SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)FUT EK Poule
Link http://www.ek.nl/pools/FOKFIFAFUTBAZENEKPOULE
PM/DM StijnDa voor het wachtwoord
Inleg is 10k, voor PS3 over te maken naar Toefjes Fuszy, xbox naar StijnDa
De winnaar haalt 75% uit de pot, de 2e verdient 25%.
Als je nog geen coins hebt overgemaakt voor de start van het EK speel je niet mee voor de pot.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zo zitten we op de zaak ook. Over de zaadvragende oogjes van blonde, de knappe brunette met borsten en die 3e die er zo vaag op staat dat daar ook de nodige fantasieen over zijn. Dit is gewoon de meest complete, beste foto ooit gemaaktOp zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:11 schreef marcie216 het volgende:
GJE ga naar Homegames.
Dan links in het scherm lid worden van een pokerclub
Pokerclub : FOK!poker
Code : FOK!poker
Grootste spitsentalent uit NL die naar een Duitse middenmotor at best gaat..Vind het maar een rare transfer. Sure, BMG had een leuke uitschieter dit jaar, maar het jaar daarvoor waren ze net niet gedegradeerd (dankzij play-offs)...quote:Op zondag 15 juli 2012 22:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
?
Mooie club dat het dit jaar goed deed, al gaat Reus wel weg natuurlijk.
Moet je me accepteren ofzoquote:
Een goed jaar in Duitsland en hij speelt bij Dortmund/Bayern of iets daaronder Schalke/Bayer/HSV volgend jaarquote:Op zondag 15 juli 2012 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Grootste spitsentalent uit NL die naar een Duitse middenmotor at best gaat..Vind het maar een rare transfer. Sure, BMG had een leuke uitschieter dit jaar, maar het jaar daarvoor waren ze net niet gedegradeerd (dankzij play-offs)...
Ja, dat wel, maar had hem liever nog een jaar bij Twente gezien en dan naar een betere club.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Een goed jaar in Duitsland en hij speelt bij Dortmund/Bayern of iets daaronder Schalke/Bayer/HSV volgend jaar
Bij grote clubs speel je niet snel basis natuurlijk.
ben jij iets met een x?quote:
quote:
Seizoen 2 is ook al een paar weken bezig.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:18 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Leuk meisje
Maar is er meer dan 1 seizoen dan? aangezien er Season 1 staat..
Leuke meisjes kijken is nooit een straf imoquote:Op zondag 15 juli 2012 22:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Seizoen 2 is ook al een paar weken bezig.
Heb het zelf 1 aflevering vol gehouden. Iets teveel een wijvenserie voor mij
Je kijkt zeker nerdenseries als GoT?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Seizoen 2 is ook al een paar weken bezig.
Heb het zelf 1 aflevering vol gehouden. Iets teveel een wijvenserie voor mij
Dan kan je ook naar Gossip Girl of The Hills ofzo gaan kijken..zonde van mijn tijd. Kijk dan liever naar de combinatie van een leuke serie EN leuke dames.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Leuke meisjes kijken is nooit een straf imo
Ik keek Glee alleen voor Dianna Agron en Naya Rivera, restquote:Op zondag 15 juli 2012 22:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Leuke meisjes kijken is nooit een straf imo
quote:
Gossip Girlquote:Op zondag 15 juli 2012 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan kan je ook naar Gossip Girl of The Hills ofzo gaan kijken..zonde van mijn tijd. Kijk dan liever naar de combinatie van een leuke serie EN leuke dames.
Ja oke dat gaat me dan ook wel weer beetje te verquote:Op zondag 15 juli 2012 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan kan je ook naar Gossip Girl of The Hills ofzo gaan kijken..zonde van mijn tijd. Kijk dan liever naar de combinatie van een leuke serie EN leuke dames.
Duurt 100 jaar.quote:
GoT is echtquote:Op zondag 15 juli 2012 22:22 schreef Thorb het volgende:
GoT lijkt me niets, maar het schijnt wel tof te zijn
Ah kut ik ben de klusjesmannen vergeten, even terugkijken
quote:
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:11 schreef marcie216 het volgende:
GJE ga naar Homegames.
Dan links in het scherm lid worden van een pokerclub
Pokerclub : FOK!poker
Code : FOK!poker
ben gejoinedquote:Op zondag 15 juli 2012 22:27 schreef marcie216 het volgende:
Je bent uitgenodigd om lid te worden van mijn eigen pokerclub voor online Home Games.
- Als je de gratis PokerStarssoftware nog niet hebt, download deze dan via www.pokerstars.eu
- Open de hoofdlobby en klik op de tab 'Home Games'
- Klik op de knop 'Lid worden van een club'
- Vul mijn club-ID-nummer in: 659239
- Vul mijn uitnodigingscode in: FOK!poker
Dat is alles! Zodra ik je lidmaatschap goedgekeurd heb, kunnen we samen online Home Games spelen.
Ga voor meer informatie naar www.pokerstars.eu/homegames
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Opbokken met je poker.
Doet Futhead het bij jullie?
Voor de rest hebben we in-game chatquote:Op zondag 15 juli 2012 22:32 schreef Toefjes het volgende:
Doe anders met poker net als wij met clubs doen, irc.fok.nl
beter, is lastig doorheen te worstelen als je wilt terug lezenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voor de rest hebben we in-game chat
Is eenmalig, mijn excusesquote:Op zondag 15 juli 2012 22:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
beter, is lastig doorheen te worstelen als je wilt terug lezen
Awkward meisje is lekker manquote:Op zondag 15 juli 2012 22:48 schreef Rijst het volgende:
Dat meisje van Awkward doet me een beetje denken aan Ellen Page
ja het was echt saaiquote:
Geen idee, doet die van mij het nog?quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:58 schreef Toefjes het volgende:
Als hier langer dan 10 minuten niet gepost wordt vraag ik me af of mijn internet het nog wel doet.
Die pik ik altijd van papa.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:07 schreef vandermar het volgende:
Ik heb trouwens 1 million van Paco Rabbane gekregendaarnaast lekker veel geld zodat ik een nieuw abonnement kan nemen met een puike telefoon
Abercrombie - Fierce > Allesquote:Op zondag 15 juli 2012 23:07 schreef vandermar het volgende:
Ik heb trouwens 1 million van Paco Rabbane gekregendaarnaast lekker veel geld zodat ik een nieuw abonnement kan nemen met een puike telefoon
quote:
Hij is inderdaad lekker. Had het laatst over mijn zalm, notbad.jpg.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:08 schreef vandermar het volgende:
[..]stouterd
Ik vind het een lekker geurtje
quote:
Nietquote:Op zondag 15 juli 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
Wat een onzin, een toestel leasen bij Hi
Iemand enig idee voor hoeveel je dat ding kan overkopen aan het eind?
niet eens naar kijken manquote:Op zondag 15 juli 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
Ik zat bij Hi en vond die lease constructie dusdanig belachelijk dat ik er hard weggerend ben. Zij gaan dan bepalen of jij zorgvuldig met hun toestel omgegaan bent, en of deze daarom in aanmerking komt voor reparatie. Mooi niet he.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
Jammer, dan vallen er al veel providers afquote:Op zondag 15 juli 2012 23:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet eens naar kijken manleasen zegt toch al genoeg joh.. niet doen.
Neem KPN, T-Mobile heeft slechte dekking, vooral buiten de randstadquote:Op zondag 15 juli 2012 23:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jammer, dan vallen er al veel providers af
Dan maar weer T-mobile, Vodafone is echt een dik drama in Friesland
T-mobile is hier prima! KPN is veel duurderquote:Op zondag 15 juli 2012 23:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Neem KPN, T-Mobile heeft slechte dekking, vooral buiten de randstad
Hmm, slechte ervaring mee zelfquote:
Hier is T-mobile ook niet best. Ik woon blijkbaar tussen 2 zendmasten in, en beide zendmasten op net te grote afstand. Een soort zwart gat dus. Maar ja, lekker belangrijk. Bellen doe ik toch zelden, en thuis doe ik alles met wifi.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Neem KPN, T-Mobile heeft slechte dekking, vooral buiten de randstad
Ik doe het ook voor internet, bellen en sms'en doet tegenwoordig niemandquote:Op zondag 15 juli 2012 23:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier is T-mobile ook niet best. Ik woon blijkbaar tussen 2 zendmasten in, en beide zendmasten op net te grote afstand. Een soort zwart gat dus. Maar ja, lekker belangrijk. Bellen doe ik toch zelden, en thuis doe ik alles met wifi.
Ben vooral veel onderweg, ik cross heel Nederland wel door. Vaak dat de service wegvalt, en 3G wegvalt enzoquote:
quote:
Waarom geloof ik dit nietquote:Op zondag 15 juli 2012 23:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben vooral veel onderweg, ik cross heel Nederland wel door.
Dan nietquote:
Waarom cross jij het hele land door dan? No offence, voor het geval dat.quote:
Vaak gewoon familiebezoek / vakanties / winkelenquote:Op zondag 15 juli 2012 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom cross jij het hele land door dan?
Om zijn skieter achter elk station een keer te laten uitwonen door hipstersquote:Op zondag 15 juli 2012 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom cross jij het hele land door dan?
Ja maar daar heeft iedereen volgens mij last, op de afsluitdijkquote:Op zondag 15 juli 2012 23:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vandaag ook, 2x valt bereik weg over de Afsluitdijk
twitter:YousefGnaoui twitterde op vrijdag 27-01-2012 om 16:10:53De 3G connectie op de Afsluitdijk is niet echt om over naar huis te mailen. reageer retweet
Heb ondertussen op de wegen waar ik vaker rijd gewoon een bepaalde zone waarvan ik weet dat het bereik wegvaltquote:Op zondag 15 juli 2012 23:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar daar heeft iedereen volgens mij last, op de afsluitdijk
1 keer raden welke provider ik heb en waar ik woonquote:Op zondag 15 juli 2012 23:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Ik zit ook bij T-Mobile (via Tele2) en heb niet echt problemen. Alleen in de trein naar Amsterdam is Castricum een zwart gat.
Wie is datquote:Op zondag 15 juli 2012 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
twitter:YousefGnaoui twitterde op vrijdag 27-01-2012 om 16:10:53De 3G connectie op de Afsluitdijk is niet echt om over naar huis te mailen. reageer retweet
Vodafone, Maastricht?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
1 keer raden welke provider ik heb en waar ik woon
oja de baas speelt zo volgens mijquote:
Serieus..quote:Op zondag 15 juli 2012 23:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is dat niet die Sef gast?
Ik luister daar niet naar man
Nee, ik dacht hem te herkennen, maar die vage naam zei me niksquote:
Daar ben ik van afquote:
lolquote:
jaja, dikke fanboy.quote:
wat vind je van Typhoon?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
Steen en Polska.
Sowieso is Nederlandse hiphop vaak op te janken. De Jeugd is top, net als Opgezwolle (live dan). Kraantje is ook best oké, net als het niet-kwijl gedeelte van Gersje. Steen en Polska. Als artiesten ziektes zouden zijn, waren zij aids.
Mwa, hun beats zijn hard, maar de teksten slaan als een pik op een drumstelquote:Op zondag 15 juli 2012 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
Steen en Polska.
Sowieso is Nederlandse hiphop vaak op te janken. De Jeugd is top, net als Opgezwolle (live dan). Kraantje is ook best oké, net als het niet-kwijl gedeelte van Gersje. Steen en Polska. Als artiesten ziektes zouden zijn, waren zij aids.
Mwah, zoveel in een dozijn. Wel oké hoor, daar niet van. Ik vond Diggy Dex in het begin ook wel aardig, maar dat is nu wel erg zoetsappig. Ik vind Jiggy Djé ook wel chill.quote:
De jeugd en Hip Hopquote:Op zondag 15 juli 2012 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
Steen en Polska.
Hollereerquote:Op zondag 15 juli 2012 23:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
De jeugd en Hip HopDat is gewoon teringherrie,.
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mwah, zoveel in een dozijn. Wel oké hoor, daar niet van. Ik vond Diggy Dex in het begin ook wel aardig, maar dat is nu wel erg zoetsappig. Ik vind Jiggy Djé ook wel chill.Evenals Winne inderdaad.
dit nummer vind ik echt chillquote:Op zondag 15 juli 2012 23:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mwah, zoveel in een dozijn. Wel oké hoor, daar niet van. Ik vond Diggy Dex in het begin ook wel aardig, maar dat is nu wel erg zoetsappig. Ik vind Jiggy Djé ook wel chill.Evenals Winne inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Houd het maar bij Aerosmithquote:
Wat vind je van Extince?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:35 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind Djiggy Djé ook een genre apart, zeker dit nummer. Superchill, rustig. Hij rapt niet echt, hij praat gewoon lines lekker aan elkaar.
"Geen zorgen aan m'n kop, bezorg mezelf een kop koffie, drop m'n sloffen uit en zoek een tof kloffie uit en slof naar buiten."Die woordspelingen.
Trance trekt me totaal niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dan nog een beetje hip te zijn met Armin van Buuren
Oud, maar spraakwaterquote:
gewoon goede muziek hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dan nog een beetje hip te zijn met Armin van Buuren
In DAC was ie ook al baasquote:Op zondag 15 juli 2012 23:35 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind Djiggy Djé ook een genre apart, zeker dit nummer. Superchill, rustig. Hij rapt niet echt, hij praat gewoon lines lekker aan elkaar.
"Geen zorgen aan m'n kop, bezorg mezelf een kop koffie, drop m'n sloffen uit en zoek een tof kloffie uit en slof naar buiten."Die woordspelingen.
Ik erger me in zijn nummers aan z'n accent.quote:
Vind de trance erg goed. Al is een collega me aan het overhalen om een keer mee te gaan naar een awakenings feest in Amsterdam. Filmpjes zien er erg heet uit moet ik zeggen, maar harder dan dat ligt wel een beetje de grens van het wel of niet leuk vindenquote:
Is een virus.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:41 schreef Rijst het volgende:
OMG ik wou net een album downloaden en nu is mijn computer vergelend. Moet nu 100 euro betalen om het unlocken!!!!
check die DAC filmpjes ook danquote:Op zondag 15 juli 2012 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik erger me in zijn nummers aan z'n accent.Bij Kraan en Gers kan ik het nog wel hebben, maar dit vind ik echt te dik.. Flow is op zich prima.
100%.quote:
Het is een virus. Niet stressen man. Je computer is alleen verrotquote:Op zondag 15 juli 2012 23:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is een virus.
Niet stressen man, is nep
Mensen die dit meteen denken bij een virusquote:Op zondag 15 juli 2012 23:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is een virus. Niet stressen man. Je computer is alleen verrot
Zulke shit vind ik 'live' of gewoon in de club wel zeer chill. Ben wel eens bij een besloten dubstep feestje geweest in een plaatstelijke kroeg, die omgebouwd was. Waren maximaal 20 mensen en iedereen ging helemaal los.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Deze staat al een paar keer per dag aan, heerlijk dit
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dit nummer vind ik echt chill
Hij is zeker chill. Ideaal voor op de achtergrond, vind ik. Mag wel iets scherper als je hierop los wilt gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde voor dit. Superchille muziek, maar mag wel iets feller. Vind dit dus ideaal in de trein oid.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
In DAC was ie ook al baas
dit nummer![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Van een echt virus kun je toch ook dood gaan?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mensen die dit meteen denken bij een virus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |