Dat leer je vanzelf, heb ik begrepen. Bijna niemand kan Frans als ze beginnen daar maar na 5 jaar wel.quote:
Je krijgt een basiscursus tijdens je training, het is geen vereiste.quote:
Lol wut?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:33 schreef 010Beats het volgende:
Ik ben al zeer lang erg geïnteresseerd in het Vreemdelingenlegioen. Volgens mij hebben veel mannen dat al van kleins af aan
Negers? Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:29 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Lol wut?
De meeste die een militaire carriere nastreven doen dat uiteraard in hun eigen land. Als jij lekker de atoomproefkes wil beschermen tegen greenpeace en wat negers wil schieten in Tsjaad .... sja ...
Voor zover ik weet is Frans alleen een vereiste als je door wil gaan voor Officier.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:00 schreef SpaReine het volgende:
Ja ik bedoelde ook meer dat het een voorsprong was op de rest als je al een beetje frans kan..
Ja ok, maar ook saamhorigheid, actie, avontuur en hopelijk rechtvaardigheid.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:42 schreef lipper het volgende:
Klinkt avontuurlijk!
Maar je duikt in een wereld van geweld en narigheid.
Nee, dat was heul erg lang geleden "noodzaak" omdat je toen eerder de sjaak was omdat elk ander leger dan het leger van je eigen land als verraad gold. In enkele gevallen is het aan te raden, maar verder niet echt. Althans, dit is wat ik er van weet/gehoord heb.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:17 schreef Eenskijken het volgende:
moet je dan ook een hele andere identiteit aannemen enzo?
Majoor is een officiersrangquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:03 schreef mattttPUNTnl het volgende:
kan als buitenlander maximaal tot Majoor worden gepromoveerd (dus niet als officier, daar moet je echt Frans voor zijn). .
Nouja, je hebt 2 officiersrangen in het legioen:quote:
Saamhorigheid. ja en met z'n allen tegen belgen zijn heb ik vernomen, niet dat het erg is.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:00 schreef 010Beats het volgende:
[..]
Ja ok, maar ook saamhorigheid, actie, avontuur en hopelijk rechtvaardigheid.
Ojee, een beroepspacifist..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:56 schreef Kholdstrike het volgende:
[..]
Saamhorigheid. ja en met z'n allen tegen belgen zijn heb ik vernomen, niet dat het erg is.
Actie. Absoluut, als je het leuk vind om bommen te plaatsen en mensen te doden.
Avontuur. Ja, maar wat is de definitie van avontuur? Ergens in de stromende regen in de bushbush zitten noem ik niet echt avontuur. Een missie om een paar mensen te vermoorden lijkt me ook niet het je van het.
Rechtvaardigheid. Pff beweer je nu dat in het leger zitten een rechtvaardig beroep is?
Nee, maar wel handig:quote:Op maandag 16 juli 2012 11:01 schreef TronCarter het volgende:
[..]
Je krijgt een basiscursus tijdens je training, het is geen vereiste.
quote:During mealtimes, sergeants would roam the mess hall asking soldiers to name the foods on their plate. Anything they could not name in French the sergeants would eat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |