Nee. KPN verkoopt niet meer, maar verhuurt. Dat wil niet zeggen dat er geen andere verkoopkanalen zijn en dat je dus verplicht een tuner moet huren. Daarnaast zijn deze kastjes niet per se gebonden aan een kaart. NED123 is gratis te ontvangen. Je huurt de kastjes, niet de kaart voor zover ik weet.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:28 schreef Diemux het volgende:
Klopt, er zijn echter wat zaken gewijzigd en ben je verplicht om een apparaat te "huren" bij een digitenne abonnement. Vroeger kon je een losse kaart kopen.
je betaaald nu je basis abbo 9,50 + 4 euro permaand voor elke extra kaart/ontvangerquote:Op maandag 16 juli 2012 00:56 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee. KPN verkoopt niet meer, maar verhuurt. Dat wil niet zeggen dat er geen andere verkoopkanalen zijn en dat je dus verplicht een tuner moet huren. Daarnaast zijn deze kastjes niet per se gebonden aan een kaart. NED123 is gratis te ontvangen. Je huurt de kastjes, niet de kaart voor zover ik weet.
Kaarten zijn nog steeds te koop. Wel moet je een abonnement hebben waar ze op bijgeschreven kunnen worden.
Als je ze huurt ja... maar als je verstandig bent en ze zelf koopt, dan kun je gewoon probleemloos 3 kaarten op je abonnement laten bijschrijven. En die kastjes kun je nog gewoon kopen. Niet dit model, maar andere modelletjes. Alleen dus niet meer via kpn.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:41 schreef T42 het volgende:
[..]
je betaaald nu je basis abbo 9,50 + 4 euro permaand voor elke extra kaart/ontvanger
dus voor 3 tv's moet je permaand 9,50 + 8 euro betalen...
ik dacht dat het niet zo was maar het is dus wel zo...
15 voor beide geboden
dat dacht ik ook en dat was ook tot paar maandjes geleden....quote:Op maandag 16 juli 2012 16:46 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als je ze huurt ja... maar als je verstandig bent en ze zelf koopt, dan kun je gewoon probleemloos 3 kaarten op je abonnement laten bijschrijven. En die kastjes kun je nog gewoon kopen. Niet dit model, maar andere modelletjes. Alleen dus niet meer via kpn.
Je betaalt dus huur voor de combinatie kastje/kaart/antenne/afstandsbediening/scartkabel. Als je kiest om te huren. Als je koopt, schrijf je het bewuste kaartje bij op je abonnement en betaal je niets extra's. Maar hoef je ook niet aan te kloppen bij KPN voor garantie natuurlijk.
is al topic over ik heb toen een kaart geactiveerd en moest bij betalen ja en ik ben al klant sinds het 4,50 wasquote:Op maandag 16 juli 2012 16:50 schreef Inlognaam het volgende:
Lijkt me stug, misschien voor nieuwe klanten?
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=60&t=119376quote:Op maandag 16 juli 2012 16:50 schreef Inlognaam het volgende:
Lijkt me stug, misschien voor nieuwe klanten?
Ik zei het je nogquote:Op maandag 16 juli 2012 16:51 schreef T42 het volgende:
[..]
is al topic over ik heb toen een kaart geactiveerd en moest bij betalen ja en ik ben al klant sinds het 4,50 was
de mevrouw had niet verteld aan de telefoon, dus ik heb hem weer geanuleerd
Hoe kun je nou kijken zonder abbo?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:14 schreef Inlognaam het volgende:
Bestaande klanten, hebben die een brief daarover gekregen?
*kijkt met gratis kaartje, dus wel digitenne, maar geen abonnement
wil ik toch wel even weten hoe jij dat gedaan hebtquote:Op maandag 16 juli 2012 18:27 schreef Inlognaam het volgende:
Ned123 is gratis idd. Alleen om die reden zijn de kastjes van KPN nog zeer goed bruikbaar, bijv. voor mensen op de camping.
KPN levert mij geheel gratis digitenne en voetbalZonder dat ze het weten en dat houden we zo
jup my bad maar mocht annulerenquote:Op maandag 16 juli 2012 17:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik zei het je nog![]()
Zie topic:
KPN Digitenne smartcard activeren
ik heb ook nog 8 kaarten actiefquote:Op maandag 16 juli 2012 18:15 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hoe kun je nou kijken zonder abbo?
Alleen 1,2 en 3 toch?
nope nu niet meerquote:
was altijd bellen kaart nr doorgeven en klaar. niks naam niks adres niks nada noppes (en heb div telefoons gebruikt)quote:Op maandag 16 juli 2012 21:30 schreef Inlognaam het volgende:
Zijn ze dan niet tijdelijk geactiveerd? Wel vreemd anders dat je er 8 hebt, en mogelijk dus maar 1 abonnement.
Via welk telnr was dat? 0900=0576 is niet meer...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:38 schreef T42 het volgende:
[..]
was altijd bellen kaart nr doorgeven en klaar. niks naam niks adres niks nada noppes (en heb div telefoons gebruikt)
gewone nummer toen maar dat is allemaal veranderd. nieuwe kaarten lukt niet meer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:26 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Via welk telnr was dat? 0900=0576 is niet meer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |