abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114375773
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Jeetje, misschien had hij het niet als 'het leukst' moeten verwoorden, maar gewoon als 'leuk'. Daar zou ik ook nog 3 posts over schrijven i.p.v. er inhoudelijk op in te gaan :'). Maar ik stop met deze discussie, dit is offtopic gemierenneuk.
Zelfs dan klopt het. Voor de gewone burger was ophangingen bekijken het spannendste in zijn leven wat openbare evenementen betreft.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:38 schreef Zaiks93 het volgende:

[..]

Maar dat suggereer je eigenlijk wel.

En interesse in welke zin? Dat je het een keer zelf zo'n executie wilt uitvoeren? Ja, menselijk ja. :')
Nee dat doe ik niet, jij moet beter leren lezen. Impliceren dat het menselijk is om interesse ergens in te hebben d.m.v een referentie naar vroeger suggereert niet dat 'iets' leuk is omdat mensen dat vroeger leuk vonden. Wat gaat er toch in die defecte brein van jou rond?

quote:
interesse
[zelfstandig naamwoord] aandacht voor iets of iemand
Als je niet weet wat interesse betekent moet je het ff op google opzoeken in plaats van dat je met nog meer achterlijke aannames komt.

[ Bericht 20% gewijzigd door dustbrain op 18-07-2012 18:44:26 ]
We're slowly approaching inevitable death.
pi_114376353
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:

[..]

Heb je dat niet de hele tijd dan?
Soms wel ja :')
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:57:03 #228
345491 Zaiks93
Wie klopt daar?
pi_114376624
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:39 schreef dustbrain het volgende:

Nee dat doe ik niet, jij moet beter leren lezen. Impliceren dat het menselijk is om interesse ergens in te hebben d.m.v een referentie naar vroeger suggereert niet dat 'iets' leuk is omdat mensen dat vroeger leuk vonden. Wat gaat er toch in die defecte brein van jou rond?

[..]

Als je niet weet wat interesse betekent moet je het ff op google opzoeken in plaats van dat je met nog meer achterlijke aannames komt.
Je reageerde op iemand die zegt dat horrorfilms en achtbanen ook populair zijn. En toen kwam jij met het verhaal dat de executies het leukste van de middeleeuwen waren.
Met je :D smiley bevestigde je dat nog eens, domme kikker. :')
pi_114376678
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:57 schreef Zaiks93 het volgende:

[..]

Je reageerde op iemand die zegt dat horrorfilms en achtbanen ook populair zijn. En toen kwam jij met het verhaal dat de executies het leukste van de middeleeuwen waren.
Met je :D smiley bevestigde je dat nog eens, domme kikker. :')
Haha, jij denkt dat je mijn emotie tegenover middeleeuwse executies kan doorgronden d.m.v de smiley aan het einde van mijn post? :D HAHA!

Die smiley was slechts een uitdrukking op de lezer die realiseert dat wij dezelfde monsters zijn als van 400 jaar terug. Alhoewel ik het je niet kwalijk kan nemen dat je dat niet snapt, vind ik het achterlijk dat je het als argument probeert te gebruiken.
We're slowly approaching inevitable death.
  woensdag 18 juli 2012 @ 19:01:23 #230
345491 Zaiks93
Wie klopt daar?
pi_114376813
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:58 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Haha, jij denkt dat je mijn emotie tegenover middeleeuwse executies kan doorgronden d.m.v de smiley aan het einde van mijn post? :D HAHA!

Die smiley was slechts een uitdrukking op de realisatie van de lezer dat wij dezelfde monsters zijn als van 400 jaar terug. Alhoewel ik het je niet kwalijk kan nemen dat je dat niet snapt, vind ik het achterlijk dat je het als argument probeert te gebruiken.
hmm ok. Ik kan beter stoppen met deze discussie, anders gaat TS mij iets aan doen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')