abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114283993
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:43 schreef Kersjes het volgende:
Ik vertel later meer, zit nu te voeden :D
Oh yess! :D *O*
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  Moderator maandag 16 juli 2012 @ 20:08:57 #192
5428 crew  miss_sly
pi_114284238
Wat goed, Kersjes *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_114284500
Kersjes en Seth wat goed en fijn ^O^
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_114284565
Kersjes, wat fijn!!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_114284575
Jeuj kersjes, go go go!
  maandag 16 juli 2012 @ 20:42:48 #196
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_114286119
kersjes wat fijn!!! *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_114287619
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:17 schreef Mereltje het volgende:

[..]

Heb informatie op borstvoeding.com gelezen en heb met de lactatiedeskundige overlegd. Het is voor mij op dit moment te intensief. Ben elke keer een uur en kwartier bezig.
Tja.. Het is echt een laatste redmiddel.. Ik kan niet meer zonder en ben er pas aan begonnen toen ruim 2 weken alles uit de kast trekken (nog vaker aanleggen dan de 8x per dag, nakolven, borstmassage, etc) niet hielp. Met dat verschil dat ik eerst een prima productie had (zelfs overproductie) die ineens kelderde van 150/200 ml per kolfbeurt naar nog geen 30 ml per kolfbeurt (en dat uit twee borsten).

Als ik het nog eens zou moeten doen dan zou ik langer proberen met vaker aanleggen, ook al leek 2 weken toen verdomd lang.. 6 maanden domperidon slikken, das pas lang ;)
pi_114287770
Dat is iets waar mijn vraag over ging...hoe het kwam dat sommigen niet genoeg melk bleken aan te maken...Twinkly zei iets over prolactine- receptoren toen, vind ik interessant om te horen hoe het zit ermee :Y

we zaten op 13-14 voedingen op een dag de eerste 2 weken (staat nog in mijn kraamboekje :D)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_114288565
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:08 schreef bitterend het volgende:
Dat is iets waar mijn vraag over ging...hoe het kwam dat sommigen niet genoeg melk bleken aan te maken...Twinkly zei iets over prolactine- receptoren toen, vind ik interessant om te horen hoe het zit ermee :Y

we zaten op 13-14 voedingen op een dag de eerste 2 weken (staat nog in mijn kraamboekje :D)
Dat het aan het begin niet goed gaat snap ik nog, dat het niet goed op gang komt. Maar in had een hartstikke goede productie en ik snapte er dan ook niets van dat je na meer dan 2 maanden zo kon kelderen.... Het ging wel gelijk op met weer gaan werken en de eerste keer ongesteld worden, en nu ik er weer aan denk had ik toen ook genadioos veel haaruitval... Al met al ging het gewoon even niet lekker met mijn lijf. Ik denk (maar zeker weten doe ik het niet), dat dit de oorzaak is geweest..

Wij zaten de eerste dagen op 12 voedigen en gigen daarna naar ongeveer 10 per dag, bij 2 maanden vaak nog 8 keer per dag.
pi_114288718
Ja Nirak dat is ook zo! het begin is meestal het moeilijkst, je leest vaak over eindeloze kolven, moeilijk aanleggen enzovoort maar je zou denken dat als het eenmaal loopt dan blijft het goed gaan? hoe komt het dat het niet zo is? heb je iets bijzonder veranderd? of is het samen met gaan werken dat het hem deed kelderen? (de productie)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')