SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
een oud wielrenner, Peter Winnen.quote:
quote:
ik ook niet maar ik heb er een Clint Eastwoord MI bij.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Al heb ik geen idee waar deze vandaan komt
"We all have it coming, kid."quote:Op zondag 15 juli 2012 19:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook niet maar ik heb er een Clint Eastwoord MI bij.
Die jaquote:Op zondag 15 juli 2012 19:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"We all have it coming, kid."
Uit Unforgiven dacht ik.
Geniale film!quote:Op zondag 15 juli 2012 19:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Al heb ik geen idee waar deze vandaan komt
Clint Eastwood kan de simpelste zin nog stoer laten klinkenquote:
die ken ik nietquote:
Avond mutsiequote:
Goed te horen!quote:
Sorryquote:
Gebakken aardappelstaafjesquote:
Klinkt lekkerquote:
ik heb pasta gemaaktquote:Op zondag 15 juli 2012 20:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed te horen!
Wat was het geworden?
[..]
Sorry
Wat heb je op
Ik ben niet zo'n pasta-liefhebberquote:
Er staat ook mannen.. Dus niet op jou van toepassingquote:
Ik denk iig geen chocoladepastaquote:Op zondag 15 juli 2012 20:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n pasta-liefhebber
Wat voor pasta heb je gemaakt?
eigen creatie hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 20:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n pasta-liefhebber
Wat voor pasta heb je gemaakt?
Witte chocola is lekkerquote:Op zondag 15 juli 2012 20:29 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
stukkie witte chocola heb ik wel voor je
* mutsieflutsie rent weg met de chocolade reep anders ben ik hem kwijtquote:Op zondag 15 juli 2012 20:35 schreef El_Thijs het volgende:
Wat een chocolade-monsters hier
Zelf er ook eentje is
Niet eens een heel klein stukjequote:Op zondag 15 juli 2012 20:39 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
* mutsieflutsie rent weg met de chocolade reep anders ben ik hem kwijt
kijk dat bedoel ik en ik mn reep kwijt danquote:Op zondag 15 juli 2012 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een heel klein stukje is niet genoeg. Na de 1e hap moet de hele reep eraan
Maar... maar... ik hoef niet de hele reepquote:Op zondag 15 juli 2012 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een heel klein stukje is niet genoeg. Na de 1e hap moet de hele reep eraan
Na de 1e hap verander je in een vretend monster en moet die reep er aanquote:Op zondag 15 juli 2012 20:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar... maar... ik hoef niet de hele reep
Kut, mijn geheim is bekendquote:Op zondag 15 juli 2012 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Na de 1e hap verander je in een vretend monster en moet die reep er aan
broer van tijn?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Na de 1e hap verander je in een vretend monster en moet die reep er aan
Nee, ik heb geen broers, alleen maar zussenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OH God no!quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen broers, alleen maar zussenhallo jij zegt thijs verandert in een monsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedoel dus of hij een broer van tijn is
en nee ik val niet op meisjes dus wat maakt het uit dat je zussen bezet zijn
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen broers, alleen maar zussenecht wel..alles kan kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Het was voornamelijk gemikt op de mannen, je weet wel hoe mannen zolderautisten reageren als ze horen dat je zussen hebtquote:Op zondag 15 juli 2012 20:51 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
hallo jij zegt thijs verandert in een monster
Ik verander heul niet in een monsterquote:Op zondag 15 juli 2012 20:51 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
hallo jij zegt thijs verandert in een monster
Ach, ik heb zelf ook een zus (kom maar op met die comments!) en mij interesseert het geen hol of je zussen hebt en of ze bezet zijn of nietquote:Op zondag 15 juli 2012 20:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het was voornamelijk gemikt op de mannen, je weet wel hoe mannen zolderautisten reageren als ze horen dat je zussen hebt
hardnekkiger dan een schimmelinfectiequote:
Zoals André van Duin ooit zei:quote:
Qua andere geslacht is dat niet geheel onjuist.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:57 schreef mutsieflutsie het volgende:
voel me hier weer zwaar in de minderheid
Wij Brabo's zijn in de meerderheid hoor...quote:Op zondag 15 juli 2012 20:57 schreef mutsieflutsie het volgende:
voel me hier weer zwaar in de minderheid
daarom is het hier ook gezellig hequote:Op zondag 15 juli 2012 20:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wij Brabo's zijn in de meerderheid hoor...
Were di
Saving gracequote:Op zondag 15 juli 2012 20:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wij Brabo's zijn in de meerderheid hoor...
Were di
Is je krat leeg?quote:
Die heeft ze allemaal al gesampledquote:
Ook niet over in?quote:
quote:
Bier denk ikquote:Op zondag 15 juli 2012 21:23 schreef ArTiC het volgende:
ik ga van de week ook een kratje halen denk ik
bier zekerquote:Op zondag 15 juli 2012 21:23 schreef ArTiC het volgende:
ik ga van de week ook een kratje halen denk ik
quote:
Zitten we in TRU hier?quote:
Het is niet te geleuvenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[..]
Zitten we in TRU hier?
Stelletje helderzienden
Als je KPD toegang hebt moet je eens in dat topic kijken...dan heb je geen honger meerquote:
heb ik niet en maar goed ook denkquote:Op zondag 15 juli 2012 21:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je KPD toegang hebt moet je eens in dat topic kijken...dan heb je geen honger meer
Een keer gedaan, en ik nu heb ik een sterke maag maar wat ik daar zag...quote:Op zondag 15 juli 2012 21:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je KPD toegang hebt moet je eens in dat topic kijken...dan heb je geen honger meer
Inderdaad.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:28 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
heb ik niet en maar goed ook denk
Toegang vragen aan remlof dacht ik.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:31 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
zou niet eens weten hoe ik er toegang toe moet krijgen
Aanmeldtopic KPD editie #3/2012quote:Op zondag 15 juli 2012 21:31 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
zou niet eens weten hoe ik er toegang toe moet krijgen
je mist niksquote:Op zondag 15 juli 2012 21:34 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou denk dat ik maar geen poging waag
Moeilijker gezegd dan gedaan. Zodra je de camera pakt is het uit met de pret. Volgende keer maar een verborgen camera monteren.quote:
krijgen we dan bananasplit?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moeilijker gezegd dan gedaan. Zodra je de camera pakt is het uit met de pret. Volgende keer maar een verborgen camera monteren.
Staat Fransje Bauer met zijn zweetnek en pens ineens naast je bed...geilquote:
Als ze dat lekker vind kan ze een banaan in d'r split krijgen ja.quote:
he bahquote:Op zondag 15 juli 2012 21:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ze dat lekker vind kan ze een banaan in d'r split krijgen ja.
gelijk kurkdroog zegquote:Op zondag 15 juli 2012 21:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Staat Fransje Bauer met zijn zweetnek en pens ineens naast je bed...geil
Wel veilig hoor.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
he bah![]()
met etenswaren enzo vind ik echt niks...
"Je zit in Bananasplit!"quote:
idd...alles behalve een hollandse zomerquote:
niet een hele tros?quote:
Nou, heb je wel afwisseling. Dan een rechte, dan een kromme, dan een langere, en dan een kleinere.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet een hele tros?
Bananasplit --> banaan --> tros --> TROS
nou doe mij mn kratje maar danquote:Op zondag 15 juli 2012 21:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, heb je wel afwisseling. Dan een rechte, dan een kromme, dan een langere, en dan een kleinere.
quote:
Want dat is al bekend terrein?quote:
Heb je ook iets voor mannen?quote:
Hey Pientjequote:
Was het niet leukquote:
Ik dacht gezond, want het is fruitquote:Op zondag 15 juli 2012 21:51 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou ik gooi me graag in diepe hoor, maar banaan is gewoon ranzig
Hi Articquote:
Het was zo leuk dat het stom is om weer thuis te zijnquote:Op zondag 15 juli 2012 21:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was het niet leuk
[..]
Ik dacht gezond, want het is fruit
Ik meh met je mee, okay?quote:
ik ben een geitquote:
Waar is de herder?quote:
Gekkigeit?quote:
Weet ik nietquote:
Lag zeker bij nacht in het veld met z'n maten of iets dergelijks.quote:
Mechelse.quote:
ook niet...allemaal kuthondenquote:
daar hoorden zij engelen zingen: schoonmaakmiddel! schoonmaakmiddel!quote:Op zondag 15 juli 2012 21:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lag zeker bij nacht in het veld met z'n maten of iets dergelijks.
Waren het in ieder geval wel propere herders. Maar ja, die wijven moesten ook wat hebben om tegenaan te kruipen 's nachts.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daar hoorden zij engelen zingen: schoonmaakmiddel! schoonmaakmiddel!
quote:
Songpap!quote:Op zondag 15 juli 2012 22:11 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]wil het woord songpop nie meer horen
Je speelt het ook niet?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:11 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]wil het woord songpop nie meer horen
Vertel het ons! Wat ga je doen met je leven!quote:Op zondag 15 juli 2012 22:17 schreef Pien85 het volgende:
En dan weet je opeens wat je wil gaan doen met je levenNu nog op zoek naar een soort leerwerkplek ofzo.
Iets met plaatjesquote:Op zondag 15 juli 2012 22:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vertel het ons! Wat ga je doen met je leven!
't Is dat ik zeker weet dat jij niet op mijn facebook kunt kijken, anders had ik je nu beschuldigd van stalkingquote:
Hoe zeker ben je?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Iets met plaatjes
[..]
't Is dat ik zeker weet dat jij niet op mijn facebook kunt kijken, anders had ik je nu beschuldigd van stalking
Daarom begin ik er ook niet aan zoals ik eerder al aangafquote:
nou, vooruit danquote:
Meh!quote:
Ga es heel snel terug in de wei jij.quote:
Was het lekker buiten?quote:
brrrr engquote:
daarom is het ook eng buiten...jij bent daarquote:Op zondag 15 juli 2012 22:57 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
was nog wel lekker ja
[..]ben eng
ja vind jou ook liefquote:Op zondag 15 juli 2012 23:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daarom is het ook eng buiten...jij bent daar
tuurlijkquote:
u riep?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Saving grace
Als auto en NaRRa hier nu ook waren dan was het een echt Brabo-top-topique.
2 uur geleden inderdaad.quote:
Heul niet eng jij bentquote:Op zondag 15 juli 2012 22:57 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
was nog wel lekker ja
[..]ben eng
Uh ja sorry.... we waren film kijkenquote:Op zondag 15 juli 2012 23:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
2 uur geleden inderdaad.
[..]
Heul niet eng jij bent
Uh huhquote:
Pak een willekeurige screensaver van de Matrix, zet die op voor een uur en je hebt hetzelfde effect.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Uh Huh... The Matrix deel 1. auto kende heel de serie niet.
Kennen wel maar nog nooit gezienquote:Op zondag 15 juli 2012 23:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Uh Huh... The Matrix deel 1. auto kende heel de serie niet.
Lekker slapen dan mutsiequote:Op zondag 15 juli 2012 23:47 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
halloooooooo en doei
bedtijd voor mij
Hoi!quote:
Is je moeder niet zo lief neequote:Op maandag 16 juli 2012 00:03 schreef automatic_ het volgende:
Ik dacht dat ik mijn moeder wel zo ver had om mij morgen naar R'dam te brengen, maar nee...
aye en nu?quote:Op maandag 16 juli 2012 00:03 schreef automatic_ het volgende:
Ik dacht dat ik mijn moeder wel zo ver had om mij morgen naar R'dam te brengen, maar nee...
Mag jij in de bres springenquote:
Naja, eigenlijk wel hoor! Maar ik wist al dat ze dat liever niet deed. Ze is niet zo'n fan van autorijden op vreemde plaatsenquote:
Nu heb ik net gebruik gemaakt van 9292ov.nlquote:
Haha. Nee joh. Dat zou een beeeetje overdreven zijnquote:
Jaaa, ik zag het! Ik moest zo lachen om H_J!quote:Op maandag 16 juli 2012 00:19 schreef El_Thijs het volgende:
Kijk, komt alles toch nog goed!
En we hebben een lief uitzwaai topic voor je gemaakt
Je mag mij volgende week wel komen halen?quote:Op maandag 16 juli 2012 00:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Heeft ze toch een probleem... ik moet morgen gewoon werken
om 1:30 in amsterdamquote:Op maandag 16 juli 2012 00:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je mag mij volgende week wel komen halen?
Ow, ik dacht om 6 uur 's ochtendsquote:Op maandag 16 juli 2012 00:29 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dank je! Maar je ziet mij morgen nog wel hier
Vliegtuig vertrekt (tot nu toe) om 18.00
was ie niet te eng voor je?quote:
quote:
Je vergeet de aanval van Spotje!quote:Op maandag 16 juli 2012 00:35 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]een paar keer schrok ze wel ja haha ... maar niet van een eng moment ofzo.. van plots opspelende muziek en van mijn badjas die haar per ongeluk aanraakte haha
Batmen was enger volgens mij, hihiquote:
Badjasmanquote:Op maandag 16 juli 2012 00:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Batmen was enger volgens mij, hihi
Ik zag al zo'n vreemd licht in de lucht...maar dat was dus het teken van badjasman.quote:
Hoevaak heb je dingen in en uit moeten laden?quote:Op maandag 16 juli 2012 08:24 schreef automatic_ het volgende:
Ojee.. 19.2 kg ongeveer haha. Mijn koffer is vol
Heeft je wel wat keren gekost zekerquote:Op maandag 16 juli 2012 08:24 schreef automatic_ het volgende:
Ojee.. 19.2 kg ongeveer haha. Mijn koffer is vol
Tuurlijk! Ik laat het nodige achterquote:Op maandag 16 juli 2012 08:55 schreef ArTiC het volgende:
moggûh![]()
![]()
Zorg je wel dat je genoeg ruimte in je koffer hebt voor de terugweg? Mijn cadeau moet er natuurlijk ook nog in dan
quote:Op maandag 16 juli 2012 08:52 schreef automatic_ het volgende:
Zaterdag woog hij ongeveer 17kg dus ik ben daarna meer rommel erin gaan gooien
Er is niets uitgegaan
Nou...dan kan ze beter 3 maanden daar blijven want Griekse schonen zijn zeldzaamquote:Op maandag 16 juli 2012 09:02 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk dat Auto, die Griekse schone beter naast haar in het vliegtuig kan laten plaatsnemen dan in de koffer
Zelfs schone grieksen is lastig met dat armhaarquote:Op maandag 16 juli 2012 09:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou...dan kan ze beter 3 maanden daar blijven want Griekse schonen zijn zeldzaam
Okee,quote:Op maandag 16 juli 2012 09:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou...dan kan ze beter 3 maanden daar blijven want Griekse schonen zijn zeldzaam
Ooo daarom! Al hoef ik niet echt iets mee terug te nemen hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 09:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Netjes toch, zolang je maar ruimte houdt om nog wat mee terug te nemen.
Geen cadeautjes of andere leuke dingen?quote:Op maandag 16 juli 2012 09:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo daarom! Al hoef ik niet echt iets mee terug te nemen hoor
zon?quote:Op maandag 16 juli 2012 09:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo daarom! Al hoef ik niet echt iets mee terug te nemen hoor
Ja, een geurtjequote:Op maandag 16 juli 2012 09:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen cadeautjes of andere leuke dingen?
Je komt altijd wel met iets terug van vakantie
haha, dat zou toch wel duidelijk moeten wezenquote:Op maandag 16 juli 2012 09:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, een geurtje
Twee jaar terug was ik zo slim om stenen asbakken mee te nemen uit Mallorca, haha. Snapte niet dat mijn bagage zwaarder was
Ja, erg he?quote:Op maandag 16 juli 2012 09:36 schreef Solique het volgende:
[..]
haha, dat zou toch wel duidelijk moeten wezen
Goedemorgenquote:
Best welquote:
NaRRaquote:
Waterschoenen:quote:Op maandag 16 juli 2012 10:21 schreef automatic_ het volgende:
Vorig jaar had ik een tas meegenomen voor mijn moeder en wat geurtjes... Oh, en waterschoenen! nee NaRRa... geen crocs![]()
Het is toch gewoon 2 euro (= 6,34 triljard Griekse Drachme) per dag dat je online gaat?quote:Op maandag 16 juli 2012 10:26 schreef automatic_ het volgende:
Web
Bij dit abonnement is de verbindingssnelheid maximaal 14,4 Mbps downlink en 2 Mbps uplink. Dataverbruik wordt naar boven afgerond per 10 KB. Als het databundeltegoed verbruikt is wordt het standaard buitenbundeltarief in rekening gebracht van ¤0,075 per MB. Het bundeltegoed is 1 maand geldig. Het bundeltegoed kan gebruikt worden in Nederland en Vodafone Passport landen. Het gebruik van VoIP, SMS over IP en peer-2-peer diensten is toegestaan. Het gebruik in combinatie met pc’s, laptops, tablets en dergelijke apparatuur (tethering) is toegestaan. Als het databundeltegoed voor ongeveer 90% verbruikt is wordt hiervan per SMS een melding gestuurd.
===
Kortom, ik kan mijn internet gewoon aanzetten in Griekenland, toch?
Neeeee, die heb ik niet!! Ik weet niet hoe ze officieel heten... Ik stuur je nog wel een fotoquote:Op maandag 16 juli 2012 10:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Waterschoenen:
[ afbeelding ]
Crocs![]()
[ afbeelding ]
You tell me the difference anders dan wat andere gaatjes...
Ja, maar ik kan die Blox niet aanzetten. Ik denk dus omdat ik dat al heb ofzo?quote:Op maandag 16 juli 2012 10:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is toch gewoon 2 euro (= 6,34 triljard Griekse Drachme) per dag dat je online gaat?
Jaaaaaaa DAT zijn waterschoenen! en dan kun je net zo goed crocs dragen want ergens anders zijn ze toch niet goed voor.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Neeeee, die heb ik niet!! Ik weet niet hoe ze officieel heten... Ik stuur je nog wel een foto
Bel even met Vodafone ???quote:Op maandag 16 juli 2012 10:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan die Blox niet aanzetten. Ik denk dus omdat ik dat al heb ofzo?
SMS / Bellen etc. mag ik ook gewoon in het buitenland, dan gaat het van mijn bundel af.
Ik heb dit abonnement en dan 200
Nee lief, ik heb andere schoentjes...quote:Op maandag 16 juli 2012 10:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Jaaaaaaa DAT zijn waterschoenen! en dan kun je net zo goed crocs dragen want ergens anders zijn ze toch niet goed voor.
Dat is misschien wel verstandigquote:
dan zijn het GEEN waterschoenenquote:Op maandag 16 juli 2012 10:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee lief, ik heb andere schoentjes...
Zit dat in haar bundel?quote:
* NaRRaToR pulkt een keer in neus en gaat koffie halen.quote:
Hahaquote:Op maandag 16 juli 2012 10:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
* NaRRaToR pulkt een keer in neus en gaat koffie halen.
Dat telefoontje pakt een van mijn collegae wel....
met ghalif, nee ik niet weet.. u moet bellen met Vodafone.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:35 schreef automatic_ het volgende:
Poep, ik bel wel even naar de winkel waar ik hem gekocht heb
Die winkel gaat natuurlijk pas om 13.00 openquote:Op maandag 16 juli 2012 10:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
met ghalif, nee ik niet weet.. u moet bellen met Vodafone.
wat dacht je anders op maandagquote:Op maandag 16 juli 2012 10:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die winkel gaat natuurlijk pas om 13.00 open
Ik was even vergeten dat het maandag wasquote:
Gaat wel lekker met je, he.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat het maandag was
Zucht... Gemiddelde wachttijd is nu 10 minuten.quote:
Je hebt toch tijd zatquote:Op maandag 16 juli 2012 10:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zucht... Gemiddelde wachttijd is nu 10 minuten.
Ik heb hier toch allemaal geen zin in ofzo
Ik bel natuurlijk met de huistelefoonquote:Op maandag 16 juli 2012 10:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Je hebt toch tijd zat
Telefoon op speaker en wat anders gaan doen
geen huistelefoon met speakerfunctie hebbenquote:Op maandag 16 juli 2012 10:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik bel natuurlijk met de huistelefoon
Niet boven neequote:Op maandag 16 juli 2012 10:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
geen huistelefoon met speakerfunctie hebben
Een huistelefoon hebben anno 2012quote:Op maandag 16 juli 2012 10:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
geen huistelefoon met speakerfunctie hebben
Is het nog zo erg in Brabantquote:
Heb je mijn postduif nog ontvangen?quote:
arme roekiequote:
Hier de gemiddelde regenkans voor de komende week (1e dag is dinsdag):quote:Op maandag 16 juli 2012 13:10 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemiddag allen
Het weer is weer kut verdomme, ik wilde gaan toeren
Nou, whoopty fuckin' doo. Zal de buienradar wel in de gaten moeten houden maar nu lijkt het erop dat het voorlopig niet meer droog wordt.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier de gemiddelde regenkans voor de komende week (1e dag is dinsdag):
50 80 90 60 70 80
Morgen heb je je kans!
hmmm hier was het vanochtend droog. nu valt er een beetje miezer. Ik ben ook op de motor naar het werkquote:Op maandag 16 juli 2012 13:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, whoopty fuckin' doo. Zal de buienradar wel in de gaten moeten houden maar nu lijkt het erop dat het voorlopig niet meer droog wordt.
Dat is nog wel te rijden van wat ik van je gehoord heb, maar een toer zal er vandaag niet inzitten vrees ikquote:Op maandag 16 juli 2012 13:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hmmm hier was het vanochtend droog. nu valt er een beetje miezer. Ik ben ook op de motor naar het werk
hier blijft het ook redelijk regenenquote:Op maandag 16 juli 2012 13:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is nog wel te rijden van wat ik van je gehoord heb, maar een toer zal er vandaag niet inzitten vrees ikGoed, eens kijken of dat postkantoor open is. Moet nog een klein pakketje weg (lege doos van de werktelefoon, wilden ze heel graag terug
)
Nu is het hier droogquote:Op maandag 16 juli 2012 14:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hier blijft het ook redelijk regenenach jah naar huis vind ik nooit zo erg. Kan daar toch douchen
Maar daar hebben we deze week niets aanquote:Op maandag 16 juli 2012 14:19 schreef Spiderpig het volgende:
Volgende week zeggen ze dat het weer zonnig word...
Thats true maarja mooi vooruit zicht dan hequote:Op maandag 16 juli 2012 14:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nu is het hier droog
[..]
Maar daar hebben we deze week niets aan
quote:
Niks mis met nat... maar nat en koud is gewoon stomquote:Op maandag 16 juli 2012 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]weliswaar een kutzomer, maar toch
.
Hollander hequote:Op maandag 16 juli 2012 15:19 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik vind moeilijk doen om 75 cent van jouw kant dan ook krenterig.
Dan hou je het natte vast, en zoek je een warm plekje opquote:Op maandag 16 juli 2012 15:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niks mis met nat... maar nat en koud is gewoon stom
Volgens Spiderpig wordt het volgende week beterquote:
iddd...als het nou om een stripper ging die 250 vraagt ipv 175quote:Op maandag 16 juli 2012 15:19 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik vind moeilijk doen om 75 cent van jouw kant dan ook krenterig.
Ik kan het wel warm maken hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 15:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niks mis met nat... maar nat en koud is gewoon stom
Hoiquote:
quote:
Pffff, goede kleding doet wonderen.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:30 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ga de weg terug trotseren op de motor....
Suc6quote:Op maandag 16 juli 2012 17:30 schreef NaRRaToR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juli 2012 17:52 schreef MsMessy het volgende:
Kleine tietjesNu weten ze t hier wel meteen hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok.... deze nieuwe motor is echt NIET gemaakt om in de regen te rijden... maar ik ben veilig thuis....scheelde niet veel maar ik ben velig thuisquote:Op maandag 16 juli 2012 17:30 schreef NaRRaToR het volgende:
Gelukkig!quote:Op maandag 16 juli 2012 18:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ok.... deze nieuwe motor is echt NIET gemaakt om in de regen te rijden... maar ik ben veilig thuis....scheelde niet veel maar ik ben velig thuis
Als je er van houdt wel jaquote:Op maandag 16 juli 2012 18:09 schreef henrivo het volgende:
[..]
Neuh, dat niet. Maar t is wel mooi meegenomen
ja ben ik ook blij om... voorwiel glijdt met dit weer meteen weg op markeringen / lasnaden als ik ook maar een kleine hellingsgraad heb merk ik nu. niet erg fijn als de afrit die je nodig hebt een dalende u bocht is met een lasnaad over de lengte van de bocht.quote:
het was (is) ook echt net herfstquote:Op maandag 16 juli 2012 18:29 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja ben ik ook blij om... voorwiel glijdt met dit weer meteen weg op markeringen / lasnaden als ik ook maar een kleine hellingsgraad heb merk ik nu. niet erg fijn als de afrit die je nodig hebt een dalende u bocht is met een lasnaad over de lengte van de bocht.
Maarjah weet ik dat ook weer
Heb ik soms ook wel eens als het nat is en ik rijd over markeringen heen. Dan voel je dat je je grip verliest, niet fijn. Ik ga de route trouwens nog een keer langsrijden zodra ik de snelwegen eruit heb gesloopt en een leuk tussendoors rustpunt heb gevonden. Lijkt me het makkelijkst.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:29 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja ben ik ook blij om... voorwiel glijdt met dit weer meteen weg op markeringen / lasnaden als ik ook maar een kleine hellingsgraad heb merk ik nu. niet erg fijn als de afrit die je nodig hebt een dalende u bocht is met een lasnaad over de lengte van de bocht.
Maarjah weet ik dat ook weer
Ja, evenals putdeksels en lasnaden... maar dat is niet altijd mogelijk... zeker niet in Nederland. daar liggen de putdeksels sowieso al vaak in de rijlijn en markeringen (met name blokken+driehoeken) liggen erg dicht op elkaar. lastig om daar in een bocht tussendoor te sturen. Lasnaden tjah.... als ze ze niet in de rijrichting neerleggen geen probleem.. Ken je afslag Geldrop/Heeze vanuit Eindhoven? daar zit een lasnaad over zowat heel de lengte van de bocht precies in de rijlijn wat uberhaupt al een scherpe bocht is.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:24 schreef ArTiC het volgende:
is dat niet les 1? niet over markeringen rijden als het nat is?
Hoi mutsiequote:
Hee Solquote:
We zijn net de koninginquote:
drama queens genoeg jaquote:
HEUL NIEquote:
HEUL WEL !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |