjes en brieven van vriendjes uit die tijd, zo leuk.
Whehehequote:Op maandag 16 juli 2012 11:31 schreef oh-oh het volgende:
En dan schreven zijn vrienden overal tussendoor op die kaarten : hij mist je borsten en wij ook schatje en zoVaak wist ie dat dan niet, had hij op de camping zitten schrijven, ging een ander naar de brievenbus en dan verneukten ze die hele kaart nog
briljantquote:Op maandag 16 juli 2012 11:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]Dat vriendje ( echt, die was zo leuk
) die deed er ook nooit een vlop om.
Ik kreeg echt zulke coole kaarten, Madonna, Michael Jackson, George Michael, en van die Duitse egels met die lederhosen, hoe heten die alweer?
En echt de grootste onzin erop, en iedereen bij ons thuis moest dat dan lezen![]()
![]()
En zn vakantiekaarten waren het leukst, hij ging altijd met dezelfde drie vrienden met een oude auto en dan keken ze hoe ver ze kwamen en liftten ze terug naar huis.
En dan schreven zijn vrienden overal tussendoor op die kaarten : hij mist je borsten en wij ook schatje en zoVaak wist ie dat dan niet, had hij op de camping zitten schrijven, ging een ander naar de brievenbus en dan verneukten ze die hele kaart nog
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]Dat vriendje ( echt, die was zo leuk
) die deed er ook nooit een vlop om.
Ik kreeg echt zulke coole kaarten, Madonna, Michael Jackson, George Michael, en van die Duitse egels met die lederhosen, hoe heten die alweer?
En echt de grootste onzin erop, en iedereen bij ons thuis moest dat dan lezen![]()
![]()
En zn vakantiekaarten waren het leukst, hij ging altijd met dezelfde drie vrienden met een oude auto en dan keken ze hoe ver ze kwamen en liftten ze terug naar huis.
Ja die liggen hier ook bij de supermarkt, die zijn leuk!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:37 schreef Qwea het volgende:
Ik zag net bij het postkantoor wat keikewls.
"Bedankt, gefeliciteerd, geluk,ect" what te fuck ever, op een zakje... in dat zakje grond/aarde met bv een klavertje vier zaadjes erin, of aardbei zaadjes, of vergeetmenietjes
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:37 schreef Qwea het volgende:
Ik zag net bij het postkantoor wat keikewls.
"Bedankt, gefeliciteerd, geluk,ect" what te fuck ever, op een zakje... in dat zakje grond/aarde met bv een klavertje vier zaadjes erin, of aardbei zaadjes, of vergeetmenietjes
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet nog dat ze elke dag een strip tekenden, ze hadden een slang gevonden ergens, en een van die jongens wilde die thuis op sterk water zetten, gingen ze een zuurstoftank van het duiken stukmaken en volgooien met bier en die slang daarin doen. Dat liep niet al te best af
ja!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die liggen hier ook bij de supermarkt, die zijn leuk!
Ik kwam ze echt net pas voor het eerst tegenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]Dat is echt al jaren te koop mop
![]()
Oh ja, klavertjes vier die wil ik wel weer een keer, die zijn zo leuk om dan te drogen en weer door te posten
quote:
Ik ken ze ook pas heel kortquote:Op maandag 16 juli 2012 11:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kwam ze echt net pas voor het eerst tegen
Wat tof. Spreek je nog wel eens mensen uit dat groepje? Dat is leuk, herinneringen doornemenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]Die hebben toen echt avonturen beleefd waar je nu leuke films over zou kunnen maken, dat was echt zo een leuk clubje
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat tof. Spreek je nog wel eens mensen uit dat groepje? Dat is leuk, herinneringen doornemen
"hij is zo heerlijk zichzelf gebleven"quote:Op maandag 16 juli 2012 11:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nope.
Paul is nu getrouwdmetvierkinderen.
Ik wacht nog op de scheiding, ik geloof dat ik m verdorie zo weer zou willen![]()
Ik moest ook zooooo lachen toen ik hoorde hoe zijn oudste zoon heet.
Jerome.
Drie keer raden waar ie altijd groot fan van was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |