SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)FUT EK Poule
Link http://www.ek.nl/pools/FOKFIFAFUTBAZENEKPOULE
PM/DM StijnDa voor het wachtwoord
Inleg is 10k, voor PS3 over te maken naar Toefjes Fuszy, xbox naar StijnDa
De winnaar haalt 75% uit de pot, de 2e verdient 25%.
Als je nog geen coins hebt overgemaakt voor de start van het EK speel je niet mee voor de pot.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zo zitten we op de zaak ook. Over de zaadvragende oogjes van blonde, de knappe brunette met borsten en die 3e die er zo vaag op staat dat daar ook de nodige fantasieen over zijn. Dit is gewoon de meest complete, beste foto ooit gemaaktOp zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:11 schreef marcie216 het volgende:
GJE ga naar Homegames.
Dan links in het scherm lid worden van een pokerclub
Pokerclub : FOK!poker
Code : FOK!poker
Grootste spitsentalent uit NL die naar een Duitse middenmotor at best gaat..Vind het maar een rare transfer. Sure, BMG had een leuke uitschieter dit jaar, maar het jaar daarvoor waren ze net niet gedegradeerd (dankzij play-offs)...quote:Op zondag 15 juli 2012 22:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
?
Mooie club dat het dit jaar goed deed, al gaat Reus wel weg natuurlijk.
Moet je me accepteren ofzoquote:
Een goed jaar in Duitsland en hij speelt bij Dortmund/Bayern of iets daaronder Schalke/Bayer/HSV volgend jaarquote:Op zondag 15 juli 2012 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Grootste spitsentalent uit NL die naar een Duitse middenmotor at best gaat..Vind het maar een rare transfer. Sure, BMG had een leuke uitschieter dit jaar, maar het jaar daarvoor waren ze net niet gedegradeerd (dankzij play-offs)...
Ja, dat wel, maar had hem liever nog een jaar bij Twente gezien en dan naar een betere club.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Een goed jaar in Duitsland en hij speelt bij Dortmund/Bayern of iets daaronder Schalke/Bayer/HSV volgend jaar
Bij grote clubs speel je niet snel basis natuurlijk.
ben jij iets met een x?quote:
quote:
Seizoen 2 is ook al een paar weken bezig.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:18 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Leuk meisje
Maar is er meer dan 1 seizoen dan? aangezien er Season 1 staat..
Leuke meisjes kijken is nooit een straf imoquote:Op zondag 15 juli 2012 22:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Seizoen 2 is ook al een paar weken bezig.
Heb het zelf 1 aflevering vol gehouden. Iets teveel een wijvenserie voor mij
Je kijkt zeker nerdenseries als GoT?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Seizoen 2 is ook al een paar weken bezig.
Heb het zelf 1 aflevering vol gehouden. Iets teveel een wijvenserie voor mij
Dan kan je ook naar Gossip Girl of The Hills ofzo gaan kijken..zonde van mijn tijd. Kijk dan liever naar de combinatie van een leuke serie EN leuke dames.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Leuke meisjes kijken is nooit een straf imo
Ik keek Glee alleen voor Dianna Agron en Naya Rivera, restquote:Op zondag 15 juli 2012 22:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Leuke meisjes kijken is nooit een straf imo
quote:
Gossip Girlquote:Op zondag 15 juli 2012 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan kan je ook naar Gossip Girl of The Hills ofzo gaan kijken..zonde van mijn tijd. Kijk dan liever naar de combinatie van een leuke serie EN leuke dames.
Ja oke dat gaat me dan ook wel weer beetje te verquote:Op zondag 15 juli 2012 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan kan je ook naar Gossip Girl of The Hills ofzo gaan kijken..zonde van mijn tijd. Kijk dan liever naar de combinatie van een leuke serie EN leuke dames.
Duurt 100 jaar.quote:
GoT is echtquote:Op zondag 15 juli 2012 22:22 schreef Thorb het volgende:
GoT lijkt me niets, maar het schijnt wel tof te zijn
Ah kut ik ben de klusjesmannen vergeten, even terugkijken
quote:
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:11 schreef marcie216 het volgende:
GJE ga naar Homegames.
Dan links in het scherm lid worden van een pokerclub
Pokerclub : FOK!poker
Code : FOK!poker
ben gejoinedquote:Op zondag 15 juli 2012 22:27 schreef marcie216 het volgende:
Je bent uitgenodigd om lid te worden van mijn eigen pokerclub voor online Home Games.
- Als je de gratis PokerStarssoftware nog niet hebt, download deze dan via www.pokerstars.eu
- Open de hoofdlobby en klik op de tab 'Home Games'
- Klik op de knop 'Lid worden van een club'
- Vul mijn club-ID-nummer in: 659239
- Vul mijn uitnodigingscode in: FOK!poker
Dat is alles! Zodra ik je lidmaatschap goedgekeurd heb, kunnen we samen online Home Games spelen.
Ga voor meer informatie naar www.pokerstars.eu/homegames
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Opbokken met je poker.
Doet Futhead het bij jullie?
Voor de rest hebben we in-game chatquote:Op zondag 15 juli 2012 22:32 schreef Toefjes het volgende:
Doe anders met poker net als wij met clubs doen, irc.fok.nl
beter, is lastig doorheen te worstelen als je wilt terug lezenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voor de rest hebben we in-game chat
Is eenmalig, mijn excusesquote:Op zondag 15 juli 2012 22:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
beter, is lastig doorheen te worstelen als je wilt terug lezen
Awkward meisje is lekker manquote:Op zondag 15 juli 2012 22:48 schreef Rijst het volgende:
Dat meisje van Awkward doet me een beetje denken aan Ellen Page
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |