Zelfs dan klopt het. Voor de gewone burger was ophangingen bekijken het spannendste in zijn leven wat openbare evenementen betreft.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Jeetje, misschien had hij het niet als 'het leukst' moeten verwoorden, maar gewoon als 'leuk'. Daar zou ik ook nog 3 posts over schrijven i.p.v. er inhoudelijk op in te gaan. Maar ik stop met deze discussie, dit is offtopic gemierenneuk.
Nee dat doe ik niet, jij moet beter leren lezen. Impliceren dat het menselijk is om interesse ergens in te hebben d.m.v een referentie naar vroeger suggereert niet dat 'iets' leuk is omdat mensen dat vroeger leuk vonden. Wat gaat er toch in die defecte brein van jou rond?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:38 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
Maar dat suggereer je eigenlijk wel.
En interesse in welke zin? Dat je het een keer zelf zo'n executie wilt uitvoeren? Ja, menselijk ja.
Als je niet weet wat interesse betekent moet je het ff op google opzoeken in plaats van dat je met nog meer achterlijke aannames komt.quote:interesse
[zelfstandig naamwoord] aandacht voor iets of iemand
Soms wel jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Heb je dat niet de hele tijd dan?
Je reageerde op iemand die zegt dat horrorfilms en achtbanen ook populair zijn. En toen kwam jij met het verhaal dat de executies het leukste van de middeleeuwen waren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:39 schreef dustbrain het volgende:
Nee dat doe ik niet, jij moet beter leren lezen. Impliceren dat het menselijk is om interesse ergens in te hebben d.m.v een referentie naar vroeger suggereert niet dat 'iets' leuk is omdat mensen dat vroeger leuk vonden. Wat gaat er toch in die defecte brein van jou rond?
[..]
Als je niet weet wat interesse betekent moet je het ff op google opzoeken in plaats van dat je met nog meer achterlijke aannames komt.
Haha, jij denkt dat je mijn emotie tegenover middeleeuwse executies kan doorgronden d.m.v de smiley aan het einde van mijn post?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:57 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
Je reageerde op iemand die zegt dat horrorfilms en achtbanen ook populair zijn. En toen kwam jij met het verhaal dat de executies het leukste van de middeleeuwen waren.
Met jesmiley bevestigde je dat nog eens, domme kikker.
hmm ok. Ik kan beter stoppen met deze discussie, anders gaat TS mij iets aan doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:58 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Haha, jij denkt dat je mijn emotie tegenover middeleeuwse executies kan doorgronden d.m.v de smiley aan het einde van mijn post?HAHA!
Die smiley was slechts een uitdrukking op de realisatie van de lezer dat wij dezelfde monsters zijn als van 400 jaar terug. Alhoewel ik het je niet kwalijk kan nemen dat je dat niet snapt, vind ik het achterlijk dat je het als argument probeert te gebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |