Oh pleasequote:
Jee, wat een hoop, leuk!quote:Op maandag 16 juli 2012 16:00 schreef Lutte het volgende:
Die gedichten
Thuis, goed geslaagd (twee broeken, jurkje, rokje, twee vestjes, vest, hoodie). Nu aan het fixen dat ik nog ff weg magPapa heeft al aangeboden me weg te brengen maar mama doet onmeunig moeilijk.
Ja ben daar wel kei blij mee hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jee, wat een hoop, leuk!
Maar wat een geteut van je moeder weer, misschien moet zij eens buiten de deur komen, dan kan ze jou wat meer loslaten.
Dat zei ik toch ook, dat ze zelf maar lekker es de deur uit gaat of zo.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ben daar wel kei blij mee hoor
En as usual sla je de spijker op z'n kopDat is zeg maar precies het probleem, alleen jij verwoordt het duidelijker
Ze heeft één hobby, bingoen, maar das twee avonden in de week vanuit de keukenquote:Op maandag 16 juli 2012 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook, dat ze zelf maar lekker es de deur uit gaat of zo.
Goed plan!quote:Op maandag 16 juli 2012 16:20 schreef Lutte het volgende:
Ik fiets maar eens aan, avond niet laten verpesten
Neeneeneenee vanuit de eigen keuken?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze heeft één hobby, bingoen, maar das twee avonden in de week vanuit de keukenVia zo'n bak.
Ik fiets maar eens aan, avond niet laten verpesten
Ja gijs en zwart vind ik ook leukquote:
Die is leuk!quote:Op maandag 16 juli 2012 14:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh Pis, kijk, ik ben verliefd op deze kast![]()
http://link.marktplaats.nl/578213484
Tis maar goed dat ik daar geen plek voor heb, hoe cool zou die zijn op een hobbykamert?
kak, gijsquote:Op maandag 16 juli 2012 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja gijs en zwart vind ik ook leuk, maar hier lag al gijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |