Over 4 weken ben ik weg. Ik vertrek 11-8 en kom 17-8 weer thuisquote:Op maandag 16 juli 2012 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
Bosje, hoe lang nog tot je op vakantie gaat?
Oh aftellen geblazenquote:Op maandag 16 juli 2012 10:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Over 4 weken ben ik weg. Ik vertrek 11-8 en kom 17-8 weer thuis
Ik vraag me dan gelijk af wat de postbode wel niet moet denken hahaquote:Op maandag 16 juli 2012 10:55 schreef indaha het volgende:
[..]
O dat heb ik wel gedaan aan Qwea of Oognip gewoon de voornaam en als achternaam de FOK naam
Wat te bedenken van ansichtkaartjes met leuke tekstenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vraag me dan gelijk af wat de postbode wel niet moet denken haha
Ik heb op de post naar oh-oh wel eens "oh-oh klein vies sletje" oid gezet. Boeiequote:Op maandag 16 juli 2012 11:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vraag me dan gelijk af wat de postbode wel niet moet denken haha
Ik stop ansichtkaarten ook in enveloppenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat te bedenken van ansichtkaartjes met leuke teksten
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb op de post naar oh-oh wel eens "oh-oh klein vies sletje" oid gezet. Boeie
Nee hahaha? En dat komt ook nog aan op haar werk?quote:Op maandag 16 juli 2012 11:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb op de post naar oh-oh wel eens "oh-oh klein vies sletje" oid gezet. Boeie
true storyquote:Op maandag 16 juli 2012 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nou, die eerste kaarten die ik naar jou stuurde, die hele erge, die kwamen toch mooi niet aan hea??
Ja, mn postbode besteelt me dus die moet niks zeggen!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee thuis hoor, naar mijn werk doet ze dat niet, valt me nog mee ( ik doe de post toch zelf hoor, maar tochquote:Op maandag 16 juli 2012 11:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee hahaha? En dat komt ook nog aan op haar werk?
Wel zo fijnquote:Op maandag 16 juli 2012 11:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee thuis hoor, naar mijn werk doet ze dat niet, valt me nog mee ( ik doe de post toch zelf hoor, maar toch)
Ahhhh gekkie! Niet doenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik stop ansichtkaarten ook in enveloppen
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee thuis hoor, naar mijn werk doet ze dat niet, valt me nog mee ( ik doe de post toch zelf hoor, maar toch)
quote:
Haha, oh ik zou niet durvenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ahhhh gekkie! Niet doenIk schreef vroeger met vriendinnen ook altijd rare dingen op de enveloppen, toen alles nog met handgeschreven brieven ging
Jeez Lutquote:
Haha maar als ik alleen woon zou ik het al een minder probleem vindenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Ben maar blij dat ik je geen post kan sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |