Dat kan natuurlijk. Ik heb zelf drie maanden gekolfd op het werk en ben met 9 maanden gestopt. Mijn productie was toen stabiel genoeg om goed te blijven met alleen live voeden.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:57 schreef DroogDok het volgende:
Bedankt @Zana
Ik zie mijn vriendin het nog geen 13 maanden volhouden, zal gewoon te lastig worden met haar werk.
Bij mij duurde het wel wat langer, denk wel een week ongeveer. Maar het kan sneller hoor, dat verschilt echt enorm per persoonquote:Op maandag 16 juli 2012 16:12 schreef Mereltje het volgende:
Kersjes hoe is het gegaan met aanleggen??
Sanne gefeliciteerd met je jaar voeden, prachtige foto!![]()
Ik meng me even niet in de discussie en onderzoeken over borstvoeding vs. kunstvoeding.
Vanochtend zonder problemen domperidon opgehaald bij de apotheek en gewoon aangegeven dat ik borstvoeding geef en het daarvoor wil gebruiken ook op advies van LK. Wanneer kan ik resultaat verwachten, wat zijn jullie ervaringen? Heb maar 10 pilletjes dus ben benieuwd of ik na 3 dagen iets ga merken.
Daar zou ik me om te beginnen niet "druk"over maken. elke dag is er één. Borstvoeding is nou een keer heel erg (NFI) go with the flow. Problemen idd oplossen met een lactatiedeskundige. En doen wat voor jullie goed voelt.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:57 schreef DroogDok het volgende:
Bedankt @Zana
Ik zie mijn vriendin het nog geen 13 maanden volhouden, zal gewoon te lastig worden met haar werk.
Eigenlijk is de eerste stap om je productie je verhogen vaker voeden. Ik zag je gisteren posten dat je 6-7 keer voedt en nakolft. Dat is inderdaad heel intensief, maar qua voedingsmomenten gek genoeg niet vaak.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:12 schreef Mereltje het volgende:
Kersjes hoe is het gegaan met aanleggen??
Sanne gefeliciteerd met je jaar voeden, prachtige foto!![]()
Ik meng me even niet in de discussie en onderzoeken over borstvoeding vs. kunstvoeding.
Vanochtend zonder problemen domperidon opgehaald bij de apotheek en gewoon aangegeven dat ik borstvoeding geef en het daarvoor wil gebruiken ook op advies van LK. Wanneer kan ik resultaat verwachten, wat zijn jullie ervaringen? Heb maar 10 pilletjes dus ben benieuwd of ik na 3 dagen iets ga merken.
Heb informatie op borstvoeding.com gelezen en heb met de lactatiedeskundige overlegd. Het is voor mij op dit moment te intensief. Ben elke keer een uur en kwartier bezig.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:44 schreef WupWup het volgende:
[..]
Eigenlijk is de eerste stap om je productie je verhogen vaker voeden. Ik zag je gisteren posten dat je 6-7 keer voedt en nakolft. Dat is inderdaad heel intensief, maar qua voedingsmomenten gek genoeg niet vaak.
Weet je ook dat domperidon een dermate invloed kan hebben dat je er al gauw afhankelijk van bent? Dat kan dus snel betekenen dat je elke dag een aantal keer een paar pillen moet slikken om je productie goed te houden. Bezint eer ge begintHeb je al begeleiding van een lactatiekundige?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |