Ach, het zijn zeker niet de beste wings ter wereld, maar toch vind ik ze wel lekker, en de rest vind ik smakeloos vergelijk metquote:Op maandag 23 juli 2012 15:26 schreef popolon het volgende:
Die hot wings van de KFC zijn zwaar overschat vind ik. Veel te veel gepaneerde bende en 'hot' zijn ze al zeker niet.
ja, klopt, al zijn ze in NY wel zo'n beetje overal hetzelfde. Had ze pas in Amsterdam en dat was toch ff anders.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:17 schreef popolon het volgende:
Die 'echte' zijn inderdaad erg goed, al zit daar ook veel verschil tussen. Zonder blue cheese trouwens.
In NY zijn ze waarschijnlijk allemaal van Sara Leequote:Op maandag 23 juli 2012 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, klopt, al zijn ze in NY wel zo'n beetje overal hetzelfde. Had ze pas in Amsterdam en dat was toch ff anders.
Maar die dip maakt het juist nog goddelijker. Was tijdens een NFL-pot een sportsbar ingelopen, 20 cent Buffalo Wings, Bottled beer 1 dollar.
Ik denk dat ik me vermaakt heb.
Liep daar woensdag langs..en er liep gewoon een muis buiten de kfc..hij ging ergens in. Zal best inderdaad dat ie ook in de kfc zelfs rondloopt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |