Dat is juist en tevens correct. Maar hij zou zich bv. ook bij de Belgische defensie kunnen aanmelden, om maar iets te noemen. Mijn vraag was echter ook meer waarom juist bij het Franse vreemdelingen legion?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:57 schreef beeer het volgende:
[..]
Wat ik me herinner is dat je eerst een greencard moest hebben voordat je je kunt aanmelden, en niet dat je een greencard krijgt als je je aanmeldt. Als dat correct is dan heeft TS daar sowieso niets aan.
Ik heb het al vaker geschreven maar wil best nog eens doen;quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:03 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dat is juist en tevens correct. Maar hij zou zich bv. ook bij de Belgische defensie kunnen aanmelden, om maar iets te noemen. Mijn vraag was echter ook meer waarom juist bij het Franse vreemdelingen legion?
Heb je zicht er op hoeveel procent van de aanmelders al eerdere professionele militaire ervaring heeft?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:38 schreef 055YP het volgende:
Ik heb me speciaal voor dit onderwerp aangemeld. Ben al 4 jaar bezig met het zoeken naar het lef om te gaan (FFL). Maar ik ga ook in 2013 of 2014, dat is afhankelijk of ik verder ga met mijn studie. Heb zelf 2,5 jaar bij Luchtmobiel gezeten, dus ervaring genoeg. Maar Nederland is niet het land waar ik voor zou willen vechten. Weinig actie en respect voor veteranen.
Ach, je kunt lopen ouwehoeren over wat slim is en wat niet. Maar respect voor TS en mensen die het geprobeerd hebben.
TS, wanneer ga je exact? Ga je meteen naar Marseille of eerst naar Nice/Parijs etc?
Men zal natuurlijk nooit kunnen uitsluiten dat men lieden met een strafblad binnenhaald. Maar tijdens de keuring en voorselectie word iedereen die een (zwaarder) strafbald heeft naar huis gestuurd (lees over de grensgezet/uitgewisseld met land van herkomst).quote:Op woensdag 26 september 2012 12:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Trekt zo'n legioen niet enorm veel gajes aan uit allerlei onbetrouwbare landen?
Op wikipedia lees ik: "De laatste jaren komen de meeste legionairs uit Oost-Europa en de Balkan"
Gezellig volk![]()
Bear Grylls, is dat niet diegene die "alleen" met een heel camera team overlevings filmpjes maakt?quote:Op donderdag 27 september 2012 02:38 schreef mighty_myte het volgende:
Kijk deze effe voor een indruk:
Waar betaal je dat allemaal van als je in de schuldhulpverlening zit?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:57 schreef 010Beats het volgende:
Planning is nog steeds december of januari. Eerst mn ogen laten laseren en dan ben ik weg. Moet 2 weken een bril dragen en daarna kunnen ze pas een afspraak maken voor een operatie. Dus nog paar maanden en dan ben ik weg.
Lekker intensief trainen en later hopelijk naar afrika, syrië en VAE. heb gelezen dat als je daar bent gestationeerd jr mee kan doen aan de triathlon van VAE. zou leuk zijn als dat lukt.
Ik neem direct de trein naar Marseille btw
quote:Op donderdag 27 september 2012 08:27 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Waar betaal je dat allemaal van als je in de schuldhulpverlening zit?
Moeten ze achterkomen dat je zwart wekrt flikkeren ze je dr gelijk uit. Wij (de belastingbetaler) draaien overgens op voor jou schulden dus wees er trots op.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:39 schreef 010Beats het volgende:
[..]![]()
Dat is het 'voordeel' van de schuldhulpverlening. Ze betalen al je rekeningen, ernaast doe ik nog paar baantjes erbij, zwart, dus zo kan dat makkelijk.
In nederland werk je ook alleen maar voor de belastingdienst, soms moet je het iets anders aanpakken
Ik betaal zelf ook belastingquote:Op donderdag 27 september 2012 19:04 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Moeten ze achterkomen dat je zwart wekrt flikkeren ze je dr gelijk uit. Wij (de belastingbetaler) draaien overgens op voor jou schulden dus wees er trots op.
Werk je alleen maar voor de Belastingdienst? Toe maar, wat een statement. Je begrijpt dat als jij straks in het Franse leger zit, je salaris ook ergens vandaan moet komen he? Dat groeit niet aan een boom maar wordt opgebracht door de Franse belastingbetaler.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:39 schreef 010Beats het volgende:
[..]![]()
Dat is het 'voordeel' van de schuldhulpverlening. Ze betalen al je rekeningen, ernaast doe ik nog paar baantjes erbij, zwart, dus zo kan dat makkelijk.
In nederland werk je ook alleen maar voor de belastingdienst, soms moet je het iets anders aanpakken
Weet je in welke staat Het belgische leger verkeert? Enkele jaren teruf moesten op oefening nog pinda pinda roepen omdat er geen geld was voor mumitie.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:03 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dat is juist en tevens correct. Maar hij zou zich bv. ook bij de Belgische defensie kunnen aanmelden, om maar iets te noemen. Mijn vraag was echter ook meer waarom juist bij het Franse vreemdelingen legion?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |